Al besproken hierquote:Op zondag 20 december 2020 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
Grote groep Cambuursupporters viert feest in Leeuwarden
In Leeuwarden zijn tussen de honderd en tweehonderd Cambuursupporters samengekomen rond het Cambuurstadion, om de winst op Excelsior van zondag te vieren. Dat meldt Omroep Friesland. Op beelden is te zien dat veel supporters te weinig afstand houden en geen mondkapje dragen. Ook wordt vuurwerk afgestoken. De politie is ter plaatse.
Cambuurtrainer Henk de Jong had supporters vandaag juist opgeroepen om geen feest te gaan vieren. De gemeente Leeuwarden is niet blij dat men "massaal op straat is", laat een woordvoerder weten. "We snappen dat de supporters blij zijn, maar het is niet de bedoeling dat mensen op straat gaan feestvieren."
Hopen dat fok dan nog bestaatquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad
Ben ik jullie nog steeds erg dankbaar voor
Graag gedaanquote:Op zondag 20 december 2020 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad
Ben ik jullie nog steeds erg dankbaar voor
Sukkels weer. Aanpakken die handelquote:Op zondag 20 december 2020 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
Grote groep Cambuursupporters viert feest in Leeuwarden
In Leeuwarden zijn tussen de honderd en tweehonderd Cambuursupporters samengekomen rond het Cambuurstadion, om de winst op Excelsior van zondag te vieren. Dat meldt Omroep Friesland. Op beelden is te zien dat veel supporters te weinig afstand houden en geen mondkapje dragen. Ook wordt vuurwerk afgestoken. De politie is ter plaatse.
Cambuurtrainer Henk de Jong had supporters vandaag juist opgeroepen om geen feest te gaan vieren. De gemeente Leeuwarden is niet blij dat men "massaal op straat is", laat een woordvoerder weten. "We snappen dat de supporters blij zijn, maar het is niet de bedoeling dat mensen op straat gaan feestvieren."
quote:
gemiddeld 208 per dagquote:
Gelukkig zat je en stond je nietquote:
Ja ooit red je het wel.quote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik moet nog even, ben laatst de 75000 gepasseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |