abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196823749
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil tussen een pand en een woning in deze.
Nee, beiden mogen ze niet zomaar betreden zonder toestemming of een bevel tot binnentreding
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 17:13:08 #102
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196823775
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:09 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik ook, benieuwd naar welke mutaties daar oorzaak van zijn.
En vooral of vaccins daartegen (ook) zullen beschermen.
Vast niet. Er moet natuurlijk wel weer een mooi doemscenario ontstaan zodat de media ons weer met dikgedrukte letters kan vertellen dat het NOOIT MEER GOEDKOMT!
pi_196823784
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:07 schreef Complotwappie het volgende:
Is het toeval dat er nu op meerdere plekken (mogelijk) ergere mutaties ontspruiten? Of is dat een gevolg van een groter aantal geïnfecteerde binnen dezelfde periode op die locaties, eventueel ten opzichte van plekken waar die hoeveelheid/stijging niet het geval is?
Meer infecties geeft meer kansen op mutatie, vziw.
pi_196823788
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:09 schreef Vallon het volgende:
Ik ook, benieuwd naar welke mutaties daar oorzaak van zijn.
En vooral of vaccins daartegen (ook) zullen beschermen.
Sneller besmet wil ook zeggen dat het sneller ziek maakt en het afweer systeem misschien dan niet snel genoeg een effectieve afweer heeft.
Als vaccins maar niet de oorzaak van de mutaties zijn...
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_196823807
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

:|W
pi_196823818
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef Vallon het volgende:

[..]

Punt is dat iemand niet meer een natuurlijke dood kan mag hebben en er altijd een oorzakelijk label opgeplakt moet worden. Dat "met Covid19" overleden zijn, is oorzakelijks niets toevoegend en om de onafwendbare dood extra opmerkelijk te maken.

Het imo kortzichtige is dat Covid19 als de oorzaak is dat volledig voorbij gaat aan wat de aandoening is en daarmee mogelijk maakt. Ik ga verder niet de medische onderbouwing uitleggen, die mag ik hier als welbekend. beschouwen.

Het verward de discussie dat men Covid19 überhaupt ziet als enige doodsoorzaak wil/blijft zien.
Als ik gordelroos hebt, wat dodelijk kan zijn, wil niet zeggen dat ik daardoor sterf als ik een hartaanval krijg.
Het is is ook extra lastig omdat de discussie scheef gaat met "wat zou hebben kunnen zijn als dat"
Covid19 is een besmetting die iemand over de rand van afweer kan drukken waarmee men dan met en zonder; vooral vanwege andere grondoorzaken of gevolgen overlijdt.
Punt is dat er mensen zijn die van mening zijn dat als ouderen sterven aan COVID dit vooral níet mag worden benoemd, ómdat ze oud zijn. Dat is net zo verkeerd als dat alle doden ongeacht of ze aan COVID zijn overleden sowieso op COVID te schuiven.

Het vergt enige zelfreflectie om dit te zien en toe te geven :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196823821
quote:

[..]

Je doet je naam eer aan :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196823822
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:11 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Nee, beiden mogen ze niet zomaar betreden zonder toestemming of een bevel tot binnentreding

Onzin. Zie vorige post.
zie email 27 oktober
pi_196823830
quote:

[..]

Het cabaretuurtje is begonnen?
  zaterdag 19 december 2020 @ 17:16:34 #110
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196823832
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:11 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Hmmm.. een daartoe aangestelde ambtenaar mag zich desnoods toegang verschaffen als daar voldoende reden voor is. In een bedrijfspand ben je zelfs verplicht om daartoe aangestelde (controlerend) ambtenaren toe te laten.
Doe je dat niet, kan je een leuk proces meemaken dat uitgaat van opzettelijk (ver)hinderen.

Ik zou zeggen, vooral in de eigen woning blijven waar het nog veilig schuilen is en enorm onder druk staat om daar ook toegang toe te krijgen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196823836
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat kan gewoon hoor. Zo'n virus stopt niet met muteren en als mensen volop gevaccineerd zijn kan het juist mis gaan met die mutaties omdat je een sterker virus creëert. Of jij weet het, gezien je reactie, ook wel te onderbouwen dus? Nou, kom maar op!
*O*
pi_196823838
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef ipa84 het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)ng-pakketpunten.html

Dan het even het interview van de beste man bekijken. Een quote staat onder het filmpje al.

'We hebben twee fanatieke boa's voor de deur die onze klanten ondervragen'
Ok dan heb ik niks gezegd, best triest dan ja!
pi_196823843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Onzin. Zie vorige post.
Prima ^O^
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196823876
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:17 schreef n__n het volgende:

[..]

Dat kan gewoon hoor. Zo'n virus stopt niet met muteren en als mensen volop gevaccineerd zijn kan het juist mis gaan met die mutaties omdat je een sterker virus creëert. Of jij weet het, gezien je reactie, ook wel te onderbouwen dus? Nou, kom maar op!
*O*
Nou, vertel, noem er eens een die "sterker" geworden is doordat er een vaccin kwam. Ik wacht wel even.
pi_196823894
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je doet je naam eer aan :)
Ik vraag het (enigszins gekscherend) omdat ik gisteren toevallig het volgende bericht tegenkwam:

quote:
Mutant Strains Of Polio Vaccine Now Cause More Paralysis Than Wild Polio

Andino studies how viruses mutate. In a study published in March, he and his colleagues found that the laboratory-weakened virus used in the oral polio vaccine can very rapidly regain its strength if it starts spreading on its own.
https://www.npr.org/secti(...)ysis-than-wild-polio

Ik weet, ander virus en ander soort vaccin. Maar ik heb tegelijkertijd ook nog nooit gelezen dat het geen mogelijkheid is. Zit er niet sowieso een kier in de 70-90% dekkingsgraad?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_196823899
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:21 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Ik vraag het (enigszins gekscherend) omdat ik gisteren toevallig het volgende bericht tegenkwam:

Mutant Strains Of Polio Vaccine Now Cause More Paralysis Than Wild Polio

https://www.npr.org/secti(...)ysis-than-wild-polio

Ik weet, ander virus en ander soort vaccin. Maar ik heb tegelijkertijd ook nog nooit gelezen dat het geen mogelijkheid is. Zit er niet sowieso een kier in de 70-90% dekkingsgraad?
Ja, een kier van 10-30%.
pi_196823905
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, vertel, noem er eens een die "sterker" geworden is doordat er een vaccin kwam. Ik wacht wel even.
Denk je dat ik dat ga vinden in die censuurmolen? Een vriend van mij had een krantenartikel van 20 jaar geleden waar het ging over een coronavirus bij dieren wat gemuteerd is na de vaccinatie. Ik zal hem echt even moeten vragen welke krant dat was, want online vind ik het niet.
pi_196823915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:22 schreef n__n het volgende:

[..]

Denk je dat ik dat ga vinden in die censuurmolen? Een vriend van mij had een krantenartikel van 20 jaar geleden waar het ging over een coronavirus bij dieren wat gemuteerd is na de vaccinatie. Ik zal hem echt even moeten vragen welke krant dat was, want online vind ik het niet.

En weet je wat het ook doet? Het veroorzaakt autisme in autisten.
pi_196823929
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En weet je wat het ook doet? Het veroorzaakt autisme in autisten.
Wat heeft autisme hier überhaupt mee te maken? Wat praat je slap man. :')
pi_196823937
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, een kier van 10-30%.
En wat denk je van het via het vaccin gemuteerde virus?
pi_196823951
Nu op de BBC uitleg over de nieuwe variant.
pi_196823952
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:23 schreef n__n het volgende:

[..]

Wat heeft autisme hier überhaupt mee te maken? Wat praat je slap man. :')
Twiddel
pi_196823986
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:25 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekker er omheen draaien zodat we vooral niet hoeven na te denken. :')
  zaterdag 19 december 2020 @ 17:28:14 #124
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196823997
quote:

[..]

Dat moeten we afwachten en is naast onwaarschijnlijk nog niets van te zeggen.

Virussen zullen zich altijd aanpassen aan situaties en als onze afweer ze afweert, zullen de virussen zich daar weer op aanpassen. Gelukkig doet onze afweer dat ook volcontinu.
Elk - gezond - mens bevat sws honderden miljoenen verschillende afweercellen waarvan er vast wel één is die mutaties prima kan herkennen en zich daar verder op aan te passen. Vanwege dat grote aantal is het redelijk zeker dat het gros van gezonde mensen een gangbaar virus - wat corona feitelijk is - prima zal overleven.
Wat bij minder fitte mensen kan zijn dat op moment nodig, onvoldoende afweercellen heeft wat dan een vaccin preventief kan laten ontstaan.

Vaccins zijn dus zelf geen directe oorzaak van/voor mutaties, wel dat dat mensen het virus effectiever zullen afweren er daardoor vanzelf sterkere virusvarianten ontstaat waartegen mensen dan minder goed bestand zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196824004
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:27 schreef n__n het volgende:

[..]

Lekker er omheen draaien zodat we vooral niet hoeven na te denken. :')
Inderdaad, maar je snapt het dus nog steeds niet terwijl iemand het zelfs voor je uitgetekend heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')