En de zware serverbelasting moet nog komenquote:Op zondag 20 december 2020 17:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Had net zelfs even een heus DT momentje,
dat was dus zo'n broodje met kaas erinquote:
Wanneer?quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En de zware serverbelasting moet nog komen
O lekker, ik had roerbak groente en dan een varkenshaasje in stukjes gesneden in de marinade gezet Gebakken met champignons en uien en ook een scheut ketjap manis, en gebakken krieltjes,quote:Op zondag 20 december 2020 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had vanmiddag kaasbroodjes gehaald, kwamen net uit de oven. dat was echt lekker
Dit is toch niet te vreten man. Shitload aan kaas en deeg, that´s it.quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier doe je toch niks op?
Tussen kerst en oudjaar is de drukste tijd van het jaar op FOK!quote:
dat idee inderdaad!quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier doe je toch niks op?
quote:Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik had roerbak groente en dan een varkenshaasje in stukjes gesneden in de marinade gezet Gebakken met champignons en uien en ook een scheut ketjap manis, en gebakken krieltjes,
En het was lekkuhhhhhhhhh
Oh ik las kaiserbroodje in plaat van kaasbroodjequote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat was dus zo'n broodje met kaas erin![]()
hoef je niets mee te doen, kun je gewoon direct happen
Bladerdeeg + kaas, kan niet verkeerd gaan.quote:Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is toch niet te vreten man. Shitload aan kaas en deeg, that´s it.
Ja, had even gekeken vanmiddag wat het was. Maar ik ben niet zo van de musicals dus ga het niet kijken.quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef mario390 het volgende:
de zevende hemel is
en familiedrama,maar ook musical
quote:Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is toch niet te vreten man. Shitload aan kaas en deeg, that´s it.
Komt wel goed, denk ik.quote:Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tussen kerst en oudjaar is de drukste tijd van het jaar op FOK!
Mariah Carey !quote:Op zondag 20 december 2020 18:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bladerdeeg + kaas, kan niet verkeerd gaan.
O, dat is niet mooi.quote:Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zanger heeft bij en ongevall en oog geschuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |