Ze werkt als Brit nog bij de EMA, best een prestatie gezien de brexit.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 15:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Fun fact:
Op de 12e dag van het jaar overleed meneer Aart, met nog 12 dagen te gaan de Sint
Heel interessantquote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef noodgang het volgende:
[..]en welk nummer heeft de pakjesboot?
Zal ook wel iets met aansprakelijk te maken hebben.quote:Op maandag 21 december 2020 15:06 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat die voorwaarden weinig voorstellen hoor, maar even afwachten inderdaad. Voorwaarden zijn denk ik vooral het goed monitoren van alle bijwerkingen etc.
Precies. Maar je zei dat bewoners gevacinneerd zouden worden. Dat klopt niet, ik corrigeer je gewoon even.quote:Op maandag 21 december 2020 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wel voor de bewoners. Ringbescherming noemt de Jonge het.
Dus is de afweging gemaakt om met deze schaarste eerst de sector aan te pakken waar de meeste doden vallen. Het gegeven is er zijn maar een half miljoen vaccins. Ziekenhuisdruk verlichten is met zo'n klein aantal niet mogelijk, doden voorkomen wel. Als er grotere aantallen beschikbaar komen (waarschijnlijk eind januari) dan wordt het zinvol om te kijken naar de groep die in ziekenhuizen terecht komt.quote:Dus?
Deze man weetquote:Op maandag 21 december 2020 15:08 schreef Wereldgozer het volgende:
@:onlogisch ik pak alleen een vaccintje uit de vechain database
Dit is de EMA, niet de EBU.quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Unmountable het volgende:
Dat vaccin geloof ik wel, ben benieuwd naar de cijfers #present
Ik gok een stijging, en morgen weer een dalingquote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Daling zometeen gok ik, en dan morgen weer stijging
ik meer naar de andere vaccinsquote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Unmountable het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat ze eigenlijk zegt is dat ze in een gewoon jaar vijf keer trager werken dan nu, dat kan dus in het vervolg een stuk beter
Elke phase van het vaccin, heeft al een uitgebreid rapport, zie de OP.quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Unmountable het volgende:
Ik bedoel de besmettingscijfersquote:Op maandag 21 december 2020 15:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Elke phase van het vaccin, heeft al een uitgebreid rapport, zie de OP.
* Perrin kijkt naar buiten.quote:
Oh? Ik zei bij de verpleeghuizen. Ik weet namelijk waar ik het over heb.quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Precies. Maar je zei dat bewoners gevacinneerd zouden worden. Dat klopt niet, ik corrigeer je gewoon even.
Prima. Ik was ook niet degene die stelde dat de eerste vaccins al verlichting in de ziekenhuizen gingen brengen.quote:[..]
Dus is de afweging gemaakt om met deze schaarste eerst de sector aan te pakken waar de meeste doden vallen. Het gegeven is er zijn maar een half miljoen vaccins. Ziekenhuisdruk verlichten is met zo'n klein aantal niet mogelijk, doden voorkomen wel. Als er grotere aantallen beschikbaar komen (waarschijnlijk eind januari) dan wordt het zinvol om te kijken naar de groep die in ziekenhuizen terecht komt.
Doe geen moeite.quote:Op maandag 21 december 2020 15:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben niet aan het kijken..hoe heet ze? Lekker ding?
Ik ga effe toeteren.quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
* Perrin kijkt naar buiten.
Geen juichende mensen op straat
Iedereen is al in slaap gevallen.quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
* Perrin kijkt naar buiten.
Geen juichende mensen op straat
Was die leeftijdsgrens in andere landen ook? (UK, Canada, VS)quote:Op maandag 21 december 2020 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goedgekeurd voor iedereen vanaf 16 jaar.
Volgens mij zei ze toch echt 60.quote:Op maandag 21 december 2020 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goedgekeurd voor iedereen vanaf 16 jaar.
quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe geen moeite.![]()
De zin in het spuiten vergaat je.
Weet niet wat ik van deze zin moet vinden.quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe geen moeite.![]()
De zin in het spuiten vergaat je.
Je zei dit:quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh? Ik zei bij de verpleeghuizen. Ik weet namelijk waar ik het over heb.
Duidelijk refererend naar de bewoners van die verpleeghuizen. Foutje, kan gebeuren.quote:Op maandag 21 december 2020 02:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen we beginnen bij verpleeghuizen. Die mensen komen niet meer op de IC...
Ja. Ik meen ook te hebben gelezen dat er simpelweg geen onderzoek is gedaan naar <16, want dat kost veel extra tijd en is (voor nu) nog even niet het belangrijkste gezien de vatbaarheid van jongeren voor het virus.quote:Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was die leeftijdsgrens in andere landen ook? (UK, Canada, VS)
Daling ingezet. Prik niet meer nodigquote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
11.168 nieuwe positieve testen
205 nieuwe ziekenhuisopnames
37 nieuwe IC-opnames
28 nieuwe overlijdens
Die nieuwe variant houdt al lekker huis in Nederland.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
37 nieuwe IC-opnames
28 nieuwe overlijdens
In ieder geval geen stijging, mooi!quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
37 nieuwe IC-opnames
28 nieuwe overlijdens
28 mensen dood lijkt me niet echt reden voor een feestje.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
SOOOWWW!!! lekker hoor!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws dag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij ook logischer. Toch verstond ik 60.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik verstond 16 en dat lijkt mij ook logischer.
Ik kijk echt nergens meer van op.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze heeft de Ierse nationaliteit ja.quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef Fred het volgende:
[..]
Ze werkt als Brit nog bij de EMA, best een prestatie gezien de brexit.
Sow zeg dat hè. Ik neem een extra chocolaatje bij de koffie.quote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een dag mensen, wat een positief nieuws!
Ik eet er vanavond een extra geglazuurde koek op.
Dat deed ie waarschijnlijk al een flinke tijd, daarom snap ik die panische reactie in het weekend niet zo goed. Althans, als het goed is heb je het juiste al gedaan door die zware lockdown en is het nu afwachten...quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Fred het volgende:
[..]
Die nieuwe variant houdt al lekker huis in Nederland.
als je de Nederland vergelijkt met de UK gaan we gelijk op.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Fred het volgende:
[..]
Die nieuwe variant houdt al lekker huis in Nederland.
Nee, elke dode is geen reden voor een feestje.quote:Op maandag 21 december 2020 15:16 schreef Fred het volgende:
[..]
28 mensen dood lijkt me niet echt reden voor een feestje.
En zonder te kijken krijg ik het idee dat het ook wel wat korter konquote:Op maandag 21 december 2020 15:19 schreef maan_man het volgende:
Dit is ook een gevalletje laten wij lekker veel gezichten opvoeren dat komt betrouwbaar over. Dit voorbereide verhaal had ook een persoon kunnen oplezen.
Bij twijfel versta je 18.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zonder te kijken krijg ik het idee dat het ook wel wat korter kon
Ja, godver.quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Vorige week maandag waren de cijfers: +8457.
Dus voor een maandag is dit weer een fikse stijging.
Maandag is ook een beetje een dip vaak doordat de cijfers van het weekend komen.quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Iemand poste in een ander topic hier dat waarschijnlijk AstraZeneca rond januari goedgekeurd gaat worden. Was Stephen, de reporter van het AD.quote:Op maandag 21 december 2020 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Begin januari Moderna nog even goedkeuren en dan hopelijk Oxford ook snel
Als die nieuwe variant hier inderdaad al flink huishoudt is het geen bizarre stijging. Kijken hoe volgende week is, als de lockdown helpt is ie lager dan deze week.quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Het is in September al vastgesteld in het VK, het zou mij wel heel erg onwaarschijnlijk lijken dat die mutatie sinds September alleen in het VK zich verspreid heeft.quote:Op maandag 21 december 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat deed ie waarschijnlijk al een flinke tijd, daarom snap ik die panische reactie in het weekend niet zo goed. Althans, als het goed is heb je het juiste al gedaan door die zware lockdown en is het nu afwachten...
Dat was ff niet de bedoeling hier.quote:Op maandag 21 december 2020 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, godver.
Heel even had ik 0.002 seconden een positieve vibe.
Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan de Amerikanen toen ze Saddam hadden opgepakt: "Ladies & gentlemen.... we got him"quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zonder te kijken krijg ik het idee dat het ook wel wat korter kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmetting
17 gemeentes met 2-5 besmettingen
49 gemeentes met 6-10 besmettingen
54 gemeentes met 11-15 besmettingen
46 gemeentes met 16-20 besmettingen
35 gemeentes met 21-25 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Des te vreemder is het dat alles en iedereen alleen het VK blokkeertquote:Op maandag 21 december 2020 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is in September al vastgesteld in het VK, het zou mij wel heel erg onwaarschijnlijk lijken dat die mutatie sinds September alleen in het VK zich verspreid heeft.
quote:Op maandag 21 december 2020 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, godver.
Door een storing waren vorige week maandag (en dinsdag) de cijfers niet compleet, dus het aantal van vorige week maandag is compleet nutteloos als vergelijkingsmateriaal...quote:Op maandag 21 december 2020 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, godver.
Dat zou inderdaad een heel goed resultaat zijn, we mogen trots zijn op onze Oosterburen (Pfizer vaccin is een Duits vaccin van origine)quote:Op maandag 21 december 2020 15:23 schreef miss_sly het volgende:
Volgens de Amman die nu aan het woord is, is er getest onder 75+ en is gebleken dat het vaccin 95% efficiënt is voor die leeftijd en onder mensen met een hoog risico.
Dat klinkt wel goed.
Nu doe je de migratie-achtergrond van het stel achter het vaccin te kort hoor! Dat moet minimaal 1 keer benoemd worden.quote:Op maandag 21 december 2020 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een heel goed resultaat zijn, we mogen trots zijn op onze Oosterburen (Pfizer vaccin is een Duits vaccin van origine)
Ik denk dat het een politieke overreactie is omdat men in het begin van het jaar de opkomst vanuit China van covid zo enorm onderschat heeft. Die fout wil men niet nogmaals maken.quote:Op maandag 21 december 2020 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Des te vreemder is het dat alles en iedereen alleen het VK blokkeert
Dat zei ik ja. Daar staat nergens dat we bij de bewoners beginnen. Maar goed, als jij dat zo wil lezen, be my guest.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je zei dit:
[..]
Duidelijk refererend naar de bewoners van die verpleeghuizen. Foutje, kan gebeuren.
In het zuiden van het VK stijgt het pas sinds begin december hard. Zelfs in het noorden van het VK stijgt het nog niet zo snel, dus waarschijnlijk zie je in Nederland pas volgend jaar flinke stijgingen als het hier al rondwaart.quote:Op maandag 21 december 2020 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als die nieuwe variant hier inderdaad al flink huishoudt is het geen bizarre stijging. Kijken hoe volgende week is, als de lockdown helpt is ie lager dan deze week.
Welkom bij het weekendeffect.quote:Op maandag 21 december 2020 15:19 schreef Benny het volgende:
Amsterdam +339, na dagen van >500. Daar moet dus nog meer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |