enfin, 200 meterquote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee zal niet veel zijn denk ik
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).quote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee zal niet veel zijn denk ik
Vooruit, 1.5 kmquote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik ben de straat wel uit geweest hoor![]()
10 dusquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg 2 uur maal de gemiddelde loopsnelheid
zoveel km
km of negen a tien dan dus.quote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg 2 uur maal de gemiddelde loopsnelheid
zoveel km
maak ik er 10km vanquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).
Maak je dan foto´s van je billen?quote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je onderweg bent geweest, maar de gemiddelde wandelsnelheid ligt op 4 a 5 km / u. (bij mij vaak rond 4 aangezien ik vaak stil sta om foto's te maken).
#ZUCHTquote:
quote:
Das killekes aan de billekesquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was lekker weer, maar dit is wat overdreven
Ik heb het over die foto repo's voor de FP. Foto's maken van Forten enzo.quote:
Ik zie je al zitten hoor. Paling recht overeind, KOEKOEKquote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was lekker weer, maar dit is wat overdreven
Ik heb geen idee joh, ik kom nooit op de FP.quote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het over die foto repo's voor de FP. Foto's maken van Forten enzo.met een sponsorloop maak ik wel iets meer tempo en minder foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |