Ik vind het racistisch dat je niet de dood van Bram van der Vlugt noemt als belangrijkste gebeurtenis van 2020quote:Op maandag 21 december 2020 14:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik vind het racistisch dat je dit de balngrijkste gebeurtenis van 2020 noemt en niet de dood van George Floyd
Ongeveer van het niveau 'er lopen te veel mensen in het bos!!!'quote:Op maandag 21 december 2020 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind het racistisch dat je niet de dood van Bram van der Vlugt noemt als belangrijkste gebeurtenis van 2020
Ergens is 't natuurlijk wel bijzonder.. Een livestream waar een partij waar je normaal gesproken nooit iets van hoort om te zeggen: "Ja, het is goedgekeurd". 2020 op zn kleinst, alles wordt uitvergroot
En Aart Staartjes dan?quote:Op maandag 21 december 2020 15:01 schreef chratnox het volgende:
Ik vind het racistisch dat je niet de dood van Bram van der Vlugt noemt als belangrijkste gebeurtenis van 2020
Wat een kutjaar. Aart Staartjes en Bram van der Vlugt overleden.quote:Op maandag 21 december 2020 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ergens is 't natuurlijk wel bijzonder.. Een livestream waar een partij waar je normaal gesproken nooit iets van hoort om te zeggen: "Ja, het is goedgekeurd". 2020 op zn kleinst, alles wordt uitvergroot
Hij heeft wel al handschoenen aan. Hoe lang nog voordat wij allemaal handschoentjes aan moeten in winkels?quote:Op maandag 21 december 2020 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk kijken we over een maand niet heel anders naar deze foto's. Zoals bij deze;
[ afbeelding ]
TOETERTJES! JAA TOETERTJES!quote:
Fun fact:quote:Op maandag 21 december 2020 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat een kutjaar. Aart Staartjes en Bram van der Vlugt overleden.
Maar wel voor de bewoners. Ringbescherming noemt de Jonge het.quote:
Dus?quote:Overigens is het voornamelijk de schaarste die de strategie bepaalt, we krijgen in eerste instantie maar een half miljoen en dus is het beter om die dan te gebruiken waar het verschil maakt. 250000 mensen in de 60-70 range vaccineren heeft dan nog weinig zin.
Wat is dat nou weer voor een droeftoeter. Uit hetzelfde clubje als Marten Mantel (quote:
Conditioneel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |