abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196834181
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 01:13 schreef weetjewel5 het volgende:
Het gerucht gaat dat die verpleegster, die vd week flauw viel nadat ze t vaccin heeft gehad, nu overleden is.
Bron?
  † In Memoriam † zondag 20 december 2020 @ 01:16:24 #52
88815 The_Emotion
98.3
pi_196834204
quote:
Het gerucht gaat dat die verpleegster, die vd week flauw viel nadat ze t vaccin heeft gehad, nu overleden is.
Volgens een ander gerucht blijkt ze weer springlevend.
Ze zal wel op Biden gestemd hebben :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_196834214
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 01:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Bron?
twitter
  † In Memoriam † zondag 20 december 2020 @ 01:20:34 #54
88815 The_Emotion
98.3
pi_196834235
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_196834242
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2020 00:59 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Het lijkt nu wat anders, en mensen overhalen voor een spuitje of twee heeft wat meer druk nodig, propageren alleen werkt niet, sociale druk helpt mee.
Als je geen spuitje krijgt, ben je de laatste die gekozen wordt tijdens gym, en je mag geen concert bezoeken, de Albert Heijn niet binnen en je hoeft niet op werk meer te verschijnen...
Maar misschien ben ik een melancholische pessimist, maar positief zijn heeft ook een nieuwe betekenis. ;(
Dat is wel héél pessimistisch :o

Neh.. ik denk dat het wel mee zal vallen... dat was met de Griepprik al zo..
Ik werd altijd verklaard dat ik hem niet wilde... door de hele familie, maar er waren zo ziek geworden
na die prik die willen hem nu ook niet meer, dus in mijn familie en dat zijn er véél is het nu half om half...

Maar die Corona Prik is weer nieuw.. dus ik weet niet wat ze gaan doen, ik heb al gezegd dat IK het niet doe..
verbazing alom dus dat wordt nog wat......
pi_196834265
quote:
Oh :o

quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 01:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Bron?
Nou wilde ik vragen :D

quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 01:17 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

[ twitter ]
hmmmm

quote:
Is ze nou dood of niet?
  † In Memoriam † zondag 20 december 2020 @ 01:35:28 #57
88815 The_Emotion
98.3
pi_196834315
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat is wel héél pessimistisch :o

Neh.. ik denk dat het wel mee zal vallen... dat was met de Griepprik al zo..
Ik werd altijd verklaard dat ik hem niet wilde... door de hele familie, maar er waren zo ziek geworden
na die prik die willen hem nu ook niet meer, dus in mijn familie en dat zijn er véél is het nu half om half...

Maar die Corona Prik is weer nieuw.. dus ik weet niet wat ze gaan doen, ik heb al gezegd dat IK het niet doe..
verbazing alom dus dat wordt nog wat......
Ik werp alleen een lijn van verwachtingen, misschien vis ik wel een glazen bol uit het water (of een doorweekte laars)
Mss kunnen we over 3,6 of 9 maanden mijn quote opborrelen en zien wat blijkt, met de visie van nu en straks.
- Ian Malcolm
pi_196834321
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2020 01:35 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Ik werp alleen een lijn van verwachtingen, misschien vis ik wel een glazen bol uit het water (of een doorweekte laars)
Mss kunnen we over 3,6 of 9 maanden mijn quote opborrelen en zien wat blijkt, met de visie van nu en straks.
Ja we weten nu toch eigenlijk niks... dat is waar... :Y
  † In Memoriam † zondag 20 december 2020 @ 01:42:56 #59
88815 The_Emotion
98.3
pi_196834355
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja we weten nu toch eigenlijk niks... dat is waar... :Y
En straks ook niets hooguit nieuwe inzichten en lijkt die glazen bol wel op een laars, of andersom. :')
- Ian Malcolm
pi_196834703
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 01:17 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

[ twitter ]
Die flauwvallende ICU verpleegster verhaaltje gewoon afwijkende horseshit is.
Iemand met zo 'n conditie die niet tegen maar 'n beetje pijn mag niet op 'n ICU werken.Dat zou 'n liability/risico zijn. En dan opnemen en op internet laat zien? Tsja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196834748
quote:
5s.gif Op zondag 20 december 2020 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gaan jullie nou zo'n prik halen of niet? Ik heb ook nog nooit een Griepprik gehaald eigenlijk :N

Ikke niet in ieder geval er die virus is al aan het muteren ook :') die Corona bedoel ik
maar dat is met die Griep ook al zo...

Sommige mensen vinden het asociaal dat je je niet laat vaccinerend geloof ik als ik
als ik het goed begrijp.

Krijg je dat ook nog ... :')
Er zijn mensen in 'n risico groep zit die neemt de griepvaccin en dan ziek van worden, dan krijgen ze de griepje, dan de vaccin-verkopers vertellen dat er 'mutatie' is, dus geen zorgen hoor - volgende griep golf er 'n nieuwe vaccin is....maar dan er weer 'n nieuwe aggressiever mutatie is...maar geen zorgen hoor....etc.
Of zoiets.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196835243
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 00:39 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

we lopen al een jaar zonder vaccin vrolijk overal rond, maar nu ineens zou je dan asociaal zijn. ik hoef ook geen spuit.
Een jaar? Ik heb in geen 20 jaar een prik gehaald.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 20 december 2020 @ 08:45:12 #63
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196835818
Aparte show maken ze ervan op Sky. BoJo die ‘questions from the public’ beantwoordt, ongefilterd uiteraard. En de aankondiging dat 350.000 mensen hun ‘first dose’ gehad hebben...

Misschien maar even geen kerst vieren met je geliefden zodat je meer kans hebt om volgend jaar kerst te vieren met ze, zegt ie.

England prevails!

[ Bericht 15% gewijzigd door Tyr80 op 20-12-2020 08:53:58 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196836529
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 07:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

We hebben dan ook nog nooit een nieuw virus gehad van deze orde in de afgelopen 30 jaar. Beetje onzinnig statement dus
pi_196836552
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 03:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn mensen in 'n risico groep zit die neemt de griepvaccin en dan ziek van worden,
onzin je krijgt geen griep van het vaccin
quote:
dan krijgen ze de griepje,
het kan dat ze alsnog griep krijgen, maar in veel minder ernstige mate
quote:
dan de vaccin-verkopers vertellen dat er 'mutatie' is, dus geen zorgen hoor - volgende griep golf er 'n nieuwe vaccin is....maar dan er weer 'n nieuwe aggressiever mutatie is...maar geen zorgen hoor....etc.
Of zoiets.
Influenza muteert inderdaad razendsnel
  zondag 20 december 2020 @ 10:18:25 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196836602
Ludo is ook niet zo'n reiziger denk ik dan. Gele koorts, difterie, tetanus, polio, hepatitis A & B, rabiës, tuberculose staan op mijn lijstje van de afgelopen 10 jaar.

Afgezien van mijn mentale gesteldheid ben ik kerngezond >:) .
Huilen dan.
pi_196836806
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 07:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

ik bedoel coronavaccin.
pi_196836815
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 10:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

We hebben dan ook nog nooit een nieuw virus gehad van deze orde in de afgelopen 30 jaar. Beetje onzinnig statement dus
hoe bedoel je deze orde? sterfelijkheid?
pi_196836823
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 10:38 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

hoe bedoel je deze orde? sterfelijkheid?
Besmettingen, besmettelijkheid en bijkomende ziekenhuisopnames
pi_196836868
Foutje
pi_196836889
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ludo is ook niet zo'n reiziger denk ik dan. Gele koorts, difterie, tetanus, polio, hepatitis A & B, rabiës, tuberculose staan op mijn lijstje van de afgelopen 10 jaar.

Afgezien van mijn mentale gesteldheid ben ik kerngezond >:) .
Polio? Had je die niet allang?
Ah, zie dat je voor bepaalde landen alsnog inderdaad een Polio vaccin moet halen
pi_196837061
Speciaal voor hier

pi_196837224
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 10:56 schreef devlinmr het volgende:
Speciaal voor hier

Wappie is de nieuwe term om te laten zien dat je een schaap bent. Het laat duidelijk de kopieer gedrag van mensen zien. Net zoals dat je hoest in een drukke omgeving en iedereen begint te hoesten heb je dat ook met sommige woorden waarvan wappie er 1 van is. Gepushed door de media en blindelings overgenomen door de makke schapen. Gefeliciteerd U bent schaap.
  zondag 20 december 2020 @ 11:11:58 #74
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196837320
Virusmutatie ook in Nederland, vliegverbod voor reizigers vanuit Verenigd Koninkrijk

De nieuwe en mogelijk besmettelijkere variant van het coronavirus, die momenteel rondgaat in een deel van Groot-Brittannië, is begin december ook vastgesteld in Nederland. Dat meldt het ministerie van Volksgezondheid. Onderzocht wordt om wie het gaat, hoe de infectie tot stand isgekomen en of er gerelateerde gevallen bekend zijn.

Volgens de Britse premier is er ook geen reden om aan te nemen dat de vaccins die beschikbaar zijn en die nog op de markt moeten komen bij deze variant minder effectief zullen zijn.

Ook hoogleraar virologie en OMT-lid Marion Koopmans verwacht dat de ontwikkelde vaccins goed blijven werken tegen de nieuwe virusvariant. Maar op de lange termijn zal de samenstelling van de vaccins wel moeten worden aangepast op mutaties van het virus, zei ze gisteren in de podcast Virusfeiten.

Dat is ook het geval bij de griep. Om de veranderde virusvarianten in de gaten te houden en de inentingen daartegen effectief te houden "hebben we al tientallen jaren een wereldwijd systeem. Het ziet ernaar uit dat we ook zoiets voor dit virus nodig hebben."

Het zal ook eens niet.. :O

en wow.....

Je moet buiten met een karretje door een 25 meter gang van dranghekken voor je binnen mag. Lijkt de Efteling wel. :')
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')