remember me when you're famousquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je nog waar je ergens bent begonnen?
En toch las ik dat de er hier nog maar 1 geval is. En dat de hogere cijfers niet door de niejwe variant komenquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel te laat, het is al weken in Nederland en de trein en boot gaan wel gewoon door
Tuurlijk Utopia sub forumquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ben ik al,wil je handtekeningquote:
Schakel!quote:
Hi maantjequote:
Hey Engine 🖐🏻quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dot!quote:
Jaa, heb mij daarom ook aangemeld las eerst een poos meequote:
Ochjeequote:
Aah okequote:Op zondag 20 december 2020 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, heb mij daarom ook aangemeld las eerst een poos mee
Van die eerste berichten geloof ik niet zo veel. Ze hebben ook heel lang volgehouden dat er nog geen corona in Nederland was terwijl er al heel veel mensen ziek warenquote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch las ik dat de er hier nog maar 1 geval is. En dat de hogere cijfers niet door de niejwe variant komen
quote:
Als duitsland zo extreme oproep doet gaat het mij wel zorgen barenquote:Op zondag 20 december 2020 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van die eerste berichten geloof ik niet zo veel. Ze hebben ook heel lang volgehouden dat er nog geen corona in Nederland was terwijl er al heel veel mensen ziek waren
Gelukkig hebben we je naar ONZ kunnen lokkenquote:
Ik was al voor utopia hier. Maar weet echt niet meer waar ik ben beginnen. Ook niet spannend tochquote:
Inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we je naar ONZ kunnen lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |