tong80, PowerLoungen & Noberquote:
Is nog niet officieel overleden toch?quote:
Jij was de enige met het juiste motief. Over 5 minuten horen we of hij overleden is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Is nog niet officieel overleden toch?
Maar dit zal ongetwijfeld jaarlijks wel iemand voorspellen.
Als ik het filmpje zag lijkt het me niet dat ie nog leeft of het gaat overlevenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij was de enige met het juiste motief. Over 5 minuten horen we of hij overleden is.
Kans is klein dat hij 2022 haalt. Maar mogelijk word in de persco zo zijn overlijden al bekend gemaaktquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als ik het filmpje zag lijkt het me niet dat ie nog leeft of het gaat overleven
Hmmm....quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:51 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries-Hoofd gestoten tegen bruggetje tijdens Elfstedentocht
Ah dus het was tóch geen Marokkaan !quote:
Tong80 had hoofd goedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij was de enige met het juiste motief. Over 5 minuten horen we of hij overleden is.
Kastplantje misschien, maar ik geloof niet dat die in leven zal worden gehouden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Is nog niet officieel overleden toch?
Maar dit zal ongetwijfeld jaarlijks wel iemand voorspellen.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry maar ik vind het een eng topic hoor. voorspellen wie er doodgaat en dan juichen als daadwerkelijk iemand doodgaat
Ja, in deze reeks al jaren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:15 schreef DoubleDip het volgende:
Was Peter R De Vries al voorspeld?
https://nos.nl/l/2389434
Door mij. Niet de reden, wel dat het een hoofdblessure zou zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:15 schreef DoubleDip het volgende:
Was Peter R De Vries al voorspeld?
https://nos.nl/l/2389434
Haha lachenquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:43 schreef Ferdii het volgende:
Gerd muller is dood, wel weer puntje erbij voor mij
Tis nou niet alsof ik een groot aanhanger van gerd Müller ben, zeker niet na die goal in 74quote:
Misschien wel de beste midvoor ooit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Tis nou niet alsof ik een groot aanhanger van gerd Müller ben, zeker niet na die goal in 74
Voor mij ook een punt! (de 4e alweer)quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:43 schreef Ferdii het volgende:
Gerd muller is dood, wel weer puntje erbij voor mij
Daar gokte ik in 2007/2008 al op, nadat ze kaalgeschoren met die paraplu stond te zwaaien.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:36 schreef Mylene het volgende:
Het zou me niets verbazen als Britney Spears dood gaat.
Dan krijg je dat haar vader gelijk had.
Nee !!quote:
Zo werkt het topic niet hequote:Op woensdag 22 september 2021 18:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Gok voor de komende maanden
Bas van Toor (ziekte)
Vladimir Putin (aanslag)
Jomanda (ziekte)
Prince Andrew (zelfmoord)
Queen Elizabeth (ziekte)
Zij is de nieuwe Zsa Zsa Gabor. Eens valt zij ten prooi aan jagers zoals wij, of niet @El-Stinhoquote:Op zondag 26 september 2021 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
The Queen wordt hier al 10 jaar genoemd.
Jimmy Carter wordt al ook al sinds mensenheugenis hier genoemd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zij is de nieuwe Zsa Zsa Gabor. Eens valt zij ten prooi aan jagers zoals wij, of niet @:El-Stinho
Die is negentig dit of volgend jaar, ik ga pinda's etenquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jimmy Carter wordt al ook al sinds mensenheugenis hier genoemd.
Maak daar maar 97 jaar van.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is negentig dit of volgend jaar, ik ga pinda's eten
Oh ja ik maakte een rekenfoutjequote:
Ik wist het!quote:
quote:
Daar heeft hij natuurlijk op gewachtquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
na 3 jaar een keer niet gekozen, gaat ie nu dood
Ik verdenk hem er wel van jaquote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heeft hij natuurlijk op gewacht
Ik had het gisteren toevallig nog over hem dat ik een boek gelezen had over het onderduiken in de oorlogstijd en hoe hij dat ervaren had.quote:Op zondag 19 december 2021 20:42 schreef BE het volgende:
Ed van Thijn.
https://nos.nl/artikel/24(...)-amsterdam-overleden
Ik zat op school op de plantage middenlaan in Amsterdam op de HAVO en Ed heeft daar wel eens gesproken dat hij als kind over de schutting is gegaan en zijn leven heeft gered.quote:Op zondag 19 december 2021 20:50 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik had het gisteren toevallig nog over hem dat ik een boek gelezen had over het onderduiken in de oorlogstijd en hoe hij dat ervaren had.
Xavi is Barcelona gaan trainen dit jaar, dat is een soort van zelfmoord. 0,25 van de 10 goed dit jaar dus.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Marc Dutroux - Zelfmoord
Gordon - Zelfmoord
Kamala Harris - Zelfmoord
Anita Witzier - Zelfmoord
Helene Fischer - Zelfmoord
Navalny - Zelfmoord
Eva Jinek - Zelfmoord
Michel Houellebecq - Zelfmoord
Xavi & Iniesta - Zelfmoord
Robert Gesink - Zelfmoord
3 van de 10 met nog een weekje te gaan...quote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef Nielsch het volgende:
- Prince Philip
- Dick van Dyke
- Bibian Mentel
- Jimmy Carter
- Queen Elizabeth II
- Rob de Nijs
- Bas "Bassie" van Toor
- Shannen Doherty
- Michael Schumacher
- Ian McKellen
- Arie Ribbens
Ja, dat ga je niet meer redden.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
3 van de 10 met nog een weekje te gaan...
3 dit jaar mijn geen plek lijst ging beterquote:Op donderdag 31 december 2020 22:10 schreef vipergts het volgende:
Mijn 2021 lijst
Larry King leest Breitbart
Sidney Poitier complicatie gebroken heup
Joseph Kittinger hoogtevrees
Imela Marcos oud
Michael Gorbatsjov Korsakov
Jimmy Carter stikt in een pinda
Jiang Zemin beroerte
Paul westphal kanker
Beverly Cleary de pen is machtiger dan het zwaard
Alan Greenspan geldverspilling
Degene die in 2021 ook niet proosten op het nieuwe jaar maar waar ik geen plek voor heb. Of omdat iedereen ze al heeft. Deze tellen niet mee.
Phillip en Elizabeth van Engeland binnen een uur van elkaar*
Tom Parker*
Shannen Doherty
Ted Turner
Rush Limbaugh*
Charlie Watts*
Dick van Dyke
Bob Doyle*
Angela Lansbury
Henry Kissinger
Bam! Vijf stuks!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:38 schreef BufordTJustice het volgende:
1 Jeroen van Merwijk (ziekte)
2 Olivia Newton John (ziekte)
3 Shannen Doherty (ziekte)
4 Rob Bolland (ziekte)
5 Max Moszkowicz sr. (ouderdom)
6 Gerd Muller (ziekte)
7 Bibian Mentel (ziekte)
8 Arie Ribbens (ziekte)
9 Henry Kissinger (ouderdom)
10 Prince Philip, Duke of Edinburgh (ouderdom)
quote:
Net nietquote:
4 mensen.quote:Op maandag 28 december 2020 14:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
1: Bob Dole- Ouderdom
2. Abdelaziz Bouteflika - Ouderdom
3. Henry Kissinger - Ouderdom
4. Abu Ibrahim al-Hashimi al-Quraishi - Murica
5. Prins Philip - Ouderdom
6. Rush Limbaugh- Kanker
7. Abu Mohammad al-Golani - Mother Russia
8. Abu Fatima al-Jaheishi - Murica
9. Francisco Morales-Bermúdez - Ouderdom
10. Shannen Doherty - Ken haar niet, maar ze is blijkbaar erg ziek
|
Forum Opties | |