Nee, beiden mogen ze niet zomaar betreden zonder toestemming of een bevel tot binnentredingquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een pand en een woning in deze.
Vast niet. Er moet natuurlijk wel weer een mooi doemscenario ontstaan zodat de media ons weer met dikgedrukte letters kan vertellen dat het NOOIT MEER GOEDKOMT!quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik ook, benieuwd naar welke mutaties daar oorzaak van zijn.
En vooral of vaccins daartegen (ook) zullen beschermen.
Meer infecties geeft meer kansen op mutatie, vziw.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:07 schreef Complotwappie het volgende:
Is het toeval dat er nu op meerdere plekken (mogelijk) ergere mutaties ontspruiten? Of is dat een gevolg van een groter aantal geïnfecteerde binnen dezelfde periode op die locaties, eventueel ten opzichte van plekken waar die hoeveelheid/stijging niet het geval is?
Als vaccins maar niet de oorzaak van de mutaties zijn...quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:09 schreef Vallon het volgende:
Ik ook, benieuwd naar welke mutaties daar oorzaak van zijn.
En vooral of vaccins daartegen (ook) zullen beschermen.
Sneller besmet wil ook zeggen dat het sneller ziek maakt en het afweer systeem misschien dan niet snel genoeg een effectieve afweer heeft.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Als vaccins maar niet de oorzaak van de mutaties zijn...
Punt is dat er mensen zijn die van mening zijn dat als ouderen sterven aan COVID dit vooral níet mag worden benoemd, ómdat ze oud zijn. Dat is net zo verkeerd als dat alle doden ongeacht of ze aan COVID zijn overleden sowieso op COVID te schuiven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Punt is dat iemand niet meer een natuurlijke dood kan mag hebben en er altijd een oorzakelijk label opgeplakt moet worden. Dat "met Covid19" overleden zijn, is oorzakelijks niets toevoegend en om de onafwendbare dood extra opmerkelijk te maken.
Het imo kortzichtige is dat Covid19 als de oorzaak is dat volledig voorbij gaat aan wat de aandoening is en daarmee mogelijk maakt. Ik ga verder niet de medische onderbouwing uitleggen, die mag ik hier als welbekend. beschouwen.
Het verward de discussie dat men Covid19 überhaupt ziet als enige doodsoorzaak wil/blijft zien.
Als ik gordelroos hebt, wat dodelijk kan zijn, wil niet zeggen dat ik daardoor sterf als ik een hartaanval krijg.
Het is is ook extra lastig omdat de discussie scheef gaat met "wat zou hebben kunnen zijn als dat"
Covid19 is een besmetting die iemand over de rand van afweer kan drukken waarmee men dan met en zonder; vooral vanwege andere grondoorzaken of gevolgen overlijdt.
Je doet je naam eer aanquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Onzin. Zie vorige post.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Nee, beiden mogen ze niet zomaar betreden zonder toestemming of een bevel tot binnentreding
Het cabaretuurtje is begonnen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hmmm.. een daartoe aangestelde ambtenaar mag zich desnoods toegang verschaffen als daar voldoende reden voor is. In een bedrijfspand ben je zelfs verplicht om daartoe aangestelde (controlerend) ambtenaren toe te laten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Nee, beiden mogen ze niet zomaar betreden zonder toestemming of een bevel tot binnentreding
Dat kan gewoon hoor. Zo'n virus stopt niet met muteren en als mensen volop gevaccineerd zijn kan het juist mis gaan met die mutaties omdat je een sterker virus creëert. Of jij weet het, gezien je reactie, ook wel te onderbouwen dus? Nou, kom maar op!quote:
Ok dan heb ik niks gezegd, best triest dan ja!quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef ipa84 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ng-pakketpunten.html
Dan het even het interview van de beste man bekijken. Een quote staat onder het filmpje al.
'We hebben twee fanatieke boa's voor de deur die onze klanten ondervragen'
Primaquote:
Nou, vertel, noem er eens een die "sterker" geworden is doordat er een vaccin kwam. Ik wacht wel even.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:17 schreef n__n het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor. Zo'n virus stopt niet met muteren en als mensen volop gevaccineerd zijn kan het juist mis gaan met die mutaties omdat je een sterker virus creëert. Of jij weet het, gezien je reactie, ook wel te onderbouwen dus? Nou, kom maar op!
Ik vraag het (enigszins gekscherend) omdat ik gisteren toevallig het volgende bericht tegenkwam:quote:
https://www.npr.org/secti(...)ysis-than-wild-polioquote:Mutant Strains Of Polio Vaccine Now Cause More Paralysis Than Wild Polio
Andino studies how viruses mutate. In a study published in March, he and his colleagues found that the laboratory-weakened virus used in the oral polio vaccine can very rapidly regain its strength if it starts spreading on its own.
Ja, een kier van 10-30%.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:21 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik vraag het (enigszins gekscherend) omdat ik gisteren toevallig het volgende bericht tegenkwam:
Mutant Strains Of Polio Vaccine Now Cause More Paralysis Than Wild Polio
https://www.npr.org/secti(...)ysis-than-wild-polio
Ik weet, ander virus en ander soort vaccin. Maar ik heb tegelijkertijd ook nog nooit gelezen dat het geen mogelijkheid is. Zit er niet sowieso een kier in de 70-90% dekkingsgraad?
Denk je dat ik dat ga vinden in die censuurmolen? Een vriend van mij had een krantenartikel van 20 jaar geleden waar het ging over een coronavirus bij dieren wat gemuteerd is na de vaccinatie. Ik zal hem echt even moeten vragen welke krant dat was, want online vind ik het niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, vertel, noem er eens een die "sterker" geworden is doordat er een vaccin kwam. Ik wacht wel even.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:22 schreef n__n het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat ga vinden in die censuurmolen? Een vriend van mij had een krantenartikel van 20 jaar geleden waar het ging over een coronavirus bij dieren wat gemuteerd is na de vaccinatie. Ik zal hem echt even moeten vragen welke krant dat was, want online vind ik het niet.
Wat heeft autisme hier überhaupt mee te maken? Wat praat je slap man.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]![]()
En weet je wat het ook doet? Het veroorzaakt autisme in autisten.
En wat denk je van het via het vaccin gemuteerde virus?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:23 schreef n__n het volgende:
[..]
Wat heeft autisme hier überhaupt mee te maken? Wat praat je slap man.
Dat moeten we afwachten en is naast onwaarschijnlijk nog niets van te zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Inderdaad, maar je snapt het dus nog steeds niet terwijl iemand het zelfs voor je uitgetekend heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:27 schreef n__n het volgende:
[..]
Lekker er omheen draaien zodat we vooral niet hoeven na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |