abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 december 2020 @ 17:54:07 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_196824374
UK gaat in een zwaardere lockdown, vooral in het zuidoosten en Londen. Johnson gaf net op de BBC aan dat er een nieuwe mutatie van het virus is, die 70% besmettelijker is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_196824377
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:50 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Of men heeft de perceptie verloren van wat daadwerkelijk druk is.
daar komen ze dan volgende week wel achter :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196824402
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:54 schreef Rewimo het volgende:
UK gaat in een zwaardere lockdown, vooral in het zuidoosten en Londen. Johnson gaf net op de BBC aan dat er een nieuwe mutatie van het virus is, die 70% besmettelijker is.
het houd allemaal niet op.... :'(
pi_196824418
quote:
Zo te zien klemgereden
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_196824423
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:54 schreef Predator40 het volgende:

[..]

daar komen ze dan volgende week wel achter :D
Wat is er volgende week?
pi_196824428
quote:
Willem Engel aangehouden bij coronaprotest

Bij een demonstratie tegen de coronaregels in Hilversum is Willem Engel, de voorman van de actiegroep Viruswaarheid, aangehouden, schrijft SVJ Media. De politie wil zijn aanhouding niet bevestigen.

Engel zou rond 15.30 uur zijn aangehouden op de Groest. In totaal zijn er tien mensen opgepakt, zegt de politie.

De Hilversumse burgemeester Broertjes had de aangekondigde demonstratie 'Stop de lockdown' gisteren verboden omdat hij vreesde dat demonstranten zich niet aan de coronaregels zouden houden. Toch verzamelden zich vanmiddag tientallen betogers bij NS-station Hilversum, bij het gemeentehuis en in een parkje in de buurt van het Mediapark.
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-49791915
Twiddel
pi_196824436
quote:
Goed nieuws. In tijden van nood ben je met zulk gedrag niets minder dan een staatsvijand. Hopelijk is het niet voor iets lulligs maar echt iets zwaars. Hij heeft doden op zijn geweten.
pi_196824445
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:56 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wat is er volgende week?
Kerst, en de boodschappen die ervoor worden gedaan
pi_196824462
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:57 schreef Confetti het volgende:

[..]

Goed nieuws. In tijden van nood ben je met zulk gedrag niets minder dan een staatsvijand. Hopelijk is het niet voor iets lulligs maar echt iets zwaars. Hij heeft doden op zijn geweten.
Precies. Lekker voor hem en ik hoop dattie ooit nog flink vervolgd word voor zijn onzin *O*
Twiddel
pi_196824493
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:45 schreef Tijn het volgende:

[..]

Normaal doen had je in maart al uit je hoofd kunnen zetten. Deze pandemie is voor de meeste mensen de grootste ramp die ze in hun leven hebben meegemaakt.
Je bedoelt eigenlijk: "De maatregelen ter bestrijding van deze 'pandemie' is voor de meeste mensen de grootste ramp die ze in hun leven hebben meegemaakt."

Zelf ken ik tot dusver één positief getest persoon en het is nog een 'complotwappie' ook. Verder ken ik geen sterfgevallen in mijn nabije omgeving. Ik wacht er al een tijdje op, maar beelden zoals we uit China te zien kregen bleken dus gewoon hartstikke fake of zelfs propaganda te zijn. Ik heb me voor 'alternatieve' ideeën ook zeker niet 'blind' laten maken en volg al sinds januari hoe de Chinese overheid raar handelt en bijv. een tekort had een hulpmiddelen en desondanks niets aannaam van vrijwilligers, alsof ze iets te verbergen hadden ofzo. En door die beelden en bangmakerij zitten we nu in deze idiote ellende. Italië is weer een ander verhaal, enorme vergrijzing en ouderen die hutjemutje op elkaar wonen met de hele familie en een zorgsysteem wat al faalde. En dan natuurlijk die idiote quarantaine voor zorgpersoneel waardoor de druk nog hoger werd met deze hele kettingreactie aan ellende.

Maar ja, je zal het allemaal maar niet zien... :{
pi_196824498
quote:

[..]

Waarom is Rutte dan nog niet opgepakt? Hij heeft het virus hier zonder problemen binnen laten waaien toen het nog veel erger leek.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_196824506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:00 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Waarom is Rutte dan nog niet opgepak? Hij heeft het virus hier zonder problemen binnen laten waaien toen het nog veel erger leek.
Omdat corruptie zeer vergaand is.
pi_196824546
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:01 schreef n__n het volgende:

[..]

Het zit hem in de chemtrails
#lizardpeople2020
Twiddel
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:04:38 #166
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196824548
quote:

[..]

Hij heeft geen doden op zijn geweten, stel je niet aan
Laffe huichelaar
pi_196824558
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Pfff. Tier 4 voor Londen.
En ik ben wel benieuwd hoe dat met die nieuwe variant zit. Ik heb nog niet gehoord dat mensen erdoor opnieuw besmet raken, en ik hoop vurig dat dat inderdaad ook niet gebeurd.
pi_196824559
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:01 schreef n__n het volgende:

[..]

Heel interessant. Zoals je aangeeft kwamen er inderdaad zeer verontrustende berichten (en beelden) uit China maar onze grote leider zei 2 maanden lang ''komt u maar binnen'' tegen elke vol vliegtuig uit dat land. De paniekmodus waar nu half Nederland ongeveer in verkeerd is mij niet vreemd. Ik zat daar ook even in, maar tijdelijk en door toedoen van Rutte en het RIVM. De laatste meende zelfs dat het virus helemaal niet zo besmettelijk was terwijl er deuren in China dichtgelast werden.
pi_196824570
zou die mutatie die zoveel besmettelijker is ook al in nederland aanwezig zijn aangezien iedereen zonder enige regels/controle het land binnen mag ?
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:06:01 #170
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196824573
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:05 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Heel interessant.
Hallo Lange F.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:07:08 #171
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_196824582
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:45 schreef Tijn het volgende:

[..]

Normaal doen had je in maart al uit je hoofd kunnen zetten. Deze pandemie is voor de meeste mensen de grootste ramp die ze in hun leven hebben meegemaakt.
We komen nu geleidelijk op het punt dat het globale dodental relatief (dus afgezet tegen wereldbevolking) de Aziatische griep in 1957-1958 en de Hongkong-griep in 1968-1969 voorbijstreeft. Aziatische griep veroorzaakte wereldwijd 1 miljoen doden, de Honkong-griep 1 tot 4 miljoen. Covid-19 scoort nu 'officiëel' 1,68 miljoen doden, maar in werkelijkheid wellicht meer dan 2 miljoen.
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:07:26 #172
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196824587
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:05 schreef Predator40 het volgende:
zou die mutatie die zoveel besmettelijker is ook al in nederland aanwezig zijn aangezien iedereen zonder enige regels/controle het land binnen mag ?
Hopelijk. Besmettelijker is vaak minder dodelijk.
Antifa
pi_196824590
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij heeft geen doden op zijn geweten, stel je niet aan
Nou ja, in bepaald opzicht misschien wel. Maar duizenden managers in Nederland die mensen werknemers dwongen om met de griep op de werkvloer te verschijnen evenzo. Met terugwerkende kracht zouden we die allemaal moeten opsporen en op de trein zetten.
  zaterdag 19 december 2020 @ 18:09:04 #174
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_196824617
Engel aangehouden in Hilversum? Het komt wel heel dichtbij zo. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_196824624
Het vliegtuig was rustiger dan de plaatselijke supermarkt.

Ik heb Schiphol nog nooit zo rustig gezien, tot zover de angstverhalen.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')