Nederlanders hebben geld zat nu ze niet op vakantie en uit zijn geweestquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:29 schreef leolinedance het volgende:
Godverdomme wat was het druk vandaag in mijn winkelcentrumpje! Het leek wel voor niks
Iedereen druk met essentiële spullen shoppen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:29 schreef leolinedance het volgende:
Godverdomme wat was het druk vandaag in mijn winkelcentrumpje! Het leek wel voor niks
Ik vind autisme erbij halen gewoon totaal afwijken van de discussie, maar joh is goed man.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je snapt het dus nog steeds niet terwijl iemand het zelfs voor je uitgetekend heeft.
Bizar dit. Net als met 7 politieauto's naar een kerstborrel van 15 personen gaanquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef ipa84 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ng-pakketpunten.html
Dan het even het interview van de beste man bekijken. Een quote staat onder het filmpje al.
'We hebben twee fanatieke boa's voor de deur die onze klanten ondervragen'
Met de lockdown kan bijna iedereen wel thuis de pakketjes ontvangen toch?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef ipa84 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ng-pakketpunten.html
Dan het even het interview van de beste man bekijken. Een quote staat onder het filmpje al.
'We hebben twee fanatieke boa's voor de deur die onze klanten ondervragen'
Maar, hoe danquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:29 schreef leolinedance het volgende:
Mensen hebben gewoon de behoefte om niet de hele dag thuis te zitten en grijpen elke kans om er met z'n allen op uit te gaan. Niet zo vreemd, indien je mensen al 9 maanden lang fors beperkt in hun vrijheid.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar, hoe danWat valt er nu nog te zoeken in een winkelcentrum behalve simpelweg boodschappen doen of naar een drogist gaan ofzo .
yup net is amazon (DHL) weer langs geweest met een grootverpakking keukenreinigerquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met de lockdown kan bijna iedereen wel thuis de pakketjes ontvangen toch?
ach wat zielig hee.....quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:41 schreef n__n het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoon de behoefte om niet de hele dag thuis te zitten en grijpen elke kans om er met z'n allen op uit te gaan. Niet zo vreemd, indien je mensen al 9 maanden lang fors beperkt in hun vrijheid.
Kijk in je eigen spiegel en vertel mij niet wat je denkt te zien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Punt is dat er mensen zijn die van mening zijn dat als ouderen sterven aan COVID dit vooral níet mag worden benoemd, ómdat ze oud zijn. Dat is net zo verkeerd als dat alle doden ongeacht of ze aan COVID zijn overleden sowieso op COVID te schuiven.
Het vergt enige zelfreflectie om dit te zien en toe te geven
Niemand heeft natuurlijk überhaupt behoefte aan die hele pandemie. Ik hoop desalniettemin dat iedereen wel op z'n minst hun best doet om de situatie niet erger te maken dan-ie al is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:41 schreef n__n het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoon de behoefte om niet de hele dag thuis te zitten
Naar de kruidvat met zijn allen!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar, hoe danWat valt er nu nog te zoeken in een winkelcentrum behalve simpelweg boodschappen doen of naar een drogist gaan ofzo .
Een term als (in)direct maakt het al snel semantisch dingetje. Voor het individu dat zich laat injecteren met een verzwakt virus (vaccin) is het vaccin wel met rede een directe oorzaak van de mutatie te noemen, maar uiteraard is het verschil in de betreding van het lichaam natuurlijk niet relevant op het analyseniveau waar opgemerkt wordt dat aanwezigheid virus + imumuumsysteem = mutatie hét directe verband is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:28 schreef Vallon het volgende:
Vaccins zijn dus zelf geen directe oorzaak van/voor mutaties, wel dat dat mensen het virus effectiever zullen afweren er daardoor vanzelf sterkere virusvarianten ontstaat waartegen mensen dan minder goed bestand zijn.
Ik zie wat je in suggestie wil doen aanstichten door vaccins direct te relateren aan gevolgen, maar laten we dat pad maar vooral niet hier betreden. Er valt in verbanden wat voor te zeggen maar niet op deze 1:1 manier.
Goed om te horen dat dat ondernemende radartje blijft draaienquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en ik betaal volle pond. Ik ga dat deze lockdown nog wel redden maar perspectief zou wel helpen.
Heb gelukkig wel hele trouwe sporters die blijven supporten omdat als ze dat niet doen dan is er straks niks meer. Alleen daarom is perspectief handig want dat helpt dat mensen je bljiven "helpen"
Het vraagt enorm veel creativiteit maar we doen elke dag workouts, we stippelen routes uit met hardlopen met challenges tussendoor, verstoppen kaarten in het bos etc.
Ben kei druk!Een gesloten zaak kost enorm veel tijd.
Dat jij dat niet ervaart is een ander verhaal. Momenteel bestaat mijn leven uit werk, gamen en in mijn eentje muziek maken. Die laatste 2 doen me echter al vrij weinig meer.quote:
Normaal doen had je in maart al uit je hoofd kunnen zetten. Deze pandemie is voor de meeste mensen de grootste ramp die ze in hun leven hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:44 schreef n__n het volgende:
[..]
Normaal is dit beleid in ieder geval zéker niet.
Bij de Kruidvat hier was het teringdruk voor zover ik van buiten kan zien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of men heeft de perceptie verloren van wat daadwerkelijk druk is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Of men heeft de perceptie verloren van wat daadwerkelijk druk is.
het is voor iedereen kut....dat weten we nu welquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat jij dat niet ervaart is een ander verhaal. Momenteel bestaat mijn leven uit werk, gamen en in mijn eentje muziek maken. Die laatste 2 doen me echter al vrij weinig meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |