Wat is er mis met geld verdienen?quote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef MoreDakka het volgende:
Oh en natuurlijk zit er achter die hele 'diversity training' een complete industrie:
[..]
Vind je het gek dat er mensen zijn binnen het onderwijs die zich hier tegen verzetten? En als dank worden ze als racist weggezet in de krant.
Het hele racial equity verhaal kan positief en negatief worden uitgevoerd.quote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dat zo. Misschien is dat jouw racistische visie ?
Tja dit soort trainingen zijn natuurlijk confronterend. Ze zijn er dan ook op gericht om mensen bewust te maken van de raciale verschillen in de maatschappij. Dat het averechts zou werken vraag ik me af. Het onbewust in stand houden van het systeem is natuurlijk ook iets waar je over kan nadenken. Het is iig niet zo dat blanken zich tot nu toe nou zo erg druk maken/ hebben gemaakt over zaken die wel degelijk in hun voordeel werken vanwege hun huidskleur.quote:Op maandag 21 december 2020 22:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het gaat uit van de ideologische stelling dat blanke mensen per definitie racistisch zijn en bewust en onbewust het racistische systeem in stand willen houden. Bijvoorbeeld door begrippen als 'beleefdheid' en 'punctualiteit', die worden gedefiniëerd als 'wit' en dat zijn tools die gebruikt worden on 'Blacks' (ja met een hoofdletter) te onderdrukken.
Het komt uit dezelfde koker als die gruwelijke implicit bias test en het eindresultaat is vaak dat de sfeer op de werkvloer er veel slechter op wordt dan beter.
Zie bijvoorbeeld hier:
[..]
https://theconversation.c(...)to-disappoint-143644
Dat is maar een van de dingen in dat lijstje met zogenaamde 'achievements' van de krant. Ze gaan er ook vanuit dat het belangrijk is om het te hebben over straatnaambordjes en vermeend racisme bij nachtclubs.
Nee, ze zijn er op gericht om een ideologie te pushen. Niet meer en niet minder. Ik heb je uitgelegd wat het inhoudt.quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja dit soort trainingen zijn natuurlijk confronterend. Ze zijn er dan ook op gericht om mensen bewust te maken van de raciale verschillen in de maatschappij.
Welke ideologie willen ze pushen dan? Dat mensen per definitie racistisch zijn geldt natuurlijk niet alleen voor blanken. Maar blanken hebben wel heel lang de bevoorrechte positie gehad.quote:Op maandag 21 december 2020 22:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, ze zijn er op gericht om een ideologie te pushen. Niet meer en niet minder. Ik heb je uitgelegd wat het inhoudt.
Welke zaak was dit? Het klinkt wel alsof het een close call was.quote:Op maandag 21 december 2020 22:56 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hé kijk eens, een quid pro quotje...
Dat heb ik toch uitgelegd? Ik refereer naar mijn eerdere post.quote:Op maandag 21 december 2020 22:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welke ideologie willen ze pushen dan?
Zie mijn edit. Ik kan me niet voorstellen dat ze pushen dat alleen blanken racistisch zijn?quote:Op maandag 21 december 2020 23:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat heb ik toch uitgelegd? Ik refereer naar mijn eerdere post.
Mianus heeft vast geen vliegveld?quote:Op maandag 21 december 2020 23:06 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Ohohoho,,, ik vond een pareltje in twitterland.
Echt he! Dat ego van die man!quote:Op maandag 21 december 2020 23:06 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Ik stel deze voorquote:Op maandag 21 december 2020 23:06 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Lekker ver weg.quote:Op maandag 21 december 2020 23:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik stel deze voor
https://en.wikipedia.org/wiki/Thule_Air_Base
Nou, dat dacht ik eerst ook.quote:
Ja, dat is de implicatie. Blanken hebben een inherent racistisch systeem opgezet dat alleen werkt voor hen. En ze doen ook actief en passief mee om dat systeem in stand te houden. Daar moeten ze mee geconfronteerd worden, en de enige manier om er van af te komen is een leven lang werken aan 'anti-racisme'. Volgens de theorie zullen blanken nooit vrij worden van racisme zolang het systeem van 'white supremacy' blijft bestaan.quote:Op maandag 21 december 2020 23:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Ik kan me niet voorstellen dat ze pushen dat alleen blanken racistisch zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het probleem is dat dit soort onzin zich een weg vindt in de bureaucratie omdat goedbedoelde managers de buzzwoordjes horen en denken dat dit helpt. Oh en een probleem is dat de meeste mensen die kritiek hebben op deze onzin voornamelijk aan de rechterkant zitten helaas. Dat maakt het moeilijker om die serieus te nemen.
We dwalen af, maar dit is dus ook het soort training dat Trump verboden heeft bij de federale overheid middels een EO. Een van de zeer weinige goede dingen die hij heeft gedaan, en dan vooral omdat hij er niets aan gedaan heeft behalve het ondertekenen.
quote:Op maandag 21 december 2020 23:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, dat is de implicatie. Blanken hebben een inherent racistisch systeem opgezet dat alleen werkt voor hen. En ze doen ook actief en passief mee om dat systeem in stand te houden. Daar moeten ze mee geconfronteerd worden, en de enige manier om er van af te komen is een leven lang werken aan 'anti-racisme'. Volgens de theorie zullen blanken nooit vrij worden van racisme zolang het systeem van 'white supremacy' blijft bestaan.
Hier wat plaatjes uit de 'diversity training' van de lokale overheid in Seattle (genaamd 'Interrupting Internalized Racial Superiority and Whiteness') die aangeven wat blanke mensen moeten doen om dit te doorbreken:Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor maar het is nu eenmaal zo dat blanken in het verleden een racistisch systeem opgezet hebben waarin zij superieur zijn. Dat is een feit. Dat er nog steeds racisme is in het systeem ook. En ja sommige mensen zijn daar ook nog steeds voor en een deel houdt het onbewust in stand. Klopt toch ook allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het probleem is dat dit soort onzin zich een weg vindt in de bureaucratie omdat goedbedoelde managers de buzzwoordjes horen en denken dat dit helpt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
https://www.ncjrs.gov/App(...)and%20enforce%20laws.quote:Martial law involves the temporary substitution of military authority for civilian rule and is usually invoked in time of war, rebellion, or natural disaster.
Abstract: When martial law is in effect, the military commander of an area or country has unlimited authority to make and enforce laws. Martial law is justified when civilian authority has ceased to function, is completely absent, or has become ineffective. Further, martial law suspends all existing laws, as well as civil authority and the ordinary administration of justice.
25e amendement kan alleen uitgevoerd worden olv de vice-president Pence en die gaat na 6 januari een tijd weg uit het land.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:28 schreef Dutch_view het volgende:
meerdere Republikeinen zien dat Trump mentaal zo aan het instorten is dat het gevaarlijk wordt, dan kan het 25e Amendement nog uitkomst bieden
Mocht Trump nog rare sprongen maken dan verwacht ik die eerder voor 6 januari dan erna.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
25e amendement kan alleen uitgevoerd worden olv de vice-president Pence en die gaat na 6 januari een tijd weg uit het land.
Waarom ? Vreest hij 'toestanden" ?
als het na 4 jaar niet lukt, dan lukt het in 30 dagen ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 01:09 schreef Dutch_view het volgende:
Ben Ginsberg (bekende verkiezingsadvocaat) noemde net op CNN het 25e Amendement ook een mogelijkheid als het echt de spuigaten uitloopt met Trump.
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 00:19 schreef Bluesdude het volgende:
On topic is nu ...... overweegt Trump een martial law in te stellen?
Nou nee de GOP wil juist niks hebben van dit geeikel. Maar een aantal dissidenten wil bezwaar maken tijdens de “verkiezingsbehandeling” in het congres. Dan moeten dus alle leden daarvan kleur bekennen en Trump of Biden steunen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 03:11 schreef Dutch_view het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)p-meeting/index.html
Als ik het goed lees en begrijp, lijkt het alsof de GOP een soort filibuster actie willen opzetten op 6 januari die doorloopt tot 7 januari. Wat dat echter uiteindelijk moet opleveren is me niet duidelijk.
Zouden ze gaan voorlezen uit Venezolaanse telefoonboeken?![]()
De verdediging zal wel stellen dat hij wel moest frauderen als tegenwicht voor de enorme fraude voor Bidenquote:Op dinsdag 22 december 2020 06:39 schreef Montov het volgende:
Fraude gedetecteerd
https://www.businessinsid(...)m-vote-trump-2020-12
Is er ergens een volledige lijst van bevestigde gevallen? Volgens mij waren alle gedetecteerde gevallen stemmen voor Trump.
Groenland is te mooi om te vervuilen met Trump's naam.quote:Op maandag 21 december 2020 23:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik stel deze voor
https://en.wikipedia.org/wiki/Thule_Air_Base
quote:Op dinsdag 22 december 2020 03:35 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Wat gek dat het verhaal van de afgelopen maanden over Smartmatic/Dominion op Newsmax en Fox News ineens een complete 180 maakt wanneer er wettelijke consequenties hangen aan het verspreiden van leugens.
Op msnbc.com, bij deadline white house is ook een video waarin wordt uitgelegd dat Smartmatic door de leugens over veranderde stemmen middels hun machines teputatie, en dus geld, verliest. Ze hebben er een team goede advocaten op gezet en willen bloed geld zien. Fox heeft diepe zakken naar het schijnt, maar andere plannen met geld, Newsmax en OAN kunnen failliet gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 03:35 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Wat gek dat het verhaal van de afgelopen maanden over Smartmatic/Dominion op Newsmax en Fox News ineens een complete 180 maakt wanneer er wettelijke consequenties hangen aan het verspreiden van leugens.
En Trump maar volhouden dat het Chinezen waren. Naar het schijnt durft niemand in de buurt van Trump « Russia » te zeggen, omdat hij dan ontploft. Waarom of waarmee heeft het Kremlin hem zo aan een touwtje?quote:Op dinsdag 22 december 2020 04:12 schreef Kijkertje het volgende:
Oeps emails gehackt van hoge ambtenaren bij Financien:
[ twitter ]
Naar verluid, iig een opname dat twee dames hem in de bek zeikenquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En Trump maar volhouden dat het Chinezen waren. Naar het schijnt durft niemand in de buurt van Trump « Russia » te zeggen, omdat hij dan ontploft. Waarom of waarmee heeft het Kremlin hem zo aan een touwtje?
Snap je nu niet dat de Chinezen vpn via rUssich servers gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En Trump maar volhouden dat het Chinezen waren. Naar het schijnt durft niemand in de buurt van Trump « Russia » te zeggen, omdat hij dan ontploft. Waarom of waarmee heeft het Kremlin hem zo aan een touwtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap niet dat dit niet volledig gebruikt wordt in massale ads tegen de GOP in Georgia. "Kijk, als jij door covid thuis moet blijven, dan krijg je niet betaald. DAT KOMT DOOR DE GOP!"quote:Op dinsdag 22 december 2020 05:43 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Tsss beetje betaald verlof voor werknemers met COVID willen afdwingen bij bedrijven. Dat is net zo gek als het afdwingen van voorzorgsmaatregelen in bedrijven om COVID te voorkomen!
Maar wel zelf grif gebruik maken van alle financiele hulp en belastingvoordelen die er maar te krijgen zijn natuurlijk in deze barre tijden. Ja ja de Republikeinen hebben echt hart voor de werkende klasse hoor!
Misschien kunnen ze Trump vragen om wat van het uit vrije wil gedoneerde geld van de trumpwappies te storten op hun rekening vanwege hun extreme en voor-alles-wijkende steun aan hem.quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op msnbc.com, bij deadline white house is ook een video waarin wordt uitgelegd dat Smartmatic door de leugens over veranderde stemmen middels hun machines teputatie, en dus geld, verliest. Ze hebben er een team goede advocaten op gezet en willen bloed geld zien. Fox heeft diepe zakken naar het schijnt, maar andere plannen met geld, Newsmax en OAN kunnen failliet gaan.
Dus draaien, redden wat er te redden valt en de waarheid over stemmachines vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |