SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ga je BB ook volgen?quote:Op zondag 20 december 2020 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel streamen als ik thuis was, op het werk via de cosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hoeveel km heb je gedaan?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
enfin, 200 meterquote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee zal niet veel zijn denk ik
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).quote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee zal niet veel zijn denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vooruit, 1.5 kmquote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik ben de straat wel uit geweest hoor![]()
10 dusquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg 2 uur maal de gemiddelde loopsnelheid
zoveel km![]()
km of negen a tien dan dus.quote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg 2 uur maal de gemiddelde loopsnelheid
zoveel kmIk heb er één en ik ben er trots op
maak ik er 10km vanquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Maak je dan foto´s van je billen?quote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).Zonder wrijving geen glans![]()
#ZUCHTquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Das killekes aan de billekesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was lekker weer, maar dit is wat overdreven![]()
![]()
Ik heb het over die foto repo's voor de FP. Foto's maken van Forten enzo.quote:met een sponsorloop maak ik wel iets meer tempo en minder foto's
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zie je al zitten hoor. Paling recht overeind, KOEKOEKquote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was lekker weer, maar dit is wat overdrevenZonder wrijving geen glans![]()
Ik heb geen idee joh, ik kom nooit op de FP.quote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het over die foto repo's voor de FP. Foto's maken van Forten enzo.met een sponsorloop maak ik wel iets meer tempo en minder foto's
om te rokenquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).![]()
![]()
![]()
Er staat ook een sticky topic in C&Hquote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh, ik kom nooit op de FP.Ik heb er één en ik ben er trots op
Of jij houdt haar op met koffiequote:
ik pas. Maak 'm net uit.quote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef Rob het volgende:
- T I E D • V E U R • E E N • P A F K E •
voor jou doen is hij best aardig inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef Haags het volgende:
Had ik al gezegd dat dit een uitstekende TT is.
Ja zeikerd, ga er dan eens kijkenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Waren wij geen vrienden?quote:Op zondag 20 december 2020 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor jou doen is hij best aardig inderdaad
kun je klokkijken?quote:Op zondag 20 december 2020 17:48 schreef Rob het volgende:
• E E N • B A K K I E • D A N • M A A R • ? •
sneak dat je bentquote:
De Jonge: nieuwe mutatie coronavirus reden tot zorg
Volgens de minister is het niet uitgesloten dat er vanwege de nieuwe virusvariant extra maatregelen moeten komen, bovenop de lockdown die al van kracht is in Nederland. „Dat is denkbaar. Zoals alles in deze crisis denkbaar is. Maar, stap voor stap. We moeten eerst meer informatie hebben over de besmettelijkheid van dit virus, en de mate waarin die mutatie zich al op Nederlandse bodem bevindt. We weten van één geval, dat zijn we nu aan het uitzoeken. Wie dat was, met wie die persoon contact heeft gehad.”
https://www.telegraaf.nl/(...)virus-reden-tot-zorg
Ja joh gewoon weer eerst afwachten, tot het te laat isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euhhh ????quote:
Twee reebruine ogen bedoel je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey heer Skyquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zo dan 8 uur aan opnamensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hoe kom jij aan al die tyfuszooi johquote:
Niet mijn smaak kwa muziekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mrslquote:
quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ik had vanmiddag kaasbroodjes gehaald, kwamen net uit de oven. dat was echt lekker
zin in knakworst omhuld in kaas gewrapped in een bietentortillawrap, met tomatensaus, italiaanse kruiden en kaas erop.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
creme brulee?quote:Op zondag 20 december 2020 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
zin in knakworst omhuld in kaas gewrapped in een bietentortillawrap, met tomatensaus, italiaanse kruiden en kaas erop.
Lekker hé wat had erop dan?quote:Op zondag 20 december 2020 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had vanmiddag kaasbroodjes gehaald, kwamen net uit de oven. dat was echt lekker
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zitten in de ovenquote:Op zondag 20 december 2020 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
Bij de Appie hebben ze die tegenwoordig naast de bakker in de vriezerquote:Op zondag 20 december 2020 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
En de zware serverbelasting moet nog komenquote:Op zondag 20 december 2020 17:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Had net zelfs even een heus DT momentje,
~FEYENOORD~
dat was dus zo'n broodje met kaas erinquote:![]()
hoef je niets mee te doen, kun je gewoon direct happen
Wanneer?quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En de zware serverbelasting moet nog komenZonder wrijving geen glans![]()
Een gedicht over Maanvis
O lekker, ik had roerbak groente en dan een varkenshaasje in stukjes gesneden in de marinade gezet Gebakken met champignons en uien en ook een scheut ketjap manis, en gebakken krieltjes,quote:Op zondag 20 december 2020 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
En het was lekkuhhhhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is toch niet te vreten man. Shitload aan kaas en deeg, that´s it.quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier doe je toch niks op?Zonder wrijving geen glans![]()
Tussen kerst en oudjaar is de drukste tijd van het jaar op FOK!quote:~FEYENOORD~
dat idee inderdaad!quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier doe je toch niks op?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik had roerbak groente en dan een varkenshaasje in stukjes gesneden in de marinade gezet Gebakken met champignons en uien en ook een scheut ketjap manis, en gebakken krieltjes,
En het was lekkuhhhhhhhhh
Oh ik las kaiserbroodje in plaat van kaasbroodjequote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat was dus zo'n broodje met kaas erin![]()
hoef je niets mee te doen, kun je gewoon direct happen![]()
Bladerdeeg + kaas, kan niet verkeerd gaan.quote:Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is toch niet te vreten man. Shitload aan kaas en deeg, that´s it.
Ja, had even gekeken vanmiddag wat het was. Maar ik ben niet zo van de musicals dus ga het niet kijken.quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef mario390 het volgende:
de zevende hemel is
en familiedrama,maar ook musicalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is toch niet te vreten man. Shitload aan kaas en deeg, that´s it.was super lekker man
Komt wel goed, denk ik.quote:Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tussen kerst en oudjaar is de drukste tijd van het jaar op FOK!
Hoop ik..Zonder wrijving geen glans![]()
Mariah Carey !quote:Op zondag 20 december 2020 18:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bladerdeeg + kaas, kan niet verkeerd gaan.![]()
![]()
O, dat is niet mooi.quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zanger heeft bij en ongevall en oog geschuurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
koolhydraten en vet, de goddelijke combi die elke cultuur heeft.
quote:Op zondag 20 december 2020 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik las kaiserbroodje in plaat van kaasbroodje![]()
haha dat verklaard een hoop
ik kijk ook nur en ur van filmquote:Op zondag 20 december 2020 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had even gekeken vanmiddag wat het was. Maar ik ben niet zo van de musicals dus ga het niet kijken.
de is niet mijn fall![]()
En geen skieen vandaag?quote:Op zondag 20 december 2020 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk ook nur en ur van film
de is niet mijn fallWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mn goddelijke creatie even uit de oven halen. brbRevolutions are the locomotives of history.
Ik ga niet zeggen wat ik lasquote:Op zondag 20 december 2020 18:02 schreef Mikeytt het volgende:
mn goddelijke creatie even uit de oven halen. brb
ziet er weer lekker uit pikquote:Op zondag 20 december 2020 18:02 schreef Mikeytt het volgende:
mn goddelijke creatie even uit de oven halen. brb
quote:Op zondag 20 december 2020 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ziet er weer lekker uit pik
[ afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op zondag 20 december 2020 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nog ongelukken gebeurd?quote:Op zondag 20 december 2020 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was ochtend tot middaag
skispringen was nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een pukkel op mijn borst, doet pijn jonge.
Maar ik wil me niet gay voordoen want er zijn ook mensen als @DJMO die even 80 km wandelen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ga binnenkort in de herkansing voor de honderd.quote:Op zondag 20 december 2020 18:06 schreef Haags het volgende:
Maar ik wil me niet gay voordoen want er zijn ook mensen als @:djmo die even 80 km wandelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
-weg-
[ Bericht 98% gewijzigd door SwJ op 20-12-2020 18:16:11 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je was toch al uit de kast.. Dus doe maar als jezelfquote:Op zondag 20 december 2020 18:06 schreef Haags het volgende:
Maar ik wil me niet gay voordoen![]()
KOEKOEKquote:Op zondag 20 december 2020 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in de herkansing voor de honderd.Zonder wrijving geen glans![]()
in je onderbroekquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 20 december 2020 18:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Je was toch al uit de kast.. Dus doe maar als jezelf
hoiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Ik ga speciaal voor jou strings dragen. Deze opmerking maak je te vaak.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Pics or it didn't happen !quote:Op zondag 20 december 2020 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik ga speciaal voor jou strings dragen. Deze opmerking maak je te vaak.Ik heb er één en ik ben er trots op
nog steeds geen zin gehadquote:Op zondag 20 december 2020 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Een gedicht over Maanvis
Jammerquote:Op zondag 20 december 2020 18:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee
maar ongelukk is ook dat we in geen bewerb
goed gewezen zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIeeeeequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk, gewoon genietenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geniet ervan ToT!quote:Op zondag 20 december 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Proost!Wij gaan lekker burgerlijk gourmetten hier!
![]()
![]()
![]()
lekker man, veel plezier en laat het smaken!quote:Op zondag 20 december 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Proost!Wij gaan lekker burgerlijk gourmetten hier!
![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik beloof geen soortgenootjes van je aan plakjes te snijden en er op te gooien hoor!
Nog even flink je best doen.quote:Op zondag 20 december 2020 18:15 schreef Haags het volgende:
Cijfertjestijd![]()
@:danny @:arcee @:iteejer
01-12-2019 t/m 20-12-2019 360404
01-12-2020 t/m 20-12-2020 354360
Achterstand is iets groter geworden![]()
Je zou eigenlijk verwachten dat er in coronatijd meer gepost wordt.![]()
40-45 tonquote:Op zondag 20 december 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De tering, voor hoeveel ton heeft die aan zich laten verbouwen?Zonder wrijving geen glans![]()
Mijn doel in het leven is zo rijk worden dat mn kids ook niet gaan weten dat elektriciteit geld kost![]()
ik zie alleen maar haren, plaatje is te grootquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Herr ToTquote:Op zondag 20 december 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De tering, voor hoeveel ton heeft die aan zich laten verbouwen?
idk, idcquote:Op zondag 20 december 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De tering, voor hoeveel ton heeft die aan zich laten verbouwen?MAriah
Er is ookquote:Op zondag 20 december 2020 18:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nog even flink je best doen.![]()
Je zou eigenlijk verwachten dat er in coronatijd meer gepost wordt.Er is ook flink meer gepost laatste maandenquote:Op zondag 20 december 2020 18:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nog even flink je best doen.![]()
Je zou eigenlijk verwachten dat er in coronatijd meer gepost wordt.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik beloof geen soortgenootjes van je aan plakjes te snijden en er op te gooien hoor!![]()
![]()
Dat is dan wel weer positief.quote:Op zondag 20 december 2020 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Er is ook
[..]
Er is ook flink meer gepost laatste maanden![]()
blufquote:Op zondag 20 december 2020 18:20 schreef mario390 het volgende:
ik mak de tv kapoet![]()
alweer all i want...christmas![]()
Dan zap je toch gewoon wegquote:Op zondag 20 december 2020 18:20 schreef mario390 het volgende:
ik mak de tv kapoet![]()
alweer all i want...christmas
Je zou je nieuwe muis er naar toe kunnen gooien?quote:Op zondag 20 december 2020 18:20 schreef mario390 het volgende:
ik mak de tv kapoet![]()
alweer all i want...christmas![]()
![]()
Valt mee, vergeleken met DTSquote:Op zondag 20 december 2020 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar werd pas veel gepost jongeZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan mochten we nog niet eens zwaaien naar elkaar ook nog![]()
![]()
Nee teveel kerst muziek van haar steeds is niks aanquote:Op zondag 20 december 2020 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik ,ik houte altijd van haar
hou ik nog,maar niet dit liedMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ik vanavond goed zal slapen![]()
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ik vanavond goed zal slapenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 18:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vet ver gewandeld vandaag haagsie
lekker van genieten! nomnomnomnomquote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef Moonlight het volgende:
Tijd voor een salade en kipnuggetsja goeie combie
![]()
gewoon skinny queenquote:Revolutions are the locomotives of history.
Jaaahquote:Op zondag 20 december 2020 18:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker van genieten! nomnomnomnom![]()
![]()
Jij weer POZZA?quote:Op zondag 20 december 2020 18:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker van genieten! nomnomnomnomZonder wrijving geen glans![]()
Lekker smikkelenquote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef Moonlight het volgende:
![]()
kipnuggetsquote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef Moonlight het volgende:
![]()
De salade is wel minder
De salade is gezondquote:Op zondag 20 december 2020 18:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
kipnuggetsDe salade is wel minder
en wel lekker
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: