SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik hou mij hier helemaal buitenquote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapen mag. Dus snap die ophef erover niet zo
Als hij nu mensen verrot schold of steken en sneren gaf.
Maar goed ik ga het er niet meer over hebben gaat soms uren lang door![]()
Niet mijn frustratie, niet mijn probleem!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Kankerlul.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gelijk heb je 😉quote:Op zondag 20 december 2020 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou mij hier helemaal buiten![]()
Niet mijn frustratie, niet mijn probleem!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ik
Zonder wrijving geen glans![]()
In een jaar vol corona kan ik wel begrijpen dat dit je harder raakt hoor. We zijn er allemaal voor je. Sterkte ermeequote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
NNeeheeeequote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ik![]()
Is die aan het duimen 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziet er lekker uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt?quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
zo istquote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat komt ook duidelijk niet uit de keuken van mikeytt
quote:
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat komt ook duidelijk niet uit de keuken van mikeyttInternet plaatjes.quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat komt ook duidelijk niet uit de keuken van mikeyttWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zieken is dus toegestaan. Mooi dat ik dat weet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oeps dit heb en ze met corona nooit gedaan of wel?
De EU-landen hebben vandaag spoedoverleg belegd over de zeer besmettelijke coronavariant die in het Verenigd Koninkrijk de kop heeft opgestoken. Besproken is onder meer of en hoe de landen boot-, trein- en wegverbindingen met het VK tijdelijk moeten verbreken en of reizigers bij aankomst op het vasteland voortaan een negatieve coronatest moeten tonen.
Duitsland roept bovendien morgenochtend de lidstaten bijeen voor een crisisberaad dat voorbehouden is voor rampen, terreuraanslagen en andere ‘grote crises’. Dat gebeurt zelden. Deskundigen van ieder EU-land zullen zich buigen over wat hun tegen het nieuwe gevaar te doen staat, meldt de Duitse ambassade in Brussel.
Diverse landen, Nederland voorop, hebben vandaag besloten voorlopig geen vliegtuigen uit het Verenigd Koninkrijk meer toe te laten uit angst de virusmutatie te importeren. De nieuwe variant grijpt waarschijnlijk een stuk sneller om zich heen dan eerdere versies, waarschuwde de Britse regering. Al zou de mutatie niet dodelijker zijn of minder gevoelig voor de inmiddels ontwikkelde vaccins.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat wel. gelijk zin om fried oreo's bij Freddy's te bestellenquote:
Het is zondag, gewoon doenquote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dat wel. gelijk zin om fried oreo's bij Freddy's te bestellen
~FEYENOORD~
Erg laat wel. Hadden ze meteen moeten doen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef Dotteke het volgende:
De EU-landen hebben vandaag spoedoverleg belegd over de zeer besmettelijke coronavariant die in het Verenigd Koninkrijk de kop heeft opgestoken. Besproken is onder meer of en hoe de landen boot-, trein- en wegverbindingen met het VK tijdelijk moeten verbreken en of reizigers bij aankomst op het vasteland voortaan een negatieve coronatest moeten tonen.
Duitsland roept bovendien morgenochtend de lidstaten bijeen voor een crisisberaad dat voorbehouden is voor rampen, terreuraanslagen en andere ‘grote crises’. Dat gebeurt zelden. Deskundigen van ieder EU-land zullen zich buigen over wat hun tegen het nieuwe gevaar te doen staat, meldt de Duitse ambassade in Brussel.
Diverse landen, Nederland voorop, hebben vandaag besloten voorlopig geen vliegtuigen uit het Verenigd Koninkrijk meer toe te laten uit angst de virusmutatie te importeren. De nieuwe variant grijpt waarschijnlijk een stuk sneller om zich heen dan eerdere versies, waarschuwde de Britse regering. Al zou de mutatie niet dodelijker zijn of minder gevoelig voor de inmiddels ontwikkelde vaccins.Revolutions are the locomotives of history.
Zou wat zijn als het verboden was om ziek te zijn inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zieken is dus toegestaan. Mooi dat ik dat weet.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ziet er ontspannen uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu serieus aan t twijfelequote:gelijk mn and cheese met chicken bestellen dan
Veel te laat, het is al weken in Nederland en de trein en boot gaan wel gewoon doorquote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Diverse landen, Nederland voorop, hebben vandaag besloten voorlopig geen vliegtuigen uit het Verenigd Koninkrijk meer toe te laten uit angst de virusmutatie te importeren. De nieuwe variant grijpt waarschijnlijk een stuk sneller om zich heen dan eerdere versies, waarschuwde de Britse regering. Al zou de mutatie niet dodelijker zijn of minder gevoelig voor de inmiddels ontwikkelde vaccins.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
remember me when you're famousquote:Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?Engie
![]()
En toch las ik dat de er hier nog maar 1 geval is. En dat de hogere cijfers niet door de niejwe variant komenquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel te laat, het is al weken in Nederland en de trein en boot gaan wel gewoon doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk Utopia sub forumquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Schakel!quote:
Hi maantjequote:
Hey Engine 🖐🏻quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote groep Cambuursupporters viert feest in Leeuwarden
In Leeuwarden zijn tussen de honderd en tweehonderd Cambuursupporters samengekomen rond het Cambuurstadion, om de winst op Excelsior van zondag te vieren. Dat meldt Omroep Friesland. Op beelden is te zien dat veel supporters te weinig afstand houden en geen mondkapje dragen. Ook wordt vuurwerk afgestoken. De politie is ter plaatse.
Cambuurtrainer Henk de Jong had supporters vandaag juist opgeroepen om geen feest te gaan vieren. De gemeente Leeuwarden is niet blij dat men "massaal op straat is", laat een woordvoerder weten. "We snappen dat de supporters blij zijn, maar het is niet de bedoeling dat mensen op straat gaan feestvieren."
Dot!quote:
Jaa, heb mij daarom ook aangemeld las eerst een poos meequote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ochjeequote:![]()
Aah okequote:Op zondag 20 december 2020 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, heb mij daarom ook aangemeld las eerst een poos mee![]()
![]()
Van die eerste berichten geloof ik niet zo veel. Ze hebben ook heel lang volgehouden dat er nog geen corona in Nederland was terwijl er al heel veel mensen ziek warenquote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch las ik dat de er hier nog maar 1 geval is. En dat de hogere cijfers niet door de niejwe variant komenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als duitsland zo extreme oproep doet gaat het mij wel zorgen barenquote:Op zondag 20 december 2020 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van die eerste berichten geloof ik niet zo veel. Ze hebben ook heel lang volgehouden dat er nog geen corona in Nederland was terwijl er al heel veel mensen ziek warenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig hebben we je naar ONZ kunnen lokkenquote:
Ik was al voor utopia hier. Maar weet echt niet meer waar ik ben beginnen. Ook niet spannend tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we je naar ONZ kunnen lukken
Ben ik jullie nog steeds erg dankbaar voor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: