abonnement Unibet Coolblue
pi_196711204
Een enorm lek laat zien dat China's communistische partij wereldwijd allerlei overheden, instituten en bedrijven heeft geïnfiltreerd. In de UK zijn onder andere Britse consulaten, universiteiten en bedrijven als Astra Zeneca, HSBC en Jaguar geinfiltreerd.

Major leak 'exposes' members and 'lifts the lid' on the Chinese Communist Party

A major leak containing a register with the details of nearly two million CCP members has occurred – exposing members who are now working all over the world, while also lifting the lid on how the party operates under Xi Jinping, says Sharri Markson.

Ms Markson said the leak is a register with the details of Communist Party members, including their names, party position, birthday, national ID number and ethnicity.

“It is believed to be the first leak of its kind in the world,” the Sky News host said.

“What's amazing about this database is not just that it exposes people who are members of the communist party, and who are now living and working all over the world, from Australia to the US to the UK,” Ms Markson said.

“But it's amazing because it lifts the lid on how the party operates under President and Chairman Xi Jinping”.

Ms Markson said the leak demonstrates party branches are embedded in some of the world’s biggest companies and even inside government agencies.

Artikel gaat verder:

https://www.skynews.com.au/details/_6215946537001

De UK geïnfiltreerd:

Leaked files expose mass infiltration of UK firms by Chinese Communist Party including AstraZeneca, Rolls Royce, HSBC and Jaguar Land Rover

-Loyal members of Chinese Communist Party are working in British consulates, universities and for some of the UK's leading companies, The Mail on Sunday can reveal

-Leaked database of 1.95m registered party members reveals how Beijing's malign influence now stretches into almost every corner of British life, including defence firms, banks and pharmaceutical giants

-Some members, who swear oath to 'guard Party secrets, be loyal to the Party, work hard, fight for communism throughout my life...and never betray the Party', are understood to have jobs in British consulates

https://www.dailymail.co.(...)Communist-Party.html

Maken jullie je zorgen om deze infiltratie? Beseffen genoeg mensen zich dat fascisten en communisten eerst via de achterdeur proberen binnen te komen d.m.v. het vertellen van leugens?

Ik zelf denk dat de Westerse burger ontzettend naïef is, omdat we in het Westen zo verwend zijn en daardoor zo intellectueel lui. We kijken naar het nieuws of lezen de krant en vervolgens denken we de waarheid te kennen en dus de situatie in de wereld juist te kunnen inschatten.

En de Chinezen, die maken hier maar wat graag misbruik van! We leven tijdens een 2e koude oorlog en we worden geïnfiltreerd door een land dat miljoenen mensen in kampen stopt. Move along, nothing to see here....?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_196711230
Zolang Ali maar goedkoop levert zal het mij worst wezen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_196711257
Misschien een goed moment om dit interview met overgelopen KGB spion Yuri Bezmenov eens te gaan kijken.

De tactieken die de Sovjets toepasten om Oost-Europa te infiltreren, die worden vandaag de dag ook gebruikt:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_196711261
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 18:36 schreef halfway het volgende:
Zolang Ali maar goedkoop levert zal het mij worst wezen.
Zwakke Westerse mens gespot.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 13 december 2020 @ 18:41:56 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196711353
Niet geheel onverwacht natuurlijk.

Hoeveel westerse mollen zouden er in de wereld rondlopen? Het is pas spionage als je gepakt wordt.

Maar goed, een bedrijf als ASML zou natuurlijk geen enkele chinees meer aan moeten nemen. Dat is vragen om problemen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 december 2020 @ 18:42:08 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196711359
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 18:36 schreef halfway het volgende:
Zolang Ali maar goedkoop levert zal het mij worst wezen.
Ik zal echt nooit bij Ali kopen, voor helemaal niets. Ik geef liever iets meer uit voor zekerheid en snelle levering dan dat ik uitbuiting en corruptie steun.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196711416
China komt anno 2020 ook weg met genocide dus ik verwacht dat een paar wereldleiders hun schouders weer ophalen en over gaan tot de orde van de dag
  zondag 13 december 2020 @ 18:45:17 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196711420
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zal echt nooit bij Ali kopen, voor helemaal niets. Ik geef liever iets meer uit voor zekerheid en snelle levering dan dat ik uitbuiting en corruptie steun.
Bestel er ook nooit. Ik betaal gewoon liever 2 á 3 keer zoveel als ik dan geen weken hoef te wachten en fatsoenlijke garantie heb. De uitbuiting interesseert me overigens geen reet. Dan moet je namelijk wel een heleboel merken gaan boycotten om consequent te blijven.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 december 2020 @ 18:46:48 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196711448
Dus als een lid van bijvoorbeeld de VVD toevallig ergens in Griekenland bij een bedrijf werkt, heeft de VVD dat bedrijf geïnfiltreerd?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196711486
quote:
Maken jullie je zorgen om deze infiltratie?
Ik verbaas mij hier niet over, maar ik vind het zeer zorgwekkend. China is een gevaarlijk land met een heel eng staatssysteem die steeds meer invloed en macht krijgt in de wereld.
pi_196711524
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik verbaas mij hier niet over, maar ik vind het zeer zorgwekkend. China is een gevaarlijk land met een heel eng staatssysteem die steeds meer invloed en macht krijgt in de wereld.
Precies dit. Verder hoef je er weinig aan toe te voegen.
  zondag 13 december 2020 @ 18:51:29 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196711540
Ik maak me meer zorgen over corrupye en liegende NLse politici (en agenten)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_196711604
quote:
10s.gif Op zondag 13 december 2020 18:46 schreef heywoodu het volgende:
Dus als een lid van bijvoorbeeld de VVD toevallig ergens in Griekenland bij een bedrijf werkt, heeft de VVD dat bedrijf geïnfiltreerd?
Goh, een Westerse burger die niet snapt hoe de CCP opereert :{
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_196711613
Het Chinese staatsbestel is ontzettend en ongekend efficiënt. Kijk waar ze 20 jaar terug waren, da's niet normaal. Die Staat is veel verder dan onze regeringen. Als we niet snel wakker worden zullen ze ons compleet overrompelen, zeker nu de VS aan het instorten is.
  zondag 13 december 2020 @ 18:59:43 #15
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_196711677
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Misschien een goed moment om dit interview met overgelopen KGB spion Yuri Bezmenov eens te gaan kijken.

De tactieken die de Sovjets toepasten om Oost-Europa te infiltreren, die worden vandaag de dag ook gebruikt
Sovjets die het Oostblok infiltreerden?

En verder, water is nat, sneeuw is wit, gras is groen etc.
pi_196711689
quote:
7s.gif Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik maak me meer zorgen over corrupye en liegende NLse politici (en agenten)
dat zal je dan een vervelend leven hebben....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196711789
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 18:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Goh, een Westerse burger die niet snapt hoe de CCP opereert :{
Het heeft ook geen enkele zin meer deze discussie te voeren als je nu nog denkt dat een lokale overheid nog iets te vertellen gaat hebben als China de taak van de VS overneemt als je bedenkt dat we globaliseren. Och een voordeel heb je dan. Je hoeft de verkiezingen in de VS niet meer te volgen. :)
pi_196711918
Ze willen nog veel meer troep aan ons verkopen qua elektronische gadgets. Nasi en Bami ook. Maar dat deden ze al en dat zorgde wel voor een nieuwe eetbeleving na de stamppot en draadjesvlees. Wat dat betreft hebben we niet zoveel te vrezen van de Chinees m.i. Een complot om de wereld te overheersen zie ik er niet in maar dat kan natuurlijk komen door hoe subtiel ze het doen. :)

Het onderwerp van dienst is heel zwaar en bedreigend en klopt van geen kanten m.i.

Als het heel anders blijkt te zijn dan is het wel heel zorgelijk. Maar je weet ook dat er niets aan te doen is als de Chinees iets wil.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_196712049
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 18:36 schreef halfway het volgende:
Zolang Ali maar goedkoop levert zal het mij worst wezen.
Zwaktebod.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196712163
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:11 schreef Bart2002 het volgende:
Ze willen nog veel meer troep aan ons verkopen qua elektronische gadgets. Nasi en Bami ook. Maar dat deden ze al en dat zorgde wel voor een nieuwe eetbeleving na de stamppot en draadjesvlees. Wat dat betreft hebben we niet zoveel te vrezen van de Chinees m.i. Een complot om de wereld te overheersen zie ik er niet in maar dat kan natuurlijk komen door hoe subtiel ze het doen. :)

Het onderwerp van dienst is heel zwaar en bedreigend en klopt van geen kanten m.i.
Het is natuurlijk zo in welke zaken je interesse liggen. Je moet gewoon eens zoeken op de ontwikkeling van de AI en Huawei. Die in Afrika hun systemen inzetten en instaleren. Gratis in ruil voor grondstoffen etc. Enfin het is een complex gebeuren waarbij ook de politiek door Chinezen beïnvloed gaat worden. En het gevecht mbt een digitale munt etc. Een discussie voeren is te moeilijk op fok. Bovendien valt het gelijk onder complotdenker etc. Dat maakt het sowieso al moeillijk.

Het lijkt allemaal zo mooi dat China voor de buitenwereld, maar een sociaal democratie is het totaal niet. Het is nog altijd een communisme met een vleugje technocratie.

Je moet het ook niet zien dat Chinezen hier massaal in Nederland zelve komen leven etc. Het is hun systeem dat ze via onze lokale overheden inbrengen. En zoals je zegt zeer subtiel zonder een shot te lossen.
pi_196712182
Xi _O_
pi_196712321
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:26 schreef Cherni het volgende:

[..]

Het is natuurlijk zo in welke zaken je interesse liggen. Je moet gewoon eens zoeken op de ontwikkeling van de AI en Huawei. Die in Afrika hun systemen inzetten en instaleren. Gratis in ruil voor grondstoffen etc. Enfin het is een complex gebeuren waarbij ook de politiek door Chinezen beïnvloed gaat worden. En het gevecht mbt een digitale munt etc. Een discussie voeren is te moeilijk op fok. Bovendien valt het gelijk onder complotdenker etc. Dat maakt het sowieso al moeillijk.

Het lijkt allemaal zo mooi dat China voor de buitenwereld, maar een sociaal democratie is het totaal niet. Het is nog altijd een communisme met een vleugje technocratie.

Je moet het ook niet zien dat Chinezen hier massaal in Nederland zelve komen leven etc. Het is hun systeem dat ze via onze lokale overheden inbrengen. En zoals je zegt zeer subtiel zonder een shot te lossen.
Ja ik weet dat ze Afrika leegtrekken op brute wijze. Persoonlijk kan ik daar weinig aan doen en de rest van de wereld lijkt zich daar ook niet al te druk over te maken...

En wat dan?? De Chinezen zijn met veel teveel om iets tegen te kunnen doen als ze snode plannen hebben. Ik geloof ook best dat ze de hele wereld overnemen ondertussen. Heel New York en omstreken lijkt ook al van hun op vastgoed gebied. Kunnen en willen we daar iets aan doen? Ik denk het niet. De motivatie is er helemaal niet om de gretige Chinezen een halt toe te roepen. Jij kan dat niet en ik ook niet dus moeten we het maar zien als een natuurverschijnsel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_196712414
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:36 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ja ik weet dat ze Afrika leegtrekken op brute wijze. Persoonlijk kan ik daar weinig aan doen en de rest van de wereld lijkt zich daar ook niet al te druk over te maken...

En wat dan?? De Chinezen zijn met veel teveel om iets tegen te kunnen doen als ze snode plannen hebben. Ik geloof ook best dat ze de hele wereld overnemen ondertussen. Heel New York en omstreken lijkt ook al van hun op vastgoed gebied. Kunnen en willen we daar iets aan doen? Ik denk het niet. De motivatie is er helemaal niet om de gretige Chinezen een halt toe te roepen. Jij kan dat niet en ik ook niet dus moeten we het maar zien als een natuurverschijnsel.
Uiteraard valt er als burger niets tegen te doen. Als je maar bewust bent van de situatie. En je hoopt dat het nog niet te laat is om toch maatregelgingen te treffen op welke manier dan ook. Daarom is een EU belangrijk.
pi_196712541
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef Cherni het volgende:
Daarom is een EU belangrijk.
Het staat daar niet op de agenda naar ik dacht. Die zijn iets meer bezig met de eigen inkomsten en beloningen voor het niet aanwezig zijn maar evengoed ontvangen. De EU is een farce en de slechtste club die je je kan voorstellen. Jouw en onze belangen worden daar zeker niet behartigt.

Is een beetje cynisch geef ik toe. Maar zo ziet de Oude Lul het. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Lonaa op 15-01-2021 08:48:45 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_196713537
.

[ Bericht 99% gewijzigd door klipper op 13-12-2020 20:46:59 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')