Die nieuwe variant houdt al lekker huis in Nederland.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
11.168 nieuwe positieve testen
205 nieuwe ziekenhuisopnames
37 nieuwe IC-opnames
28 nieuwe overlijdens
In ieder geval geen stijging, mooi!quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
11.168 nieuwe positieve testen
205 nieuwe ziekenhuisopnames
37 nieuwe IC-opnames
28 nieuwe overlijdens
28 mensen dood lijkt me niet echt reden voor een feestje.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
SOOOWWW!!! lekker hoor!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws dag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij ook logischer. Toch verstond ik 60.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik verstond 16 en dat lijkt mij ook logischer.
Ik kijk echt nergens meer van op.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik verstond 16 en dat lijkt mij ook logischer.
Ze heeft de Ierse nationaliteit ja.quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef Fred het volgende:
[..]
Ze werkt als Brit nog bij de EMA, best een prestatie gezien de brexit.
Sow zeg dat hè. Ik neem een extra chocolaatje bij de koffie.quote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een dag mensen, wat een positief nieuws!
Ik eet er vanavond een extra geglazuurde koek op.
Dat deed ie waarschijnlijk al een flinke tijd, daarom snap ik die panische reactie in het weekend niet zo goed. Althans, als het goed is heb je het juiste al gedaan door die zware lockdown en is het nu afwachten...quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Fred het volgende:
[..]
Die nieuwe variant houdt al lekker huis in Nederland.
als je de Nederland vergelijkt met de UK gaan we gelijk op.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Fred het volgende:
[..]
Die nieuwe variant houdt al lekker huis in Nederland.
Nee, elke dode is geen reden voor een feestje.quote:Op maandag 21 december 2020 15:16 schreef Fred het volgende:
[..]
28 mensen dood lijkt me niet echt reden voor een feestje.
En zonder te kijken krijg ik het idee dat het ook wel wat korter konquote:Op maandag 21 december 2020 15:19 schreef maan_man het volgende:
Dit is ook een gevalletje laten wij lekker veel gezichten opvoeren dat komt betrouwbaar over. Dit voorbereide verhaal had ook een persoon kunnen oplezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |