SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ga je BB ook volgen?quote:Op zondag 20 december 2020 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel streamen als ik thuis was, op het werk via de cosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hoeveel km heb je gedaan?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
enfin, 200 meterquote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee zal niet veel zijn denk ik
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).quote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee zal niet veel zijn denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vooruit, 1.5 kmquote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik ben de straat wel uit geweest hoor![]()
10 dusquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg 2 uur maal de gemiddelde loopsnelheid
zoveel km![]()
km of negen a tien dan dus.quote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg 2 uur maal de gemiddelde loopsnelheid
zoveel kmIk heb er één en ik ben er trots op
maak ik er 10km vanquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Maak je dan foto´s van je billen?quote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).Zonder wrijving geen glans![]()
#ZUCHTquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Das killekes aan de billekesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was lekker weer, maar dit is wat overdreven![]()
![]()
Ik heb het over die foto repo's voor de FP. Foto's maken van Forten enzo.quote:met een sponsorloop maak ik wel iets meer tempo en minder foto's
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zie je al zitten hoor. Paling recht overeind, KOEKOEKquote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was lekker weer, maar dit is wat overdrevenZonder wrijving geen glans![]()
Ik heb geen idee joh, ik kom nooit op de FP.quote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het over die foto repo's voor de FP. Foto's maken van Forten enzo.met een sponsorloop maak ik wel iets meer tempo en minder foto's
om te rokenquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).![]()
![]()
![]()
Er staat ook een sticky topic in C&Hquote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh, ik kom nooit op de FP.Ik heb er één en ik ben er trots op
Of jij houdt haar op met koffiequote:
ik pas. Maak 'm net uit.quote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef Rob het volgende:
- T I E D • V E U R • E E N • P A F K E •
voor jou doen is hij best aardig inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef Haags het volgende:
Had ik al gezegd dat dit een uitstekende TT is.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja zeikerd, ga er dan eens kijkenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Waren wij geen vrienden?quote:Op zondag 20 december 2020 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor jou doen is hij best aardig inderdaad
kun je klokkijken?quote:Op zondag 20 december 2020 17:48 schreef Rob het volgende:
• E E N • B A K K I E • D A N • M A A R • ? •
sneak dat je bentquote:
De Jonge: nieuwe mutatie coronavirus reden tot zorg
Volgens de minister is het niet uitgesloten dat er vanwege de nieuwe virusvariant extra maatregelen moeten komen, bovenop de lockdown die al van kracht is in Nederland. „Dat is denkbaar. Zoals alles in deze crisis denkbaar is. Maar, stap voor stap. We moeten eerst meer informatie hebben over de besmettelijkheid van dit virus, en de mate waarin die mutatie zich al op Nederlandse bodem bevindt. We weten van één geval, dat zijn we nu aan het uitzoeken. Wie dat was, met wie die persoon contact heeft gehad.”
https://www.telegraaf.nl/(...)virus-reden-tot-zorg
Ja joh gewoon weer eerst afwachten, tot het te laat isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euhhh ????quote:
Twee reebruine ogen bedoel je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey heer Skyquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zo dan 8 uur aan opnamensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: