——————————————————————quote:The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Nou, het is vooral het " covid is een complot" verhaal wat een rechts dingetje schijnt te zijn. Daarmee is het ook het niet willen vaccineren tegen covid een rechts ding blijkbaar. Of je dat kunt doortrekken naar alle anti vaxxers is nog maar de vraag. Volgens mij is Anti Vax in het algemeen niet links of rechts inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
Maar ik begrijp dat vaccineren "links" is nu. Heel interessant, wel, ik dacht altijd dat anti-vaxxers door het hele politieke stramien heen liepen.
Inderdaad. Niet iedereen is om dezelfde reden tegen vaccinaties. Zo heb je ook van die hippieouders die hun kinderen zo ‘natuurlijk’ mogelijk willen opvoeden en dat soort lui stemmen vaak links.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nou, het is vooral het " covid is een complot" verhaal wat een rechts dingetje schijnt te zijn. Daarmee is het ook het niet willen vaccineren tegen covid een rechts ding blijkbaar. Of je dat kunt doortrekken naar alle anti vaxxers is nog maar de vraag. Volgens mij is Anti Vax in het algemeen niet links of rechts inderdaad.
Het is natuurlijk ook wel wat gek om iemand die deze specifieke vaccins niet wil, direct "anti-vax(xer)" te noemen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
Maar ik begrijp dat vaccineren "links" is nu. Heel interessant, wel, ik dacht altijd dat anti-vaxxers door het hele politieke stramien heen liepen.
Sorry - even in 't Engels....quote:Op donderdag 17 december 2020 16:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik denk dat het een logisch voorvloeisel is uit de huidige massapsychotische staat waarin de meesten verkeren en in geïndoctrineerd zijn.
Allergische reacties hebben mensen altijd wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:05 schreef mootie het volgende:
Waf is het nou, vallen mensen flauw van het vaccin, of worden er fake spuitjes gezet.
Ik ben in de war.
Ik denk dat de 5G mind control-verbinding even wegviel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Allergische reacties hebben mensen altijd wel.
Maar dit was gewoon een reboot van het control system door het ingebrachte chipje.
Waarom kijken we naar het deel van de spuit waar de naald niet zit?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:02 schreef Summers het volgende:
En we worden overspoeld met propaganda van mensen die het zelf niet echt nemen![]()
monkey see monkey do is blijkbaar voldoende![]()
[ twitter ]
Kleine bugs die wel uit het systeem worden gehaald.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat de 5G mind control-verbinding even wegviel.
Agh ja anders gewoon de eerste batch uit de weg ruimen en dan opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kleine bugs die wel uit het systeem worden gehaald.
Je moet even op de foto in het twitter bericht klikken en dan zie je de hele spuit in een pixeldichtheid uit 2010quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom kijken we naar het deel van de spuit waar de naald niet zit?
Weet je de doorsnede van de naald?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:02 schreef Summers het volgende:
En we worden overspoeld met propaganda van mensen die het zelf niet echt nemen![]()
monkey see monkey do is blijkbaar voldoende![]()
[ twitter ]
quote:Artsen: Corona komt elke winter terug, net als de griep
Door het coronavirus blijft het ook de komende jaren druk in de Nederlandse ziekenhuizen, vooral in de winter. Artsen denken dat Covid-19 een vergelijkbaar verloop krijgt als de griep. Daarom pleiten ze voor speciaal ‘winterpersoneel’.
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-de-griep~a8d5ff9d/
quote:
Zo is dat .. de situatie een beetje relativeren is altijd goed @Isdatzoquote:
Wat een onzin weer. Helemaal niemand doet alsof mensen met de bosjes dood neervallen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo is dat .. de situatie een beetje relativeren is altijd goed @:isdatzo
Als je niet beter zou weten en je zou alleen het nieuws van de MSM volgen en het Corona topic op fok .. dan zou je denken dat we met een Spaanse griep 2.0 te maken hebben. Dat mensen dood neervallen op straat.
Pfff 13000 “besmettingen” ipv 12500,, dit gaat niet goed![]()
Wat een gekke joh
Dat was maart.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Helemaal niemand doet alsof mensen met de bosjes dood neervallen.
Als je zelfs nu nog overtuigd bent dat corona een onschuldig griepje is, lees dan eens de ervaringen van users doorquote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je zelfs nu nog overtuigd bent dat corona een onschuldig griepje is, lees dan eens de ervaringen van users door
COR / Hoe verloopt het ziektebeeld voor jou?
Of denk je dat al die users in 'het complot' zitten en allerlei symptomen fingeren om angst onder de bevolking te creëren?
Dus dit weer 'n red herring is.quote:
'A man lies dead in the street: the image that captures the Wuhan coronavirus crisis' https://www.theguardian.c(...)n-coronavirus-crisisquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Helemaal niemand doet alsof mensen met de bosjes dood neervallen.
Is gewoon een Fok topicquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
LOL, jij ook al? Nog een einddatum erop of permanent gecensureerd?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
In een incognito venster werkt vast wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Permanent. net als NWS.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
LOL, jij ook al? Nog een einddatum erop of permanent gecensureerd?
Echt heel raar gedoe allemaal... Hypersensitief zooitje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Permanent. net als NWS.
Censureren wanneer je een afwijkende mening hebt moet natuurlijk gewoon kunnen
Je blaatte dan ook dikke onzin in dat topic en weigerde antwoord te geven op feiten en op de vraag even een simpele rekensom te makenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef n__n het volgende:
Vandaag ben ik in COR de mond gesnoerd omdat ik termen als 'MSM' daar niet zou moeten gebruiken, terwijl wat ik daar neer had gezet 'wetenschapsontkening' () zou zijn (wat het aantoonbaar niet is) en dat mag ook al niet. Ik vind dit echt heel erg. Hoe precies is FOK! zo afgegleden? En dat in een jaartje tijd...
![]()
En een jaar geleden was racisme nog bon ton.
Wellicht ligt het een keer niet aan "die ander"quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Echt heel raar gedoe allemaal... Hypersensitief zooitje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen maar networks/telecomms/stroom voor 'n paar dagen uit/aan/uit/aan te zetten zou meer dan genoeg ellenden creeeren.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:04 schreef R0N1N het volgende:
Ik daag al die figuren die beweren dat er een chip geinjecteerd wordt uit om deel te nemen aan die vaccinatie, zo'n spuit te 'confisceren' en te laten onderzoeken (door iemand met kennis en die je kan vertrouwen, uiteraard)
Als er chips in zitten, vreet ik ze op
Het hele idee is juist dat je het zelf gaat doen. Net als met die camera's overal en nergens & je hele hebben en houwen op feacesbook en youTroep plempen. "Big Brother" heeft het makkelijk![]()
Geen bankpasje of ID meer nodig, gewoon met je gechipte hand 'swipen'. b.v.
Of je kind chippen voor het geval het ontvoert wordt (zoals in zuid-amerika al veel wordt gedaan)
Dat is wat de toekomst gaat brengen.
...waarom dan zo moeilijk doen en ook nog eens erg makkelijk te betrappen?
Ik vind dit zo vaag en krom , dus de mensen de zich in willen laten spuiten rollen hun mouwen op in goed vertrouwen ( die hoeven niet te weten wat er in ze word gespotenquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:04 schreef R0N1N het volgende:
Ik daag al die figuren die beweren dat er een chip geinjecteerd wordt uit om deel te nemen aan die vaccinatie, zo'n spuit te 'confisceren' en te laten onderzoeken (door iemand met kennis en die je kan vertrouwen, uiteraard)
Als er chips in zitten, vreet ik ze op
Het hele idee is juist dat je het zelf gaat doen. Net als met die camera's overal en nergens & je hele hebben en houwen op feacesbook en youTroep plempen. "Big Brother" heeft het makkelijk![]()
Geen bankpasje of ID meer nodig, gewoon met je gechipte hand 'swipen'. b.v.
Of je kind chippen voor het geval het ontvoert wordt (zoals in zuid-amerika al veel wordt gedaan)
Dat is wat de toekomst gaat brengen.
...waarom dan zo moeilijk doen en ook nog eens erg makkelijk te betrappen?
Inhoud van de vaccins is gewoon vrijgegeven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind dit zo vaag en krom , dus de mensen de zich in willen laten spuiten rollen hun mouwen op in goed vertrouwen ( die hoeven niet te weten wat er in ze word gespoten) en de mensen die niet willen die moeten de inhoud uitpluizen en kritisch zijn ???
![]()
![]()
De pro vaxers zijn hierbij allemaal door de mand gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand beweert dat er nog iets anders in zit dan heeft die dat te bewijzen
[ Bericht 11% gewijzigd door devlinmr op 20-12-2020 00:23:36 ]
Wie valt er precies door de mand en waaromquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind dit zo vaag en krom , dus de mensen de zich in willen laten spuiten rollen hun mouwen op in goed vertrouwen ( die hoeven niet te weten wat er in ze word gespoten) en de mensen die niet willen die moeten de inhoud uitpluizen en kritisch zijn ???
![]()
![]()
De pro vaxers zijn hierbij allemaal door de mand gevallen
we lopen al een jaar zonder vaccin vrolijk overal rond, maar nu ineens zou je dan asociaal zijn. ik hoef ook geen spuit.quote:Op zondag 20 december 2020 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gaan jullie nou zo'n prik halen of niet? Ik heb ook nog nooit een Griepprik gehaald eigenlijk![]()
Ikke niet in ieder geval er die virus is al aan het muteren ookdie Corona bedoel ik
maar dat is met die Griep ook al zo...
Sommige mensen vinden het asociaal dat je je niet laat vaccinerend geloof ik als ik
als ik het goed begrijp.
Krijg je dat ook nog ...
Nou vrolijk...quote:Op zondag 20 december 2020 00:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
we lopen al een jaar zonder vaccin vrolijk overal rond, maar nu ineens zou je dan asociaal zijn. ik hoef ook geen spuit.
Voor mij hoeft het niet, maar als ik kijk naar de lijn van verwachtingen staan we allemaal in de rij.quote:Op zondag 20 december 2020 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gaan jullie nou zo'n prik halen of niet? Ik heb ook nog nooit een Griepprik gehaald eigenlijk![]()
Ikke niet in ieder geval er die virus is al aan het muteren ookdie Corona bedoel ik
Sommige mensen vinden het asociaal dat je je niet laat vaccinerend geloof ik als ik
als ik het goed begrijp.
Krijg je dat ook nog ...
Mondkapje doe ik altijd maar zo'n prik is wel iets anders, en ze weten niet eens precies wat het doet...quote:Op zondag 20 december 2020 00:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet, maar als ik kijk naar de lijn van verwachtingen staan we allemaal in de rij.
Een half jaar terug riep men geen mondkapje te dragen, maar nu door sociale druk en daarop de verplichting sinds 1 december is het niet weg te denken.
2020 - ben je (niet) geïnfecteerd?
2021 - ben je (niet) geïnjecteerd?
Het lijkt nu wat anders, en mensen overhalen voor een spuitje of twee heeft wat meer druk nodig, propageren alleen werkt niet, sociale druk helpt mee.quote:Op zondag 20 december 2020 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mondkapje doe ik altijd maar zo'n prik is wel iets anders, en ze weten niet eens precies wat het doet...
Ik ga wel gewoon dood denk ik dan
Bron?quote:Op zondag 20 december 2020 01:13 schreef weetjewel5 het volgende:
Het gerucht gaat dat die verpleegster, die vd week flauw viel nadat ze t vaccin heeft gehad, nu overleden is.
Volgens een ander gerucht blijkt ze weer springlevend.quote:Op zondag 20 december 2020 01:13 schreef weetjewel5 het volgende:
Het gerucht gaat dat die verpleegster, die vd week flauw viel nadat ze t vaccin heeft gehad, nu overleden is.
Dat is wel héél pessimistischquote:Op zondag 20 december 2020 00:59 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het lijkt nu wat anders, en mensen overhalen voor een spuitje of twee heeft wat meer druk nodig, propageren alleen werkt niet, sociale druk helpt mee.
Als je geen spuitje krijgt, ben je de laatste die gekozen wordt tijdens gym, en je mag geen concert bezoeken, de Albert Heijn niet binnen en je hoeft niet op werk meer te verschijnen...
Maar misschien ben ik een melancholische pessimist, maar positief zijn heeft ook een nieuwe betekenis.
Ohquote:Op zondag 20 december 2020 01:13 schreef weetjewel5 het volgende:
Nou wilde ik vragenquote:
hmmmmquote:
Is ze nou dood of niet?quote:Op zondag 20 december 2020 01:20 schreef The_Emotion het volgende:
Ik kwam dit weer tegen
https://www.reuters.com/a(...)-death-idUSKBN28S2FP
Ik werp alleen een lijn van verwachtingen, misschien vis ik wel een glazen bol uit het water (of een doorweekte laars)quote:Op zondag 20 december 2020 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel héél pessimistisch![]()
Neh.. ik denk dat het wel mee zal vallen... dat was met de Griepprik al zo..
Ik werd altijd verklaard dat ik hem niet wilde... door de hele familie, maar er waren zo ziek geworden
na die prik die willen hem nu ook niet meer, dus in mijn familie en dat zijn er véél is het nu half om half...
Maar die Corona Prik is weer nieuw.. dus ik weet niet wat ze gaan doen, ik heb al gezegd dat IK het niet doe..
verbazing alom dus dat wordt nog wat......
Ja we weten nu toch eigenlijk niks... dat is waar...quote:Op zondag 20 december 2020 01:35 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik werp alleen een lijn van verwachtingen, misschien vis ik wel een glazen bol uit het water (of een doorweekte laars)
Mss kunnen we over 3,6 of 9 maanden mijn quote opborrelen en zien wat blijkt, met de visie van nu en straks.
En straks ook niets hooguit nieuwe inzichten en lijkt die glazen bol wel op een laars, of andersom.quote:Op zondag 20 december 2020 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja we weten nu toch eigenlijk niks... dat is waar...
Die flauwvallende ICU verpleegster verhaaltje gewoon afwijkende horseshit is.quote:
Er zijn mensen in 'n risico groep zit die neemt de griepvaccin en dan ziek van worden, dan krijgen ze de griepje, dan de vaccin-verkopers vertellen dat er 'mutatie' is, dus geen zorgen hoor - volgende griep golf er 'n nieuwe vaccin is....maar dan er weer 'n nieuwe aggressiever mutatie is...maar geen zorgen hoor....etc.quote:Op zondag 20 december 2020 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
als ik het goed begrijp.
Krijg je dat ook nog ...
Een jaar? Ik heb in geen 20 jaar een prik gehaald.quote:Op zondag 20 december 2020 00:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
we lopen al een jaar zonder vaccin vrolijk overal rond, maar nu ineens zou je dan asociaal zijn. ik hoef ook geen spuit.
We hebben dan ook nog nooit een nieuw virus gehad van deze orde in de afgelopen 30 jaar. Beetje onzinnig statement dusquote:Op zondag 20 december 2020 07:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een jaar? Ik heb in geen 20 jaar een prik gehaald.
onzin je krijgt geen griep van het vaccinquote:Op zondag 20 december 2020 03:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn mensen in 'n risico groep zit die neemt de griepvaccin en dan ziek van worden,
het kan dat ze alsnog griep krijgen, maar in veel minder ernstige matequote:dan krijgen ze de griepje,
Influenza muteert inderdaad razendsnelquote:dan de vaccin-verkopers vertellen dat er 'mutatie' is, dus geen zorgen hoor - volgende griep golf er 'n nieuwe vaccin is....maar dan er weer 'n nieuwe aggressiever mutatie is...maar geen zorgen hoor....etc.
Of zoiets.
ik bedoel coronavaccin.quote:Op zondag 20 december 2020 07:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een jaar? Ik heb in geen 20 jaar een prik gehaald.
hoe bedoel je deze orde? sterfelijkheid?quote:Op zondag 20 december 2020 10:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
We hebben dan ook nog nooit een nieuw virus gehad van deze orde in de afgelopen 30 jaar. Beetje onzinnig statement dus
Besmettingen, besmettelijkheid en bijkomende ziekenhuisopnamesquote:Op zondag 20 december 2020 10:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hoe bedoel je deze orde? sterfelijkheid?
Polio? Had je die niet allang?quote:Op zondag 20 december 2020 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ludo is ook niet zo'n reiziger denk ik dan. Gele koorts, difterie, tetanus, polio, hepatitis A & B, rabiës, tuberculose staan op mijn lijstje van de afgelopen 10 jaar.
Afgezien van mijn mentale gesteldheid ben ik kerngezond.
Wappie is de nieuwe term om te laten zien dat je een schaap bent. Het laat duidelijk de kopieer gedrag van mensen zien. Net zoals dat je hoest in een drukke omgeving en iedereen begint te hoesten heb je dat ook met sommige woorden waarvan wappie er 1 van is. Gepushed door de media en blindelings overgenomen door de makke schapen. Gefeliciteerd U bent schaap.quote:
Wappie is een term die zijn oorsprong vindt in de house scene in de jaren 90 mbt xtc.quote:Op zondag 20 december 2020 11:06 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wappie is de nieuwe term om te laten zien dat je een schaap bent. Het laat duidelijk de kopieer gedrag van mensen zien. Net zoals dat je hoest in een drukke omgeving en iedereen begint te hoesten heb je dat ook met sommige woorden waarvan wappie er 1 van is. Gepushed door de media en blindelings overgenomen door de makke schapen. Gefeliciteerd U bent schaap.
Dit gaat gewoon een jaarlijkse prik worden, omdat het zich blijft muteren. Veel plezier aan allen toegewenst die zich laten misbruiken.quote:Op zondag 20 december 2020 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens de Britse premier is er ook geen reden om aan te nemen dat de vaccins die beschikbaar zijn en die nog op de markt moeten komen bij deze variant minder effectief zullen zijn.
Bron van dat "gelekte" plan. Betrouwbare bron graagquote:Op zondag 20 december 2020 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Virusmutatie ook in Nederland, vliegverbod voor reizigers vanuit Verenigd Koninkrijk
De nieuwe en mogelijk besmettelijkere variant van het coronavirus, die momenteel rondgaat in een deel van Groot-Brittannië, is begin december ook vastgesteld in Nederland. Dat meldt het ministerie van Volksgezondheid. Onderzocht wordt om wie het gaat, hoe de infectie tot stand isgekomen en of er gerelateerde gevallen bekend zijn.
Volgens de Britse premier is er ook geen reden om aan te nemen dat de vaccins die beschikbaar zijn en die nog op de markt moeten komen bij deze variant minder effectief zullen zijn.
Ook hoogleraar virologie en OMT-lid Marion Koopmans verwacht dat de ontwikkelde vaccins goed blijven werken tegen de nieuwe virusvariant. Maar op de lange termijn zal de samenstelling van de vaccins wel moeten worden aangepast op mutaties van het virus, zei ze gisteren in de podcast Virusfeiten.
Dat is ook het geval bij de griep. Om de veranderde virusvarianten in de gaten te houden en de inentingen daartegen effectief te houden "hebben we al tientallen jaren een wereldwijd systeem. Het ziet ernaar uit dat we ook zoiets voor dit virus nodig hebben."
Het zal ook eens niet..![]()
[ afbeelding ]
en wow.....
[ afbeelding ]
Je moet buiten met een karretje door een 25 meter gang van dranghekken voor je binnen mag. Lijkt de Efteling wel.
Net als griep. Wat is je punt?quote:Op zondag 20 december 2020 11:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon een jaarlijkse prik worden, omdat het zich blijft muteren. Veel plezier aan allen toegewenst die zich laten misbruiken.
Ik probeer alleen te laten zien hoe het schaap algoritme werkt. Als jij dat niet kunt inzien, dan vrees ik dat het nog een tijdje kan duren voordat je wakker begint te worden. Slaap lekker iig.quote:Op zondag 20 december 2020 11:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wappie is een term die zijn oorsprong vindt in de house scene in de jaren 90 mbt xtc.
Het betekent dus helemaal leip zijn..
Je poging het een andere betekenis te geven faalt kansloos
Jep net zoals de griep en dan raken de centjes op en komt er weer een nieuw virus, zodat men weer kunt verdienen aan een nieuw vaccin. En voor je het weet moet je jaarlijks 10 verschillende prikken krijgen.quote:
Oh ik zie prima hoe dat werkt.. hoef alleen maar naar Engel en co te kijken.quote:Op zondag 20 december 2020 11:21 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te laten zien hoe het schaap algoritme werkt. Als jij dat niet kunt inzien, dan vrees ik dat het nog een tijdje kan duren voordat je wakker begint te worden. Slaap lekker iig.
Griep muteert elk jaar... hebben ze helemaal geen nieuw virus voor nodig.quote:Op zondag 20 december 2020 11:23 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Jep net zoals de griep en dan raken de centjes op en komt er weer een nieuw virus, zodat men weer kunt verdienen aan een nieuw vaccin. En voor je het weet moet je jaarlijks 10 verschillende prikken krijgen.
Ik vertrouw die engel voor geen meter, maar zo zie je maar hoe makkelijk het is voor sommige mensen om een bepaalde groep weg te zetten als wappie. Puur omdat ze een andere mening hebben. Beetje dooddoener om dan een dialoog aan te gaan.quote:Op zondag 20 december 2020 11:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh ik zie prima hoe dat werkt.. hoef alleen maar naar Engel en co te kijken.
Allemaal mensen die alleen maar kritisch zijn naar anderen, maar zelfs als ze keiharde cijfers en bewijzen krijgen niet kritisch naar zichzelf kunnen zijn. Het lijken wel sekteleden
Een beetje zoals oa mij als schaap wegzet?quote:Op zondag 20 december 2020 11:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die engel voor geen meter, maar zo zie je maar hoe makkelijk het is voor sommige mensen om een bepaalde groep weg te zetten als wappie. Puur omdat ze een andere mening hebben. Beetje dooddoener om dan een dialoog aan te gaan.
En zo krijg je er straks 10 tallen bij. Anders hebben ze niks voor niks die mrna techniek ontwikkeld. Het moet natuurlijk wel ergens voor gebruikt worden.quote:Op zondag 20 december 2020 11:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Griep muteert elk jaar... hebben ze helemaal geen nieuw virus voor nodig.
Mja, natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2020 11:28 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
En zo krijg je er straks 10 tallen bij. Anders hebben ze niks voor niks die mrna techniek ontwikkeld. Het moet natuurlijk wel ergens voor gebruikt worden.
Ik heb ook weinig op met de man, ik volg helemaal niets van hem. Die groep wegzetten is begonnen met engnek Lubachje.quote:Op zondag 20 december 2020 11:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die engel voor geen meter, maar zo zie je maar hoe makkelijk het is voor sommige mensen om een bepaalde groep weg te zetten als wappie. Puur omdat ze een andere mening hebben. Beetje dooddoener om dan een dialoog aan te gaan.
Als jij het niet inziet hoe makkelijk beinvloedbaar je bent voor deze termen, dan is de term schaap wel gepast.quote:Op zondag 20 december 2020 11:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Een beetje zoals oa mij als schaap wegzet?
Termen als "schaap" bedoel je?quote:Op zondag 20 december 2020 11:32 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als jij het niet inziet hoe makkelijk beinvloedbaar je bent voor deze termen, dan is de term schaap wel gepast.
Controlled opposition. Je ziet ook geen demonstraties meer oid. Als ze serieus waren, dan had ik toch wel een demo verwacht bij het invoeren van een mondkapje.quote:Op zondag 20 december 2020 11:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig op met de man, ik volg helemaal niets van hem. Die groep wegzetten is begonnen met engnek Lubachje.
Maar zo zie je maar hoe makkelijk het is voor sommige mensen om een bepaalde groep weg te zetten als wappie. Puur omdat ze ervan overtuigd zijn dat Rutte een kinderbloed drinkende hagedis is.quote:Op zondag 20 december 2020 11:26 schreef Sponsje88 het volgende:
maar zo zie je maar hoe makkelijk het is voor sommige mensen om een bepaalde groep weg te zetten als wappie. Puur omdat ze een andere mening hebben.
Met mensen die dusdanig in hun eigen beleving van 'alternatieve feiten' en 'waarheid' zitten en daardoor compleet gevoelloos zijn geworden voor argumenten en daadwerkelijk controleerbare feiten is (haast) geen dialoog aan te gaan. Zie ook dit topic.quote:Beetje dooddoener om dan een dialoog aan te gaan.
je krijgt waarschijnlijk een CO2 tax, als je teveel kilometers hebt gemaakt kan je thuis opgesloten worden.quote:Op zondag 20 december 2020 11:37 schreef Sponsje88 het volgende:
Door de klimaatverandering smelten er ijsdelen waar oeroude virussen in verstopt waren. We moeten hier ons massaal voor inenten. Daarnaast moeten we ook verplicht jaarlijks een lockdown voeren om klimaatverandering tegen te gaan!
Mark my words.
Je bewijst dus precies wat ik net zei... Ondanks dat men hier geconfronteerd wordt met bewijzen van het tegenovergestelde gewoon geen greintje kritiek naar eigen gedrag hebben.quote:
Iets van iedereen over 1 kam scheren?quote:Op zondag 20 december 2020 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar zo zie je maar hoe makkelijk het is voor sommige mensen om een bepaalde groep weg te zetten als wappie. Puur omdat ze ervan overtuigd zijn dat Rutte een kinderbloed drinkende hagedis is.
Nee Sponsje: mensen worden niet weggezet als wappie omdat ze een andere mening hebben, maar omdat ze wappie zijn. Omdat een gesprek voeren op basis van ratio en logica onmogelijk is. Omdat ze compleet in hun eigen parallelle wereld leven.
[..]
Met mensen die dusdanig in hun eigen beleving van 'alternatieve feiten' en 'waarheid' zitten en daardoor compleet gevoelloos zijn geworden voor argumenten en daadwerkelijk controleerbare feiten is (haast) geen dialoog aan te gaan. Zie ook dit topic.
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op zondag 20 december 2020 11:39 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Iets van iedereen over 1 kam scheren?
Het gerucht gaat dat weetjewel5 een bosnimf is.quote:Op zondag 20 december 2020 01:13 schreef weetjewel5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |