Bij twijfel versta je 18.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik verstond 16 en dat lijkt mij ook logischer.
quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zonder te kijken krijg ik het idee dat het ook wel wat korter kon
Ja, godver.quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Vorige week maandag waren de cijfers: +8457.
Dus voor een maandag is dit weer een fikse stijging.
Maandag is ook een beetje een dip vaak doordat de cijfers van het weekend komen.quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Iemand poste in een ander topic hier dat waarschijnlijk AstraZeneca rond januari goedgekeurd gaat worden. Was Stephen, de reporter van het AD.quote:Op maandag 21 december 2020 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Begin januari Moderna nog even goedkeuren en dan hopelijk Oxford ook snel
Als die nieuwe variant hier inderdaad al flink huishoudt is het geen bizarre stijging. Kijken hoe volgende week is, als de lockdown helpt is ie lager dan deze week.quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Het is in September al vastgesteld in het VK, het zou mij wel heel erg onwaarschijnlijk lijken dat die mutatie sinds September alleen in het VK zich verspreid heeft.quote:Op maandag 21 december 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat deed ie waarschijnlijk al een flinke tijd, daarom snap ik die panische reactie in het weekend niet zo goed. Althans, als het goed is heb je het juiste al gedaan door die zware lockdown en is het nu afwachten...
Dat was ff niet de bedoeling hier.quote:Op maandag 21 december 2020 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, godver.
Heel even had ik 0.002 seconden een positieve vibe.
Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan de Amerikanen toen ze Saddam hadden opgepakt: "Ladies & gentlemen.... we got him"quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zonder te kijken krijg ik het idee dat het ook wel wat korter kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmetting
17 gemeentes met 2-5 besmettingen
49 gemeentes met 6-10 besmettingen
54 gemeentes met 11-15 besmettingen
46 gemeentes met 16-20 besmettingen
35 gemeentes met 21-25 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Des te vreemder is het dat alles en iedereen alleen het VK blokkeertquote:Op maandag 21 december 2020 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is in September al vastgesteld in het VK, het zou mij wel heel erg onwaarschijnlijk lijken dat die mutatie sinds September alleen in het VK zich verspreid heeft.
quote:Op maandag 21 december 2020 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, godver.
Door een storing waren vorige week maandag (en dinsdag) de cijfers niet compleet, dus het aantal van vorige week maandag is compleet nutteloos als vergelijkingsmateriaal...quote:Op maandag 21 december 2020 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, godver.
Dat zou inderdaad een heel goed resultaat zijn, we mogen trots zijn op onze Oosterburen (Pfizer vaccin is een Duits vaccin van origine)quote:Op maandag 21 december 2020 15:23 schreef miss_sly het volgende:
Volgens de Amman die nu aan het woord is, is er getest onder 75+ en is gebleken dat het vaccin 95% efficiënt is voor die leeftijd en onder mensen met een hoog risico.
Dat klinkt wel goed.
Nu doe je de migratie-achtergrond van het stel achter het vaccin te kort hoor! Dat moet minimaal 1 keer benoemd worden.quote:Op maandag 21 december 2020 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een heel goed resultaat zijn, we mogen trots zijn op onze Oosterburen (Pfizer vaccin is een Duits vaccin van origine)
Ik denk dat het een politieke overreactie is omdat men in het begin van het jaar de opkomst vanuit China van covid zo enorm onderschat heeft. Die fout wil men niet nogmaals maken.quote:Op maandag 21 december 2020 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Des te vreemder is het dat alles en iedereen alleen het VK blokkeert
Dat zei ik ja. Daar staat nergens dat we bij de bewoners beginnen. Maar goed, als jij dat zo wil lezen, be my guest.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je zei dit:
[..]
Duidelijk refererend naar de bewoners van die verpleeghuizen. Foutje, kan gebeuren.
In het zuiden van het VK stijgt het pas sinds begin december hard. Zelfs in het noorden van het VK stijgt het nog niet zo snel, dus waarschijnlijk zie je in Nederland pas volgend jaar flinke stijgingen als het hier al rondwaart.quote:Op maandag 21 december 2020 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als die nieuwe variant hier inderdaad al flink huishoudt is het geen bizarre stijging. Kijken hoe volgende week is, als de lockdown helpt is ie lager dan deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |