SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik hou mij hier helemaal buitenquote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapen mag. Dus snap die ophef erover niet zo
Als hij nu mensen verrot schold of steken en sneren gaf.
Maar goed ik ga het er niet meer over hebben gaat soms uren lang door![]()
Niet mijn frustratie, niet mijn probleem!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Kankerlul.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gelijk heb je 😉quote:Op zondag 20 december 2020 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou mij hier helemaal buiten![]()
Niet mijn frustratie, niet mijn probleem!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ik
Zonder wrijving geen glans![]()
In een jaar vol corona kan ik wel begrijpen dat dit je harder raakt hoor. We zijn er allemaal voor je. Sterkte ermeequote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
NNeeheeeequote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ik![]()
Is die aan het duimen 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziet er lekker uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt?quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
zo istquote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat komt ook duidelijk niet uit de keuken van mikeytt
quote:
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat komt ook duidelijk niet uit de keuken van mikeyttInternet plaatjes.quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat komt ook duidelijk niet uit de keuken van mikeyttWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zieken is dus toegestaan. Mooi dat ik dat weet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oeps dit heb en ze met corona nooit gedaan of wel?
De EU-landen hebben vandaag spoedoverleg belegd over de zeer besmettelijke coronavariant die in het Verenigd Koninkrijk de kop heeft opgestoken. Besproken is onder meer of en hoe de landen boot-, trein- en wegverbindingen met het VK tijdelijk moeten verbreken en of reizigers bij aankomst op het vasteland voortaan een negatieve coronatest moeten tonen.
Duitsland roept bovendien morgenochtend de lidstaten bijeen voor een crisisberaad dat voorbehouden is voor rampen, terreuraanslagen en andere ‘grote crises’. Dat gebeurt zelden. Deskundigen van ieder EU-land zullen zich buigen over wat hun tegen het nieuwe gevaar te doen staat, meldt de Duitse ambassade in Brussel.
Diverse landen, Nederland voorop, hebben vandaag besloten voorlopig geen vliegtuigen uit het Verenigd Koninkrijk meer toe te laten uit angst de virusmutatie te importeren. De nieuwe variant grijpt waarschijnlijk een stuk sneller om zich heen dan eerdere versies, waarschuwde de Britse regering. Al zou de mutatie niet dodelijker zijn of minder gevoelig voor de inmiddels ontwikkelde vaccins.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat wel. gelijk zin om fried oreo's bij Freddy's te bestellenquote:
Het is zondag, gewoon doenquote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dat wel. gelijk zin om fried oreo's bij Freddy's te bestellen
~FEYENOORD~
Erg laat wel. Hadden ze meteen moeten doen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef Dotteke het volgende:
De EU-landen hebben vandaag spoedoverleg belegd over de zeer besmettelijke coronavariant die in het Verenigd Koninkrijk de kop heeft opgestoken. Besproken is onder meer of en hoe de landen boot-, trein- en wegverbindingen met het VK tijdelijk moeten verbreken en of reizigers bij aankomst op het vasteland voortaan een negatieve coronatest moeten tonen.
Duitsland roept bovendien morgenochtend de lidstaten bijeen voor een crisisberaad dat voorbehouden is voor rampen, terreuraanslagen en andere ‘grote crises’. Dat gebeurt zelden. Deskundigen van ieder EU-land zullen zich buigen over wat hun tegen het nieuwe gevaar te doen staat, meldt de Duitse ambassade in Brussel.
Diverse landen, Nederland voorop, hebben vandaag besloten voorlopig geen vliegtuigen uit het Verenigd Koninkrijk meer toe te laten uit angst de virusmutatie te importeren. De nieuwe variant grijpt waarschijnlijk een stuk sneller om zich heen dan eerdere versies, waarschuwde de Britse regering. Al zou de mutatie niet dodelijker zijn of minder gevoelig voor de inmiddels ontwikkelde vaccins.Revolutions are the locomotives of history.
Zou wat zijn als het verboden was om ziek te zijn inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zieken is dus toegestaan. Mooi dat ik dat weet.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ziet er ontspannen uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu serieus aan t twijfelequote:gelijk mn and cheese met chicken bestellen dan
Veel te laat, het is al weken in Nederland en de trein en boot gaan wel gewoon doorquote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Diverse landen, Nederland voorop, hebben vandaag besloten voorlopig geen vliegtuigen uit het Verenigd Koninkrijk meer toe te laten uit angst de virusmutatie te importeren. De nieuwe variant grijpt waarschijnlijk een stuk sneller om zich heen dan eerdere versies, waarschuwde de Britse regering. Al zou de mutatie niet dodelijker zijn of minder gevoelig voor de inmiddels ontwikkelde vaccins.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
remember me when you're famousquote:Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?Engie
![]()
En toch las ik dat de er hier nog maar 1 geval is. En dat de hogere cijfers niet door de niejwe variant komenquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel te laat, het is al weken in Nederland en de trein en boot gaan wel gewoon doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk Utopia sub forumquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Schakel!quote:
Hi maantjequote:
Hey Engine 🖐🏻quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote groep Cambuursupporters viert feest in Leeuwarden
In Leeuwarden zijn tussen de honderd en tweehonderd Cambuursupporters samengekomen rond het Cambuurstadion, om de winst op Excelsior van zondag te vieren. Dat meldt Omroep Friesland. Op beelden is te zien dat veel supporters te weinig afstand houden en geen mondkapje dragen. Ook wordt vuurwerk afgestoken. De politie is ter plaatse.
Cambuurtrainer Henk de Jong had supporters vandaag juist opgeroepen om geen feest te gaan vieren. De gemeente Leeuwarden is niet blij dat men "massaal op straat is", laat een woordvoerder weten. "We snappen dat de supporters blij zijn, maar het is niet de bedoeling dat mensen op straat gaan feestvieren."
Dot!quote:
Jaa, heb mij daarom ook aangemeld las eerst een poos meequote:
Ochjeequote:![]()
Aah okequote:Op zondag 20 december 2020 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, heb mij daarom ook aangemeld las eerst een poos mee![]()
![]()
Van die eerste berichten geloof ik niet zo veel. Ze hebben ook heel lang volgehouden dat er nog geen corona in Nederland was terwijl er al heel veel mensen ziek warenquote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch las ik dat de er hier nog maar 1 geval is. En dat de hogere cijfers niet door de niejwe variant komenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als duitsland zo extreme oproep doet gaat het mij wel zorgen barenquote:Op zondag 20 december 2020 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van die eerste berichten geloof ik niet zo veel. Ze hebben ook heel lang volgehouden dat er nog geen corona in Nederland was terwijl er al heel veel mensen ziek warenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig hebben we je naar ONZ kunnen lokkenquote:
Ik was al voor utopia hier. Maar weet echt niet meer waar ik ben beginnen. Ook niet spannend tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we je naar ONZ kunnen lukken
Ben ik jullie nog steeds erg dankbaar voor
Al besproken hierquote:Op zondag 20 december 2020 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
In Leeuwarden zijn tussen de honderd en tweehonderd Cambuursupporters samengekomen rond het Cambuurstadion, om de winst op Excelsior van zondag te vieren. Dat meldt Omroep Friesland. Op beelden is te zien dat veel supporters te weinig afstand houden en geen mondkapje dragen. Ook wordt vuurwerk afgestoken. De politie is ter plaatse.
Cambuurtrainer Henk de Jong had supporters vandaag juist opgeroepen om geen feest te gaan vieren. De gemeente Leeuwarden is niet blij dat men "massaal op straat is", laat een woordvoerder weten. "We snappen dat de supporters blij zijn, maar het is niet de bedoeling dat mensen op straat gaan feestvieren."~FEYENOORD~
quote:Op zondag 20 december 2020 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad
Ben ik jullie nog steeds erg dankbaar voor![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 20 december 2020 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad
Ben ik jullie nog steeds erg dankbaar voor
Sukkels weer. Aanpakken die handelquote:Op zondag 20 december 2020 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
Cambuurtrainer Henk de Jong had supporters vandaag juist opgeroepen om geen feest te gaan vieren. De gemeente Leeuwarden is niet blij dat men "massaal op straat is", laat een woordvoerder weten. "We snappen dat de supporters blij zijn, maar het is niet de bedoeling dat mensen op straat gaan feestvieren."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gemiddeld 208 per dagquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Er zijn dagen dat ik dat niet haalEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja ooit red je het wel.quote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik moet nog even, ben laatst de 75000 gepasseerdZonder wrijving geen glans![]()
Ik heb het even uitgezocht en ik heb in totaal 12 posts gezet in Utopia~FEYENOORD~
Ik 0 denk ikquote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het even uitgezocht en ik heb in totaal 12 posts gezet in Utopia![]()
![]()
Die van mij waren vast en zeker een trol poging in de SC daarquote:~FEYENOORD~
Das niet veulquote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het even uitgezocht en ik heb in totaal 12 posts gezet in UtopiaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wtf moet jij daar danquote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het even uitgezocht en ik heb in totaal 12 posts gezet in UtopiaZonder wrijving geen glans![]()
quote:quote:Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van mij waren vast en zeker een trol poging in de SC daar~FEYENOORD~
Haahahaquote:Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van mij waren vast en zeker een trol poging in de SC daar![]()
![]()
Heb ook 1 post in Theater, Taal & Kunst
~FEYENOORD~
Kan je wel vinden in je lijst in profielquote:Op zondag 20 december 2020 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was al voor utopia hier. Maar weet echt niet meer waar ik ben beginnen. Ook niet spannend toch"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nicequote:Op zondag 20 december 2020 20:00 schreef Rob het volgende:
[..]W E E R- T I E D • V E U R • E E N • P A F K E •
~FEYENOORD~
Stel je niet zo aan man, kleuter. En hou je grote kolere muil.quote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
ViVind het niet belangrijk eigenlijkquote:Op zondag 20 december 2020 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je wel vinden in je lijst in profielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok, ik wist het gewoon dat ik daar als eerste had gepostquote:Op zondag 20 december 2020 20:00 schreef Dotteke het volgende:
Vi
[..]
Vind het niet belangrijk eigenlijk
![]()
Aantal posts per reeks gebruiker "R-woud93" van 01-01-2016 t/m 19-12-2020
aantal posts / forum / reeks
31575 Onzin voor je leven! Het Dodetopicspel
04925 Onzin voor je leven! [ONZ-SC]
02633 Voetbal Voetbal International
01819 Televisie [NPO1] Op1 #1 Duo's zijn bekend opvolger van Jinek & Pauw
01317 Voetbal Live Eredivisieverslagen
01131 Darts PDC World Darts Championship 2019 #1: Nog 2,5 maand!
00981 Voetbal Het grote Feijenoordtopic
00682 Muziek Top 2000 Editie 2018 - Twintig edities!
00539 Voetbal VBL Slowchat
00500 Nieuws & Achtergronden Het grote SARS-CoV-2 topic
00482 Formule 1 Formula 1 2020 GPs
00457 Onzin voor je leven! DAGBAGGER
00303 40+ - the Reboot! [40+ SC ]
00248 WK 2018 [RTL7] Voetbal Inside: WK Editie #1 Voorrondes doorkomen
00228 Televisie Pauw #1 Nieuw genot op de late avond
00213 Voetbal Het gezellige TOTO KNVB bekertopic 2018/19 #1
00192 Voetbal Europa League 2019/2020 #1: Voorrondes met Feyenoord, PSV en AZ
00191 Muziek Top 2000 editie 2019 #1: De voorpret kan beginnen!
00190 Voetbal [Europa League @ Feyenoord, PSV, AZ] #1: Het livetopic in de groepsfas
00182 Voetbal Studio Voetbal
00182 Formule 1 [Live] Formula 1 Rolex Australian Grand Prix 2019 #1
00178 Voetbal [2017/18] Europa League #1:
00149 Televisie [RTL4] Beau #1 De Opvolger van RTL Late Night
00136 Weer, Klimaat en Natuurrampen De Atmosfeer Staat Op Ontploffen
00130 Klaagbaak De Klaagkroeg! #1
00116 Voetbal Het grote en gezellige KNVB beker topic 2017/18 #37
00114 Voetbal [2019/2020] Champions League #1: Weer van start
00113 General Chat Koffie slowchat
00108 Eurovisie Songfestival [Live NPO1] De Finale: Toetertjes Koekoek
00105 Voetbal Het gezellige TOTO KNVB bekertopic 2019/20 #1: Nieuwe kansen~FEYENOORD~
kan je ergens alle afleveringen van Utopia terugkijken sinds seizoen 1?Revolutions are the locomotives of history.
Dat is makkelijk. Ik ben hier gekomen door beequeen 😢quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op zondag 20 december 2020 20:02 schreef Mikeytt het volgende:
kan je ergens alle afleveringen van Utopia terugkijken sinds seizoen 1?~FEYENOORD~
Waar vind je datquote:Op zondag 20 december 2020 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ] Aantal posts per reeks gebruiker "R-woud93" van 01-01-2016 t/m 19-12-2020
aantal posts / forum / reeks
31575 Onzin voor je leven! Het Dodetopicspel
04925 Onzin voor je leven! [ONZ-SC]
02633 Voetbal Voetbal International
01819 Televisie [NPO1] Op1 #1 Duo's zijn bekend opvolger van Jinek & Pauw
01317 Voetbal Live Eredivisieverslagen
01131 Darts PDC World Darts Championship 2019 #1: Nog 2,5 maand!
00981 Voetbal Het grote Feijenoordtopic
00682 Muziek Top 2000 Editie 2018 - Twintig edities!
00539 Voetbal VBL Slowchat
00500 Nieuws & Achtergronden Het grote SARS-CoV-2 topic
00482 Formule 1 Formula 1 2020 GPs
00457 Onzin voor je leven! DAGBAGGER
00303 40+ - the Reboot! [40+ SC ]
00248 WK 2018 [RTL7] Voetbal Inside: WK Editie #1 Voorrondes doorkomen
00228 Televisie Pauw #1 Nieuw genot op de late avond
00213 Voetbal Het gezellige TOTO KNVB bekertopic 2018/19 #1
00192 Voetbal Europa League 2019/2020 #1: Voorrondes met Feyenoord, PSV en AZ
00191 Muziek Top 2000 editie 2019 #1: De voorpret kan beginnen!
00190 Voetbal [Europa League @ Feyenoord, PSV, AZ] #1: Het livetopic in de groepsfas
00182 Voetbal Studio Voetbal
00182 Formule 1 [Live] Formula 1 Rolex Australian Grand Prix 2019 #1
00178 Voetbal [2017/18] Europa League #1:
00149 Televisie [RTL4] Beau #1 De Opvolger van RTL Late Night
00136 Weer, Klimaat en Natuurrampen De Atmosfeer Staat Op Ontploffen
00130 Klaagbaak De Klaagkroeg! #1
00116 Voetbal Het grote en gezellige KNVB beker topic 2017/18 #37
00114 Voetbal [2019/2020] Champions League #1: Weer van start
00113 General Chat Koffie slowchat
00108 Eurovisie Songfestival [Live NPO1] De Finale: Toetertjes Koekoek
00105 Voetbal Het gezellige TOTO KNVB bekertopic 2019/20 #1: Nieuwe kansen
neequote:Op zondag 20 december 2020 20:02 schreef Mikeytt het volgende:
kan je ergens alle afleveringen van Utopia terugkijken sinds seizoen 1?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Inloggen en je eigen stats opzoekenquote:
~FEYENOORD~
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh moet ik mij daar eerst aanmeldenquote:Op zondag 20 december 2020 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inloggen en je eigen stats opzoeken
Ja, via monitorGodquote:Op zondag 20 december 2020 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh moet ik mij daar eerst aanmelden~FEYENOORD~
@DGK_Tegengas heeft een heel archief, maar volgens mij is dat inprincipe voor zichzelfquote:Op zondag 20 december 2020 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Freshfruit weet het vast als het er is of @:HidihoIk heb het recht om te bepalen!![]()
# 499 R-woud93 59.478 0 640 37.510
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
Top!quote:Op zondag 20 december 2020 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen maar eens doe. Zit nu mobiel
~FEYENOORD~
gefeliciteerd kerelquote:Op zondag 20 december 2020 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Bedankt, dit is een TOP dag!quote:
~FEYENOORD~
https://www.thuisserver.n(...)chjhdi&tab=tab_tablequote:Op zondag 20 december 2020 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh moet ik mij daar eerst aanmelden* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja maar die komt hier nooit. Heb hem al wel op bb gelezenquote:Op zondag 20 december 2020 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
@:dgk_tegengas heeft een heel archief, maar volgens mij is dat inprincipe voor zichzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feestjuh feestjuhh feestjuhhnquote:Op zondag 20 december 2020 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🗣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🪡Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🌊Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je met @DerRabbit gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal ZENNNNNNNNNNNquote:Op zondag 20 december 2020 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je mer @:derrabbit fpgedaan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik weet waar ik moet zijn, maar je eigen stats kan je pas zien na dat je aangemeld hebtquote:Op zondag 20 december 2020 20:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)chjhdi&tab=tab_table"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
HHeb je gelezen dat Jessie papa is gewordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, wat leuk!quote:Op zondag 20 december 2020 20:18 schreef Dotteke het volgende:
H
[..]
Heb je gelezen dat Jessie papa is geworden
~FEYENOORD~
Oh is het geboren? Wat is het?quote:Op zondag 20 december 2020 20:18 schreef Dotteke het volgende:
H
[..]
Heb je gelezen dat Jessie papa is gewordenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Klaar voor de pannnnnnnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MMeiske mikky heet zequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee gewoon normaalquote:Op zondag 20 december 2020 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker! niks mis mee!![]()
extra kaas?![]()
![]()
![]()
Lekker laten gaan dan... weer een extra wachtwoord. Meh.quote:Op zondag 20 december 2020 20:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik weet waar ik moet zijn, maar je eigen stats kan je pas zien na dat je aangemeld hebt* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik heb maar heel even utopia gegeken toen er een bekende van mij in zat, hield het niet zo lang vol~FEYENOORD~
Ah leuk hoor. Ik hoop dat ze gelukkig worden met hen gezinnetjequote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dus, jij hoeft dat toch niet te doenquote:Op zondag 20 december 2020 20:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan... weer een extra wachtwoord. Meh.
Nopequote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus, jij hoeft dat toch niet te doen
* Contra principia negantem disputari non potest *
Wie wiequote:Op zondag 20 december 2020 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb maar heel even utopia gegeken toen er een bekende van mij in zat, hield het niet zo lang vol
Gesmolten kaas, beste kaasquote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker! ik neem vaak met extra kaas![]()
nomnomnomnom~FEYENOORD~
UI +1quote:
Die zou er een prima jaar voor zijn geweest, we moeten toch thuis blijvenquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt geen witte kerst dit jaar.
~FEYENOORD~
Ik niet, ik vind het een achterlijke tyfusmongoolquote:
~FEYENOORD~
Zelf maar nep sneeuw makenquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt geen witte kerst dit jaar.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zou er een prima jaar voor zijn geweest, we moeten toch thuis blijvenHow can I make this topic about me?![]()
Jammie ook lekkerquote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker! ik neem vaak met extra kaas![]()
nomnomnomnom![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah leuk hoor. Ik hoop dat ze gelukkig worden met hen gezinnetje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuke vrouw maar dat een lekkerding vinden
Zit linda zomeravond te kijken. Ik snap er niets van zoveel gasten en een band geen glazen hokjes etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zou dr wel doen hoorquote:Op zondag 20 december 2020 20:28 schreef engine het volgende:
Leuke vrouw maar dat een lekkerding vindenZonder wrijving geen glans![]()
Ik zou ondertussen heel veel doenquote:
Ze is gewoon knapquote:Op zondag 20 december 2020 20:28 schreef engine het volgende:
Leuke vrouw maar dat een lekkerding vinden
Oude uitzending misschien?quote:Op zondag 20 december 2020 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Zit linda zomeravond te kijken. Ik snap er niets van zoveel gasten en een band geen glazen hokjes etcHow can I make this topic about me?![]()
Ik zeg ook nergens dat ze lelijk isquote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze is gewoon knap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van te voren opgenomenquote:Op zondag 20 december 2020 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Zit linda zomeravond te kijken. Ik snap er niets van zoveel gasten en een band geen glazen hokjes etc~FEYENOORD~
Grapperhaus?quote:
Jup ookquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik zou Wopke wel doen
NNee want de eerste uitzending was met rutte en ging ook even over coronaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noubijna 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een kut jaar toch manquote:
Lekker manquote:Op zondag 20 december 2020 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
De mooiste vrouw van de kamer zou ik ook doen
[ afbeelding ]
Bente BeckerGOD~FEYENOORD~
Dat ene meisje van FvD is ook wel leukquote:Op zondag 20 december 2020 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
De mooiste vrouw van de kamer zou ik ook doen
[ afbeelding ]
Bente BeckerGODEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Voordeel is dat we allemaal in het zelfde schuitje zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de piratenpartij had ooit een hele leuke lijsttrekker @Ancilla
quote:Op zondag 20 december 2020 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ene meisje van FvD is ook wel leuk
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
da's een wappiequote:Op zondag 20 december 2020 20:34 schreef engine het volgende:
En de piratenpartij had ooit een hele leuke lijsttrekker @:ancilla
Nadeel is dat ik niet meer uit het schuitje lijk te komenquote:Op zondag 20 december 2020 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: