abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2020 @ 16:23:45 #26
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196822852
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:22 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik las gisteren dat er bij post ophaal punten zoals de Primera boa's voor de deur stonden om klanten te ondervragen of ze niks anders gekocht hadden dan een postzegel of post wegbrengen en ophalen.
Dit type maatregelen haalt wel het beste in sommige mensen naar boven, ja.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196822868
quote:

[..]

Ik las gisteren dat er bij post ophaal punten zoals de Primera boa's voor de deur stonden om klanten te ondervragen of ze niks anders gekocht hadden dan een postzegel of post wegbrengen en ophalen.
Ik heb zo'n hekel aan die playmobielpolitie :')

Het is zo'n incompetente manier van de boel handhaven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 19 december 2020 @ 16:26:33 #28
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196822909
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 15:59 schreef Elan het volgende:
Prima cijfers voor de zaterdag :')

RIP Bram trouwens, klote corona. Treffend wel dit fragment van 2 weken geleden waarin hij het nog heeft over zijn coronarietje.

https://www.mediacourant.(...)n-geleden-nog-op-tv/
RIP bram. Tja sterven van ouderdom (86) kan en mag kennelijk niet dus moet er iets oorzaak zijn en zal gezien zijn hoge leeftijd sws niet in aanmerking zijn gekomen om op de IC in leven te worden gehouden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196822912
quote:

[..]

Daarom is het overigens een enorm probleem dat we zo een gigantisch ambtenarenapparaat hebben in dit land. Dat volk gaat hier heerlijk op.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_196822915
quote:

[..]

Teveel van deze voorbeelden zorgen natuurlijk alleen maar voor minder draagkracht en meewerking.
Werkt enkel averechts.

Beter gaan we gewoon normaal en logisch doen. We houden ons aan de maatregelen maar gaan daarbij wel logisch te werk. Een online training geven is niet eens een grijs gebied. Je vormt GEEN gevaar, sterker nog, je houdt mensen fit op afstand. Ik had de handhaver echt letterlijk mijn pand uitgezet, bij kop en kont, ophoeren en snel ook.
Go hard or go home
pi_196822923
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:26 schreef Vallon het volgende:

[..]

RIP bram. Tja sterven van ouderdom (86) kan en mag kennelijk niet dus moet er iets oorzaak zijn en zal gezien zijn hoge leeftijd sws niet in aanmerking zijn gekomen om op de IC in leven te worden gehouden.
Drie jaar boven de gemiddelde levensverwachting.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_196822931
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dit type maatregelen haalt wel het beste in sommige mensen naar boven, ja.
Klopt daarom gaan de meeste ook na het weekend dicht omdat het irritatie opwekt bij klanten en zelf verdienen ze niks aan. De kosten zijn hoger dan wat het oplevert. Dus je weet nu al wat er gaat gebeuren het wordt weer drukker in de supermarkten omdat die ook vaak een post punt hebben.
pi_196822942
quote:

[..]

Medisch ethicus Erwin Kompanje zei dat die mensen sowieso wel binnen 1 - 3 jaar zouden overlijden. "Oh, hij had nog wel 10 jaar kunnen leven." vond hij onzin, want als dat zo was dan zou die ook niet aan corona gestoven zijn.
  zaterdag 19 december 2020 @ 16:29:17 #34
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196822952
Politie grijpt in bij kerstborrel in Geldrop, boete voor alle aanwezigen

https://www.omroepbrabant(...)voor-alle-aanwezigen

quote:
Zeven politieauto's werden ingezet om het feest aan Hoog Geldrop te beëindigen. Iedereen kreeg een boete. Er zouden ongeveer vijftien feestgangers binnen geweest zijn.
7 politieauto's :')
feestgangers :')

Wat een drama allemaal :{
  zaterdag 19 december 2020 @ 16:29:26 #35
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196822955
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:00 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met mondkapjes in de auto? Vriendin was staande gehouden en politie zei dat ze als ze met z'n 2en waren (geen zelfde woonsituatie) je dan kruislings moet zitten en allebei een mondkapje op. Klopt dit?
Welk land?
In taxi's en werk gerelateerde settings kan dat zo handhaafbaar zijn (bedrijfsauto bv).
Fantastisch (en intriest) hoe men aan het doorslaan is op dit (sws mondkapjes) thema.
Er is geen doel als er maar wel een regel is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196822989
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:27 schreef Noek het volgende:

[..]

Teveel van deze voorbeelden zorgen natuurlijk alleen maar voor minder draagkracht en meewerking.
Werkt enkel averechts.

Beter gaan we gewoon normaal en logisch doen. We houden ons aan de maatregelen maar gaan daarbij wel logisch te werk. Een online training geven is niet eens een grijs gebied. Je vormt GEEN gevaar, sterker nog, je houdt mensen fit op afstand. Ik had de handhaver echt letterlijk mijn pand uitgezet, bij kop en kont, ophoeren en snel ook.
Klopt je zag het in België waar de ene burgermeester nog gekkere regels bedacht dan de andere. Het gevolg was dat aan het eind van de zomer nog maar rond de 35 procent van de bevolking de maatregelen steunde.
pi_196822997
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:29 schreef Vallon het volgende:

[..]

Welk land?
In taxi's en werk gerelateerde settings kan dat zo handhaafbaar zijn (bedrijfsauto bv).
Fantastisch (en intriest) hoe men aan het doorslaan is op dit (sws mondkapjes) thema.
Er is geen doel als er maar wel een regel is.
Gewoon in Nederland. :')

Ja, ik vond het ook bizar toen ik het hoorde. Maar ik ga er van uit dat het gewoon een advies was tijdens een verkeerscontrole. Mensen maken een verhaaltje altijd iets mooier dan dat het is. Verder helemaal met je eens met dat laatste.
pi_196823007
quote:

[..]

Werkt enkel averechts.

juist, en dit mag ook gewoon......
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196823016
quote:

[..]

Als hij COVID had en fysiek ziek was, dubbele virale longontsteking en wat nog meer, dan is hij ook overleden aan COVID en niet aan ouderdom. Het feit dat iemand oud(er) is betekent ook niet dar hij dus niet kan overlijden aan COVID-19.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196823028
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:17 schreef Noek het volgende:
Och Jezus en nu las ik net weer een verhaal van een collega die in zn gym een online training gaf. Moest zn pand uit want de zaak is dicht. Dan wil je dus online service blijven verlenen, komt er zo'n overijverige handhaver zo het pand in. Waarbij ik me afvraag of die zo je pand in mag maar dit terzijde.
Echt, wat een achterlijkheid is dit aan het worden.
Als hij online service verleend dan is het toch juist goed? :o

Moet ie daarom zijn pand uit? Dat is idioot dan...
pi_196823030
De geruchten gaan dat een verpleegster die gisteren flauw viel na het zetten van het vaccin,, is overleden.

Nog geen echt goede bron gevonden, alleen vage.

Maar o boy ik hoop dat dit geen warheid is. Misschien dat het daarom nog niet wereldkundig is gemaakt. Al ga je het denk ik niet stil houden als het wel zo is..
pi_196823038
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:26 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Daarom is het overigens een enorm probleem dat we zo een gigantisch ambtenarenapparaat hebben in dit land. Dat volk gaat hier heerlijk op.
We hebben helemaal geen gigantisch ambtenaren apparaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 16:35:25 ]
pi_196823043
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
De geruchten gaan dat een verpleegster die gisteren flauw viel na het zetten van het vaccin,, is overleden.

Maar o boy ik hoop dat dit geen warheid is. Misschien dat het daarom nog niet wereldkundig is gemaakt. Al ga je het denk ik niet stil houden als het wel zo is..
daar gaat de vaccinatiebereidheid.....
pi_196823058
quote:

dat was gister al debunked dat ze alleen flauw viel omdat ze dat sowieso wel vaker had
Twiddel
pi_196823093
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

daar gaat de vaccinatiebereidheid.....
Prima, dan doen ze het lekker niet en blijven ze in lockdowns zitten. Mag van mij, hoor, mensen die op basis van zo'n filmpje dat soort beslissingen nemen mogen in permanente lockdown wat mij betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 16:38:20 ]
  zaterdag 19 december 2020 @ 16:37:06 #46
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196823103
quote:

Waarom plaatst je het dan hier als er geen bron te vinden is? Dit noem ik nou onnodig angst zaaien..
pi_196823125
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef Momo het volgende:

[..]

Waarom plaatst je het dan hier als er geen bron te vinden is? Dit noem ik nou onnodig angst zaaien..
Er zijn bronnen, maar vage. Die worden hier sowieso al weg gewuifd. Dus ik ben aan het eachten tot een bron die wat dichter bij de msm zit, deze publiceert. Die heb ik nog niet kunnen vinden. Maar dat zou slechts een kwestie van uren/dagen moeten zijn als het echt zo is.

Ik weet overigens niet welk vaccin het was, maar dat zou niet moeilijk te qchterhalen zijn. Maar omdat we aan de vooravond staan van een heel grote vaccinatieoperatie ..
pi_196823136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Sporscholen zijn gesloten.
Dan nemen sommige gemeentes en/of handhavers dat heel letterlijk.
Het is al zuur genoeg dat je maanden huur betaalt voor niks maar als je dan ook nog eens eist dat je het pand niet in mag. Ik zou het aanvechten tot aan mn dood. Uit principe.

Veel maatregelen zijn noodzakelijk. Ik snap mijn sluiting echt wel maar je kunt ook echt te ver gaan met zulke regels en voor het moraal is het helemaal funest. Dan krijg je veel sneller dreigingen dat zaken toch open willen etc. Als je het gevoel krijgt dat je echt tegengewerkt wordt in de mogelijkheden die de beperkingen met zich meebrengen.. dat is funest.

Ik kan gelukkig wel goed overleggen met de gemeente, hoor maar er zijn echt gemeentes bij die steeds gekker doen.
Go hard or go home
pi_196823137
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:38 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Er zijn bronnen, maar vage. Die worden hier sowieso al weg gewuifd. Dus ik ben aan het eachten tot een bron die wat dichter bij de msm zit, deze publiceert. Die heb ik nog niet kunnen vinden. Maar dat zou slechts een kwestie van uren/dagen moeten zijn als het echt zo is.
https://www.reuters.com/a(...)accine-idUSKBN28S2FP
pi_196823148
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

quote:
ah ik had had niet álles gelezen...

ráár dit... snap ik niet :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')