Elke phase van het vaccin, heeft al een uitgebreid rapport, zie de OP.quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Unmountable het volgende:
Dat vaccin geloof ik wel, ben benieuwd naar de cijfers #present
Ik bedoel de besmettingscijfersquote:Op maandag 21 december 2020 15:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Elke phase van het vaccin, heeft al een uitgebreid rapport, zie de OP.
* Perrin kijkt naar buiten.quote:
Oh? Ik zei bij de verpleeghuizen. Ik weet namelijk waar ik het over heb.quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Precies. Maar je zei dat bewoners gevacinneerd zouden worden. Dat klopt niet, ik corrigeer je gewoon even.
Prima. Ik was ook niet degene die stelde dat de eerste vaccins al verlichting in de ziekenhuizen gingen brengen.quote:[..]
Dus is de afweging gemaakt om met deze schaarste eerst de sector aan te pakken waar de meeste doden vallen. Het gegeven is er zijn maar een half miljoen vaccins. Ziekenhuisdruk verlichten is met zo'n klein aantal niet mogelijk, doden voorkomen wel. Als er grotere aantallen beschikbaar komen (waarschijnlijk eind januari) dan wordt het zinvol om te kijken naar de groep die in ziekenhuizen terecht komt.
Doe geen moeite.quote:Op maandag 21 december 2020 15:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben niet aan het kijken..hoe heet ze? Lekker ding?
Ik ga effe toeteren.quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
* Perrin kijkt naar buiten.
Geen juichende mensen op straat
Iedereen is al in slaap gevallen.quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
* Perrin kijkt naar buiten.
Geen juichende mensen op straat
Was die leeftijdsgrens in andere landen ook? (UK, Canada, VS)quote:Op maandag 21 december 2020 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goedgekeurd voor iedereen vanaf 16 jaar.
Volgens mij zei ze toch echt 60.quote:Op maandag 21 december 2020 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goedgekeurd voor iedereen vanaf 16 jaar.
quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe geen moeite.![]()
De zin in het spuiten vergaat je.
Weet niet wat ik van deze zin moet vinden.quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe geen moeite.![]()
De zin in het spuiten vergaat je.
Je zei dit:quote:Op maandag 21 december 2020 15:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh? Ik zei bij de verpleeghuizen. Ik weet namelijk waar ik het over heb.
Duidelijk refererend naar de bewoners van die verpleeghuizen. Foutje, kan gebeuren.quote:Op maandag 21 december 2020 02:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen we beginnen bij verpleeghuizen. Die mensen komen niet meer op de IC...
Ja. Ik meen ook te hebben gelezen dat er simpelweg geen onderzoek is gedaan naar <16, want dat kost veel extra tijd en is (voor nu) nog even niet het belangrijkste gezien de vatbaarheid van jongeren voor het virus.quote:Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was die leeftijdsgrens in andere landen ook? (UK, Canada, VS)
Daling ingezet. Prik niet meer nodigquote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
11.168 nieuwe positieve testen
205 nieuwe ziekenhuisopnames
37 nieuwe IC-opnames
28 nieuwe overlijdens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |