Voor elke scheet vrijheidsbeperkende maatregelen opleggenquote:Op zondag 20 december 2020 17:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Rappapa , de spanning word opgevoerd
volgens mij is al heel vaak geprobeerd je uit te leggen hoe een vaccin werkt, en dat is niet door een boost te geven aan je immuunsysteem, maar door het een virus te leren herkennen zodat het meteen het virus onschadelijk kan maken. Als je immuunsysteem niet werkt helpt vaccinatie ook geen drolquote:Op zondag 20 december 2020 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anti-vaxxer bedoel je?
Nee, als ik 'anti-vax' was, ik zou willen dat het verboden zou zijn en dat mensen niet gevaccineerd mogen, anders mogen ze niet werken en/of nog erger, niet meer de kroeg in etc.
Waarschijnlijk zou het vax voor sommige mensen (als placebo effect bvb) wel goed zijn.
Als mensen denken dat hun eigen immuunsysteem 'n 'booster' nodig heeft – ga je gang en dan ben je lekker beschermd.
Wederom... Lees je inquote:https://www.cdc.gov/flu/p(...)-1930-and-beyond.htm
1942: A bivalent (two component) vaccine that offers protection against influenza A and influenza B viruses is produced after the discovery of influenza B viruses.
Het feit dat er bijna 80 jarenlang zoektocht is geweest voor 'n betrouwbare griepvaccin zegt ook wel wat denk ik.
Laatste griepvaccin maar 40% of zo effectief is....zeggen ze.
Het ijzer smeden wanneer het heet is , Wat kunnen we nu weer verzinnenquote:Op zondag 20 december 2020 17:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor elke scheet vrijheidsbeperkende maatregelen opleggen
Nee. Niemand gelooft die plaatjes waarvan ik je heb laten zien dat ze fake zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit gelooft toch niemand meer mag ik hopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Msm poll zoals die eerder hier voorbij kwam bedoel je?quote:Op zondag 20 december 2020 17:28 schreef Summers het volgende:
kortom loze beweringen plus iedereen kan het woordje feit typen en doen alsof die zelf superkritisch door het leven gaat maar wat vax betreft " als het maar goed voelt " De meerderheid moet die troep niet en laat zich niet misleiden door msm polls.
[ twitter ]
Jup een nieuwe mutatie komt eraan en wel tot 70 % besmettelijker. Dat wordt in het hazmatpak naar de appie.quote:Op zondag 20 december 2020 17:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Het ijzer smeden wanneer het heet is , Wat kunnen we nu weer verzinnen
Dat een Canadees document in het Nederlands wordt geschreven heb ik niet zo veel geloof in nee.quote:Op zondag 20 december 2020 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit gelooft toch niemand meer mag ik hopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pssst:quote:Op zondag 20 december 2020 17:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat een Canadees document in het Nederlands wordt geschreven heb ik niet zo veel geloof in nee.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe dan ook, jouw plaatje: Posted by canadian report on October 14, 2020 02:17
Dus wat heeft canadian report nou op 14-10 om 02.17 gepost? DIT: https://thecanadianreport(...)for-2021-you-decide/
Je eigen onderzoek doen... zie jij daar die mooie flowchart? Nou, ik niet.
Weet je het nou nog niet?quote:
Ik volg je punt niet, maar dat zal wel aan mij liggen. In dat artikel staat toch een road map omschreven?quote:
Als je een brandje in de keuken hebt, laat je dit ook je maaltijd niet vertragen? Vrijheid! En echt helpen doet de brandweer trouwens niet. Kijk naar de Notre Dame, stonden ze als gekken te blussen, maar bleef er wat over? Helemaal niks. Verder kan een regenbui zoiets ook oplossen.quote:Op zondag 20 december 2020 18:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Weet je het nou nog niet?
"Eigen onderzoek doen" is 2de hands beweringen op twitter en vage websites lezen en als je buik begint te kriebelen, is het waar. Zodra, aldus, de (onveranderlijke!) "waarheid" éénmaal is vastgesteld, is bewijs een overbodige bijzaak, die slechts nog gevonden hoeft te worden door zij die het niet willen 'geloven'. Dat bewijs is er uiteraard vanzelfsprekend, je weet immers al dat het waar is. Dat men niets kan vinden komt uitsluitend door onwil & corruptie.
Hoe hard je het ook probeert, je gaat daar nooit een speld tussen krijgen. (zeker niet bij bepaalde users alhier)
edit: Oh, voor ik 't vergeet: wie dit niet gelooft is een schaap![]()
The US Army might disagree with you:quote:Op zondag 20 december 2020 17:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
volgens mij is al heel vaak geprobeerd je uit te leggen hoe een vaccin werkt, en dat is niet door een boost te geven aan je immuunsysteem, maar door het een virus te leren herkennen zodat het meteen het virus onschadelijk kan maken. Als je immuunsysteem niet werkt helpt vaccinatie ook geen drol
[..]
Wederom... Lees je in
Als je dat een boost wil noemen... De uitleg van de US army is blijkbaar voor Jip en Jannekequote:Op zondag 20 december 2020 18:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
The US Army might disagree with you:
https://www.army.mil/article/210748/vaccines_boost_immune_system
'Vaccines are vital to help boost the body's immune system by stimulating the production of cells called antibodies. These antibodies fight against organisms that make us sick.'
https://www.cbg-meb.nl/on(...)n%20we%20antistoffen.quote:Een vaccin bestaat veelal uit stukjes virus of bacterie, of uit verzwakte virussen of bacteriën. Wanneer een vaccin in het lichaam komt, maakt het lichaam zelf stoffen aan om het virus of de bacterie onschadelijk te maken. Dit noemen we antistoffen. Komt iemand later nog eens met het virus of de bacterie in aanraking? Dan is het lichaam hier goed op voorbereid. En ruimt het lichaam het virus of de bacterie op, zonder dat het persoon er ernstig ziek van wordt.
het is dus het trainen van je immuunsysteemquote:Zoals ik al zeg: Als mensen denken dat hun eigen immuunsysteem 'n 'booster' nodig heeft – ga je gang en dan ben je lekker beschermd.
Wie vertrouw je dan wel?quote:Maar ja - is goed met je.
Disclaimer : I have about as much trust in the US Army as I have in the media,politicians and the TV scientist whores.
Is algemeen bekend en een reden waarom he griepvaccin niet 100% werkt bij deze groep. Ze worden echter wel minder ziekquote:Op zondag 20 december 2020 19:06 schreef Tingo het volgende:
Misschien ook interessant voor sommige....
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3582124/
'One of the most recognized consequences of aging is a decline in immune function. While elderly individuals are by no means immunodeficient, they often do not respond efficiently to novel or previously encountered antigens. This is illustrated by increased vulnerability of individuals 70 years of age and older to influenza (1), a situation that is exacerbated by their poor response to vaccination (2–4). '
In de VS hebben ze daar ervaring mee, met Republikeinse feestjes en rallies rondom de verkiezingen. Lekker bij elkaar, geen mondkapjes, beetje leuzen schreeuwen. Weet je nog wat er toen gebeurde?quote:Op zondag 20 december 2020 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Gezellig voetbalfeest
Hoopgevende reacties ook.. iedereen lijkt er onderhand wel klaar mee.
Eigenlijk zouden we met een paar duizend wappies samen moeten komen, binnen 1.5 meter en bij entree een verplichte handdruk/knuffel (als het een lekker wijf is)
Durf te wedden dat niemand besmet raakt met het killervirus..misschien een griepje hier en daar.Maar dat is gebruikelijk rond deze tijd
We hebben al zowat een jaar elke dag grote mensen massa, s , de wereldbevolking zou zo onderhand al uitgeroeid moeten zijnquote:Op zondag 20 december 2020 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Gezellig voetbalfeest
Eigenlijk zouden we met een paar duizend wappies samen moeten komen, binnen 1.5 meter en bij entree een verplichte handdruk/knuffel (als het een lekker wijf is)
Durf te wedden dat niemand besmet raakt met het killervirus..misschien een griepje hier en daar.Maar dat is gebruikelijk rond deze tijd
Vooral doen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Gezellig voetbalfeest
Het was wel hilarisch dat de mensen die om het hardste riepen dat hEt MaAr EeN gRiEpJe Is allemaal besmet bleken te raken en ook ineens allemaal dure behandelingen moesten krijgen die Jan-met-de-pet nooit van zijn leven zou krijgen. En ja, het was weer niet heel erg verrassend dat er vanuit het complotschapenkamp geen enkele opinie werd gegeven over deze behandelingen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In de VS hebben ze daar ervaring mee, met Republikeinse feestjes en rallies rondom de verkiezingen. Lekker bij elkaar, geen mondkapjes, beetje leuzen schreeuwen. Weet je nog wat er toen gebeurde?
Klopt,Barneveld en Urk zijn ondertussen weggevaagd door het killervirus ..de BLM “demonstranten” liggen nog steeds aan de beademing en in Tilburg spelen ze zonder publiek omdat de harde kern is overleden na het het beruchte en schandalige voetbalfeest.quote:Op zondag 20 december 2020 20:02 schreef Summers het volgende:
[..]
We hebben al zowat een jaar elke dag grote mensen massa, s , de wereldbevolking zou zo onderhand al uitgeroeid moeten zijn
De cijfers werden kunstmatig omhoog gebracht, vervolgens pakte de media extra groot uit en legde de schuld bij Trump ?quote:Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In de VS hebben ze daar ervaring mee, met Republikeinse feestjes en rallies rondom de verkiezingen. Lekker bij elkaar, geen mondkapjes, beetje leuzen schreeuwen. Weet je nog wat er toen gebeurde?
Nu beschrijf je een echte pandemiequote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,Barneveld en Urk zijn ondertussen weggevaagd door het killervirus ..de BLM “demonstranten” liggen nog steeds aan de beademing en in Tilburg spelen ze zonder publiek omdat de harde kern is overleden na het het beruchte en schandalige voetbalfeest.
Morgen btw een EU crisisberaad..Klauss Schwaab zet er extra druk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |