Samequote:Op maandag 21 december 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet nog niet of ik meechat (houd meestal de focus op de uitzending in plaats van op het forum) maar ik heb er wel heel veel zin in
Als ik er ben kijk ik uiteraard mee.quote:Op maandag 21 december 2020 17:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Sameoproep aan livetopic-hulpmods @:zoem @:Nizno @:Amarantha en anderen
![]()
Al zal ‘t met de kick-off aflevering wel meevallendie daarna moet ik echt kijken omdat ik anders alleen maar meelees en de hele aflevering mis
Ik ga mijn best doen uiteraardquote:Op maandag 21 december 2020 17:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Sameoproep aan livetopic-hulpmods @:zoem @:Nizno @:Amarantha en anderen
![]()
Al zal ‘t met de kick-off aflevering wel meevallendie daarna moet ik echt kijken omdat ik anders alleen maar meelees en de hele aflevering mis
Enige die ik 'ken' so farquote:Op maandag 21 december 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Veldhuis, die wou dat 'ie jou was...
Vind het wel wat hebben, minder bekende bekende Nederlanders.quote:
Ga dan voor de volledig onbekende NL-ersquote:Op maandag 21 december 2020 20:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben, minder bekende bekende Nederlanders.
Ken haar verder niet maar dat ze speciaal een toneelstukje waar ze het over onderduiken hebben vond ik opvallendquote:
quote:
Zij is wel leuk! Speelt echt allerlei losse dingenquote:Op maandag 21 december 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ken haar verder niet maar dat ze speciaal een toneelstukje waar ze het over onderduiken hebben vond ik opvallend
Ja door haar lengte en kapsel geloof ikquote:Op maandag 21 december 2020 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rocky, die hadden ze ook al geraden dit weekend geloof ik
Die had het seizoen wel gered.quote:Op maandag 21 december 2020 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat Ludo niet werkelijk meedoet trouwens. Lijkt me een fantastische kandidaat
Enige 2 die ik ken. De rest zijn onbekenden voor me die ze net zo goed willekeurig van de straat kunnen hebben gepluktquote:Op maandag 21 december 2020 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Erik de Zwart en Remko Veldhuijs, de rest doet me eerlijk gezegd niet zoveel
Die indruk krijg ik jaquote:Op maandag 21 december 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
Zou dit zijn opgenomen voordat ze weggingen?
Ja zou ik wel echt tof vindenquote:Op maandag 21 december 2020 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik jaof net nadat ze aan kwamen
Ja lijkt me anders lastig authentiek te spelen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
Zou dit zijn opgenomen voordat ze weggingen?
Geen darts?quote:Op maandag 21 december 2020 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou, op naar Veronica Inside maar weer.
Ik pak nou jou als symbool hoorquote:Op maandag 21 december 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken er 2 echt en 2 van naam/af en toe op TV.
De rest speelt BN'er...
Dresscodequote:
bohhquote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Dresscode![]()
Dit was toch in de Westergasfabriek? Dan moeten ze het vliegtuig nog in
Ik moet blijkbaar de tekstjes nog eens terugluisteren maar als eerste kreeg ik 't idee bij die Renee Fokkerquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Maar echt, die make-up van Marlijn. Dat kan echt niet.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Maar echt, die make-up van Marlijn. Dat kan echt niet.
Ja dit kennen wequote:
Dit seizoen niet na drie afleveringen al je punten kwijtraken hoorquote:Op maandag 21 december 2020 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar de tekstjes nog eens terugluisteren maar als eerste kreeg ik 't idee bij die Renee Fokker
Hier ookquote:
Toen je er echt nog dingen uit kon halenquote:
Ja dat is ook wel zoquote:Op maandag 21 december 2020 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen je er echt nog dingen uit kon halen
Pakken wat je pakken kan, wat je er ook mee bedoelt...quote:
Nee, het zegt niks.quote:Maar dit zegt toch niets? Deze mensen hebben allemaal wel iets gedaan en bereikt, en het feit dat jij ze niet kent betekent toch niet dat ze geen bestaansrecht hebben als BN'er
Exact dit jaquote:Op maandag 21 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik 'ken' Veldhuis omdat Veldhuis & Kemper me van jaren geleden nog wel iets zegt (geen idee dat de beste man Remco heet), verder ken ik er nul![]()
Hmm Nigeriaquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Heeft er trouwens een land een wit-groen-witte vlag? Die tafel is best gek zo
Hij speelde gisteren nog Scroogequote:Op maandag 21 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik 'ken' Veldhuis omdat Veldhuis & Kemper me van jaren geleden nog wel iets zegt (geen idee dat de beste man Remco heet), verder ken ik er nul![]()
Maar van heel veel mensen hoor ik 'ik ken bijna niemand van de deelnemers'. Toch komen de meesten over alsof ze zichzelf echt als heel bekend persoon zien en alsof iedereen ze natuurlijk kent van een rolletje hier of een liedje daar, dat geeft gewoon een totaal andere (minder leuke, wat mij en velen betreft) dynamiek aan het hele spel.quote:Op maandag 21 december 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik pak nou jou als symbool hoor![]()
Maar dit zegt toch niets? Deze mensen hebben allemaal wel iets gedaan en bereikt, en het feit dat jij ze niet kent betekent toch niet dat ze geen bestaansrecht hebben als BN'er
Pakistan en Saudi-Arabië hebben groen witte vlaggenquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Algerije, Pakistan, Nigeria... verder moet ik ff denkenquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |