SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik hou mij hier helemaal buitenquote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapen mag. Dus snap die ophef erover niet zo
Als hij nu mensen verrot schold of steken en sneren gaf.
Maar goed ik ga het er niet meer over hebben gaat soms uren lang door![]()
Niet mijn frustratie, niet mijn probleem!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Kankerlul.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gelijk heb je 😉quote:Op zondag 20 december 2020 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou mij hier helemaal buiten![]()
Niet mijn frustratie, niet mijn probleem!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ik
Zonder wrijving geen glans![]()
In een jaar vol corona kan ik wel begrijpen dat dit je harder raakt hoor. We zijn er allemaal voor je. Sterkte ermeequote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
NNeeheeeequote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ik![]()
Is die aan het duimen 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziet er lekker uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt?quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga weer even 8 uur utopia kijken geloof ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
zo istquote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat komt ook duidelijk niet uit de keuken van mikeytt
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
quote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: