Ik heb er in ieder geval heel veel gevoel voorquote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef Noek het volgende:
Maar ook mensen met een salon of bedrijf aan eigen huis hebben het pittig. Die kwamen al niet in aanmerking voor een regeling maar hun inkomsten stoppen gewoon volledig.
Ik vind echt dat we daar iig ook gevoel voor moeten hebben, uit solidariteit. Er worden echt mensen heel hard geraakt.
een melding omdat er 1 persoon in een sportschool loopt ?quote:Op maandag 21 december 2020 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, er was een melding gemaakt.
Stel fuckers
Bij familie met mondkapje op gaan zittenquote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
In Frankrijk 2 keer per uur een nieuwe « spot ».
Er zijn zoveel mensen en bedrijven die ( heel ) veel geld hebben "verloren" in deze crisis....echt om te janken.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef Noek het volgende:
Maar ook mensen met een salon of bedrijf aan eigen huis hebben het pittig. Die kwamen al niet in aanmerking voor een regeling maar hun inkomsten stoppen gewoon volledig.
Ik vind echt dat we daar iig ook gevoel voor moeten hebben, uit solidariteit. Er worden echt mensen heel hard geraakt.
Eigenlijk wel raar dat daar geen regeling voor is.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef Noek het volgende:
Dan helpen of de maatregelen niet of ze houden zich er slechter aan dan zijzelf en jij denken.quote:Op maandag 21 december 2020 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Houden zich over het algemeen prima aan de maatregelen. Hier konden ze niks aan doen.
Ook dat nog? Dat vind ik wel erg triest.quote:Op maandag 21 december 2020 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Stel fuckers
Gewoon hondenpoep door hun brievenbus gooien.quote:Op maandag 21 december 2020 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Stel fuckers
Het was een incident. Patiënt was negatief, maar is na een aantal dagen positief geworden. Daarbij heeft deze patiënt medewerkers besmet.quote:Op maandag 21 december 2020 13:02 schreef Fred het volgende:
[..]
Dan helpen of de maatregelen niet of ze houden zich er slechter aan dan zijzelf en jij denken.
Of de maatregelen bij het uitvoeren van hun werk voldoen niet of ze nemen te veel risico bij het uitvoeren van hun werk.
Zomaar akkoord gaan met "Hier konden ze niks aan doen" is imho hetzelfde als het zorgpersoneel aan hun lot overlaten.
Hoogwaardige oplossing wel.quote:Op maandag 21 december 2020 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon hondenpoep door hun brievenbus gooien.
quote:Op maandag 21 december 2020 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon hondenpoep door hun brievenbus gooien.
Ja, heel bizar. Zij dragen ook gewoon belasting af maar dan nergens voor in aanmerking komen. Ik ken echt vrouwen die alleenstaande moeders zijn en juist aan huis zijn gaan werken zodat ze flexibel kunnen zijn ivm de kinderen en hun inkomsten stoppen gewoon volledig nu.quote:Op maandag 21 december 2020 13:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat daar geen regeling voor is.
Over gemuteerde variant uit Engeland weten we nog niet zo veel over, maar het is ook dat er straks meer gevallen in Nederland zullen geconstateerd worden. Ik neem aan dat er in afgelopen maanden veel Nederlanders naar Engeland zijn geweest voor een weekendje of een familiebezoek.quote:Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik krijg een deja-vu met februari dit jaar
Lekker indoctrineren die lui.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
In Frankrijk 2 keer per uur een nieuwe « spot ».
Wordt per deur wat minder dan he?quote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]moet je wel weten wie anders wordt het zo'n rotzooitje
Wat dacht je van Britten die regelmatig naar Nederland gingen?quote:Op maandag 21 december 2020 13:05 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Over gemuteerde variant uit Engeland weten we nog niet zo veel over, maar het is ook dat er straks meer gevallen in Nederland zullen geconstateerd worden. Ik neem aan dat er in afgelopen maanden veel Nederlanders naar Engeland zijn geweest voor een weekendje of een familiebezoek.
Ook dat ja, ik denk dat het niet bij 1 geval blijft met gemuteerde variant die uit Engeland gekomen is.quote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat dacht je van Britten die regelmatig naar Nederland gingen?
Die zijn er ook, ja. Niet in de laatste plaats omdat ze in Nederland werken.quote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef quirina het volgende:
[..]
daar hoef je alleen de wallen maar voor af te sluitenquote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Zeker. Ze kunnen overigens wel de TOZO aanvragen.quote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef Noek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |