De hele branche was behoorlijk gelaten maar ook wel begripvol.quote:Op maandag 21 december 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Arie nog niet gezien of gehoord dit keer
Hoeveel is het sociaal minimum eigenlijk?quote:Op maandag 21 december 2020 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker. Ze kunnen overigens wel de TOZO aanvragen.
Ik las HEMAquote:Op maandag 21 december 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
Lijkt formaliteit, maar zal toch blij zijn als EMA straks daadwerkelijk goedkeuring heeft gegeven.
De TOZO is voor alleenstaanden ¤ 1.050 en voor gehuwden ¤ 1.500. Als er dan winst is behaald over de periode gaat die er vanaf. Dus als iemand omzet minus kosten = winst = ¤ 400 heeft gemaakt. Deze krijgt dan ¤ 1.050 - ¤ 400 = ¤ 650.quote:Op maandag 21 december 2020 13:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel is het sociaal minimum eigenlijk?
Tja dan is het ook niet vreemd dat het uit de klauwen looptquote:
Dan klopt er toch iets niet aan de procedures en wordt te gemakkelijk de aanname gemaakt dat na een negatieve test mensen negatief blijven.quote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het was een incident. Patiënt was negatief, maar is na een aantal dagen positief geworden. Daarbij heeft deze patiënt medewerkers besmet.
Zo'n 17 miljoen mensen in dit land passen al 9 maanden hun leven drastisch aan zodat de zorg zijn werk kan doen, mag ik dan op zijn minst verwachten dat ze hun werk zorgvuldig doen?quote:Maar fijn dat jij het allemaal beter weet.
En roze tompoucen... ik mis ze...quote:Op maandag 21 december 2020 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die regelen de toelating van de rookworst
Toch kan dit niet het verschil maken (toename verklaren) tov de maanden ervoor, aangezien die nalevingscijfers nagenoeg onveranderd zijn.quote:
Niet hierdoor, want de naleving is niet opeens drastisch veranderd.quote:Op maandag 21 december 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat de cijfers stijgen?
daar is een ander topic voor......wat compleet stil ligt trouwensquote:Op maandag 21 december 2020 13:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Postverbod voor jou voor de rest van de dag.![]()
Vandaag graag een dag met louter goed nieuws.
Het is triest dat het niet verbeterd is.quote:Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet hierdoor, want de naleving is niet opeens drastisch veranderd.
Ik wil wel een sticker hoor na mijn prikquote:Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien een oplossing een gratis Rookworst bij het vaccin?
Klopt want het virus dissipeert na 1,500001m en niet na 1,49999mquote:Op maandag 21 december 2020 13:02 schreef Fred het volgende:
[..]
Dan helpen of de maatregelen niet of ze houden zich er slechter aan dan zijzelf en jij denken.
Of de maatregelen bij het uitvoeren van hun werk voldoen niet of ze nemen te veel risico bij het uitvoeren van hun werk.
Zomaar akkoord gaan met "Hier konden ze niks aan doen" is imho hetzelfde als het zorgpersoneel aan hun lot overlaten.
Ja, maar dat is iets anders.quote:Op maandag 21 december 2020 13:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het is triest dat het niet verbeterd is.
Owja...quote:Op maandag 21 december 2020 13:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar is een ander topic voor......wat compleet stil ligt trouwens
En complimentjes dat je zo'n grote jongen al bent?quote:Op maandag 21 december 2020 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wil wel een sticker hoor na mijn prik
Het verschil is wel dat 40% van weinig weinig blijft, en 40% van heel veel wat meer is, waardoor verspreiding sneller gaat/kan gaan.quote:Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet hierdoor, want de naleving is niet opeens drastisch veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |