Ja preciesquote:Op maandag 21 december 2020 19:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja had iets te maken met dat toneelstuk en twee verraders. Sowieso twee-mol-theorieën
Ugh jaquote:Op maandag 21 december 2020 19:24 schreef molloot200 het volgende:
Nu al zin in "Ik ken niemand", "Waarom doen ze het niet met échte BN'ers als ze persé met BN'ers willen?" commentsIk vind juist de WIDM-groepen meestal veel leuker dan die bij Expeditie Robinson, terwijl ik van de ER-groepen altijd meer mensen ken.
Als ze het hadden willen doen, dan hadden ze dat in het jubileumseizoen moeten doenquote:Op maandag 21 december 2020 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Heel blij dat het nu gewoon echt definitief, officieel is uitgesloten dat dat ooit gaat gebeuren![]()
Zullen we hier in de SC gewoon lekker positief blijven ook al kennen we ze alle 10 niet?quote:Op maandag 21 december 2020 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ugh jaIk ben er juist ook wel blij mee
NEE! Ik vind ze nu al stomquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zullen we hier in de SC gewoon lekker positief blijven ook al kennen we ze alle 10 niet?
quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef H_T het volgende:
[..]
NEE! Ik vind ze nu al stomAllemaal
en dan die derde van links in het bijzonder
![]()
![]()
Dat, maar in een interview met Trust Nobody heeft Michiel Devlieger ook aangegeven dat zij als bedenkers toestemming moeten geven voor dit soort plottwists, en dat ze dat nooit zouden doenquote:Op maandag 21 december 2020 19:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze het hadden willen doen, dan hadden ze dat in het jubileumseizoen moeten doen
Ik vind dat juist leuk inderdaadquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zullen we hier in de SC gewoon lekker positief blijven ook al kennen we ze alle 10 niet?
Oh wowquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat, maar in een interview met Trust Nobody heeft Michiel Devlieger ook aangegeven dat zij als bedenkers toestemming moeten geven voor dit soort plottwists, en dat ze dat nooit zouden doen
Beetje jammer dat het bewolkt is.quote:Op maandag 21 december 2020 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
De hele avond, op het oog lijken ze 1 ster, nouja als het niet bewolk zou zijn in Nederland
quote:
Ik ga ervoor dat ik er toch wel 3 ken.quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee bedacht me ook net dat het een Patron-interview wasquote:
Nathanquote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef molloot200 het volgende:
Nathan Rutjes is in ieder geval één van de oud-kandidaten die vanavond in Moltalk zit, dus dat wordt wel leuk
Ook ik ken bij ER juist de meeste mensen niet. Al die rappers en realitysterretjes en Youtubers zeggen me vaak helemaal niks.quote:Op maandag 21 december 2020 19:24 schreef molloot200 het volgende:
Nu al zin in "Ik ken niemand", "Waarom doen ze het niet met échte BN'ers als ze persé met BN'ers willen?" commentsIk vind juist de WIDM-groepen meestal veel leuker dan die bij Expeditie Robinson, terwijl ik van de ER-groepen altijd meer mensen ken.
Ja, echt zo jammerquote:Op maandag 21 december 2020 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
De hele avond, op het oog lijken ze 1 ster, nouja als het niet bewolk zou zijn in Nederland
Maar dat sowiesoquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ohh vond ik heel leukquote:Op maandag 21 december 2020 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren de laatse aflevering van the crown gezien.
Nu begonnen met Emily in Paris
Jompelsquote:Op maandag 21 december 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
NOG EEN HALLEF UURTJE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vond Gossip Girl en Devil wears Prada ook leuk. Dit zal ongeveer in hetzelfde genre zitten.quote:
Was die ook al fout in de oorlog?quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef H_T het volgende:
[..]
NEE! Ik vind ze nu al stomAllemaal
en dan die derde van links in het bijzonder
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |