Als je zelfs nu nog overtuigd bent dat corona een onschuldig griepje is, lees dan eens de ervaringen van users doorquote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je zelfs nu nog overtuigd bent dat corona een onschuldig griepje is, lees dan eens de ervaringen van users door
COR / Hoe verloopt het ziektebeeld voor jou?
Of denk je dat al die users in 'het complot' zitten en allerlei symptomen fingeren om angst onder de bevolking te creëren?
Dus dit weer 'n red herring is.quote:
'A man lies dead in the street: the image that captures the Wuhan coronavirus crisis' https://www.theguardian.c(...)n-coronavirus-crisisquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Helemaal niemand doet alsof mensen met de bosjes dood neervallen.
Is gewoon een Fok topicquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
LOL, jij ook al? Nog een einddatum erop of permanent gecensureerd?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
In een incognito venster werkt vast wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Permanent. net als NWS.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
LOL, jij ook al? Nog een einddatum erop of permanent gecensureerd?
Echt heel raar gedoe allemaal... Hypersensitief zooitje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Permanent. net als NWS.
Censureren wanneer je een afwijkende mening hebt moet natuurlijk gewoon kunnen
Je blaatte dan ook dikke onzin in dat topic en weigerde antwoord te geven op feiten en op de vraag even een simpele rekensom te makenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef n__n het volgende:
Vandaag ben ik in COR de mond gesnoerd omdat ik termen als 'MSM' daar niet zou moeten gebruiken, terwijl wat ik daar neer had gezet 'wetenschapsontkening' () zou zijn (wat het aantoonbaar niet is) en dat mag ook al niet. Ik vind dit echt heel erg. Hoe precies is FOK! zo afgegleden? En dat in een jaartje tijd...
![]()
En een jaar geleden was racisme nog bon ton.
Wellicht ligt het een keer niet aan "die ander"quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Echt heel raar gedoe allemaal... Hypersensitief zooitje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen maar networks/telecomms/stroom voor 'n paar dagen uit/aan/uit/aan te zetten zou meer dan genoeg ellenden creeeren.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:04 schreef R0N1N het volgende:
Ik daag al die figuren die beweren dat er een chip geinjecteerd wordt uit om deel te nemen aan die vaccinatie, zo'n spuit te 'confisceren' en te laten onderzoeken (door iemand met kennis en die je kan vertrouwen, uiteraard)
Als er chips in zitten, vreet ik ze op
Het hele idee is juist dat je het zelf gaat doen. Net als met die camera's overal en nergens & je hele hebben en houwen op feacesbook en youTroep plempen. "Big Brother" heeft het makkelijk![]()
Geen bankpasje of ID meer nodig, gewoon met je gechipte hand 'swipen'. b.v.
Of je kind chippen voor het geval het ontvoert wordt (zoals in zuid-amerika al veel wordt gedaan)
Dat is wat de toekomst gaat brengen.
...waarom dan zo moeilijk doen en ook nog eens erg makkelijk te betrappen?
Ik vind dit zo vaag en krom , dus de mensen de zich in willen laten spuiten rollen hun mouwen op in goed vertrouwen ( die hoeven niet te weten wat er in ze word gespotenquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:04 schreef R0N1N het volgende:
Ik daag al die figuren die beweren dat er een chip geinjecteerd wordt uit om deel te nemen aan die vaccinatie, zo'n spuit te 'confisceren' en te laten onderzoeken (door iemand met kennis en die je kan vertrouwen, uiteraard)
Als er chips in zitten, vreet ik ze op
Het hele idee is juist dat je het zelf gaat doen. Net als met die camera's overal en nergens & je hele hebben en houwen op feacesbook en youTroep plempen. "Big Brother" heeft het makkelijk![]()
Geen bankpasje of ID meer nodig, gewoon met je gechipte hand 'swipen'. b.v.
Of je kind chippen voor het geval het ontvoert wordt (zoals in zuid-amerika al veel wordt gedaan)
Dat is wat de toekomst gaat brengen.
...waarom dan zo moeilijk doen en ook nog eens erg makkelijk te betrappen?
Inhoud van de vaccins is gewoon vrijgegeven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind dit zo vaag en krom , dus de mensen de zich in willen laten spuiten rollen hun mouwen op in goed vertrouwen ( die hoeven niet te weten wat er in ze word gespoten) en de mensen die niet willen die moeten de inhoud uitpluizen en kritisch zijn ???
![]()
![]()
De pro vaxers zijn hierbij allemaal door de mand gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand beweert dat er nog iets anders in zit dan heeft die dat te bewijzen
[ Bericht 11% gewijzigd door devlinmr op 20-12-2020 00:23:36 ]
Wie valt er precies door de mand en waaromquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind dit zo vaag en krom , dus de mensen de zich in willen laten spuiten rollen hun mouwen op in goed vertrouwen ( die hoeven niet te weten wat er in ze word gespoten) en de mensen die niet willen die moeten de inhoud uitpluizen en kritisch zijn ???
![]()
![]()
De pro vaxers zijn hierbij allemaal door de mand gevallen
we lopen al een jaar zonder vaccin vrolijk overal rond, maar nu ineens zou je dan asociaal zijn. ik hoef ook geen spuit.quote:Op zondag 20 december 2020 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gaan jullie nou zo'n prik halen of niet? Ik heb ook nog nooit een Griepprik gehaald eigenlijk![]()
Ikke niet in ieder geval er die virus is al aan het muteren ookdie Corona bedoel ik
maar dat is met die Griep ook al zo...
Sommige mensen vinden het asociaal dat je je niet laat vaccinerend geloof ik als ik
als ik het goed begrijp.
Krijg je dat ook nog ...
Nou vrolijk...quote:Op zondag 20 december 2020 00:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
we lopen al een jaar zonder vaccin vrolijk overal rond, maar nu ineens zou je dan asociaal zijn. ik hoef ook geen spuit.
Voor mij hoeft het niet, maar als ik kijk naar de lijn van verwachtingen staan we allemaal in de rij.quote:Op zondag 20 december 2020 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gaan jullie nou zo'n prik halen of niet? Ik heb ook nog nooit een Griepprik gehaald eigenlijk![]()
Ikke niet in ieder geval er die virus is al aan het muteren ookdie Corona bedoel ik
maar dat is met die Griep ook al zo...
Sommige mensen vinden het asociaal dat je je niet laat vaccinerend geloof ik als ik
als ik het goed begrijp.
Krijg je dat ook nog ...
Mondkapje doe ik altijd maar zo'n prik is wel iets anders, en ze weten niet eens precies wat het doet...quote:Op zondag 20 december 2020 00:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet, maar als ik kijk naar de lijn van verwachtingen staan we allemaal in de rij.
Een half jaar terug riep men geen mondkapje te dragen, maar nu door sociale druk en daarop de verplichting sinds 1 december is het niet weg te denken.
2020 - ben je (niet) geïnfecteerd?
2021 - ben je (niet) geïnjecteerd?
Het lijkt nu wat anders, en mensen overhalen voor een spuitje of twee heeft wat meer druk nodig, propageren alleen werkt niet, sociale druk helpt mee.quote:Op zondag 20 december 2020 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mondkapje doe ik altijd maar zo'n prik is wel iets anders, en ze weten niet eens precies wat het doet...
Ik ga wel gewoon dood denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |