Over gemuteerde variant uit Engeland weten we nog niet zo veel over, maar het is ook dat er straks meer gevallen in Nederland zullen geconstateerd worden. Ik neem aan dat er in afgelopen maanden veel Nederlanders naar Engeland zijn geweest voor een weekendje of een familiebezoek.quote:Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik krijg een deja-vu met februari dit jaar
Lekker indoctrineren die lui.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
In Frankrijk 2 keer per uur een nieuwe « spot ».
Wordt per deur wat minder dan he?quote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]moet je wel weten wie anders wordt het zo'n rotzooitje
Wat dacht je van Britten die regelmatig naar Nederland gingen?quote:Op maandag 21 december 2020 13:05 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Over gemuteerde variant uit Engeland weten we nog niet zo veel over, maar het is ook dat er straks meer gevallen in Nederland zullen geconstateerd worden. Ik neem aan dat er in afgelopen maanden veel Nederlanders naar Engeland zijn geweest voor een weekendje of een familiebezoek.
Ook dat ja, ik denk dat het niet bij 1 geval blijft met gemuteerde variant die uit Engeland gekomen is.quote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat dacht je van Britten die regelmatig naar Nederland gingen?
Die zijn er ook, ja. Niet in de laatste plaats omdat ze in Nederland werken.quote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef quirina het volgende:
[..]
daar hoef je alleen de wallen maar voor af te sluitenquote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Zeker. Ze kunnen overigens wel de TOZO aanvragen.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef Noek het volgende:
Maar ook mensen met een salon of bedrijf aan eigen huis hebben het pittig. Die kwamen al niet in aanmerking voor een regeling maar hun inkomsten stoppen gewoon volledig.
Ik vind echt dat we daar iig ook gevoel voor moeten hebben, uit solidariteit. Er worden echt mensen heel hard geraakt.
De hele branche was behoorlijk gelaten maar ook wel begripvol.quote:Op maandag 21 december 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Arie nog niet gezien of gehoord dit keer
Hoeveel is het sociaal minimum eigenlijk?quote:Op maandag 21 december 2020 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker. Ze kunnen overigens wel de TOZO aanvragen.
Ik las HEMAquote:Op maandag 21 december 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
Lijkt formaliteit, maar zal toch blij zijn als EMA straks daadwerkelijk goedkeuring heeft gegeven.
De TOZO is voor alleenstaanden ¤ 1.050 en voor gehuwden ¤ 1.500. Als er dan winst is behaald over de periode gaat die er vanaf. Dus als iemand omzet minus kosten = winst = ¤ 400 heeft gemaakt. Deze krijgt dan ¤ 1.050 - ¤ 400 = ¤ 650.quote:Op maandag 21 december 2020 13:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel is het sociaal minimum eigenlijk?
Tja dan is het ook niet vreemd dat het uit de klauwen looptquote:
Dan klopt er toch iets niet aan de procedures en wordt te gemakkelijk de aanname gemaakt dat na een negatieve test mensen negatief blijven.quote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het was een incident. Patiënt was negatief, maar is na een aantal dagen positief geworden. Daarbij heeft deze patiënt medewerkers besmet.
Zo'n 17 miljoen mensen in dit land passen al 9 maanden hun leven drastisch aan zodat de zorg zijn werk kan doen, mag ik dan op zijn minst verwachten dat ze hun werk zorgvuldig doen?quote:Maar fijn dat jij het allemaal beter weet.
En roze tompoucen... ik mis ze...quote:Op maandag 21 december 2020 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die regelen de toelating van de rookworst
Toch kan dit niet het verschil maken (toename verklaren) tov de maanden ervoor, aangezien die nalevingscijfers nagenoeg onveranderd zijn.quote:
Niet hierdoor, want de naleving is niet opeens drastisch veranderd.quote:Op maandag 21 december 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat de cijfers stijgen?
daar is een ander topic voor......wat compleet stil ligt trouwensquote:Op maandag 21 december 2020 13:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Postverbod voor jou voor de rest van de dag.![]()
Vandaag graag een dag met louter goed nieuws.
Het is triest dat het niet verbeterd is.quote:Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet hierdoor, want de naleving is niet opeens drastisch veranderd.
Ik wil wel een sticker hoor na mijn prikquote:Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien een oplossing een gratis Rookworst bij het vaccin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |