Natuurlijk. Of ze hebben vrienden/familie die ergens voor veroordeeld zijn. Er gaan al geruime tijd geruchten dat pardons gewoon te koop zijn bij de Trump administratie.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ALS dit zo is, dan moeten ze ergens schuldig aan zijn. Anders vraag je niet om gratie
Dat is volgens mij onontgonnen terein, er is, naar mijn weten, nog nooit een zaak ver genoeg gekomen voor een definitieve uitspraak daarover.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:37 schreef Hyperdude het volgende:
Vanaf 4.00 over houdbaarheid van "Pardons"
Volgens Kirschner kunnen Pardons getoetst worden door de rechtbank.
En kan je zo'n pardon uit je zak toveren als je voor de rechtbank staat. Zonder dat iemand er weet van had.
Ik dacht dat hier geen ongefundeerde beschuldigingen toegestaan waren?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of ze hebben vrienden/familie die ergens voor veroordeeld zijn. Er gaan al geruime tijd geruchten dat pardons gewoon te koop zijn bij de Trump administratie.
Ik zeg toch duidelijk dat het geruchten zijn, of niet? Dan is het dus geen beschuldiging. Words have meaning.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:44 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier geen ongefundeerde beschuldigingen toegestaan waren?
Ongenuanceerd = Trump is een massamoordenaarquote:Op donderdag 17 december 2020 12:44 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
? genuanceerd/ongenuanceerd was toch helemaal niet genoemd?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ongenuanceerd = Trump is een massamoordenaar
Genuanceerd = Trump is medeverantwoordelijk voor veel Amerikaanse coronadoden door zijn weigering centraal en met een breed front smedend de epidemie te bestrijden
Jij had het over 'ongefundeerde beschuldigingen'. Jij noemde hetquote:Op donderdag 17 december 2020 13:18 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
? genuanceerd/ongenuanceerd was toch helemaal niet genoemd?
Wtf, ik begin inderdaad over "ongefundeerd". en jij komt aanzetten met "ongenuanceerd"quote:Op donderdag 17 december 2020 13:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij had het over 'ongefundeerde beschuldigingen'. Jij noemde het
ah so...quote:Op donderdag 17 december 2020 14:02 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Wtf, ik begin inderdaad over "ongefundeerd". en jij komt aanzetten met "ongenuanceerd"
waar slaat dat op
Ongefundeerde beschuldigingen. 50% van de US vertrouwt de uitslag niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:22 schreef cynicus het volgende:
Zelf draadje na draadje volgekakt met ongefundeerde beschuldingen en dan ineens gaan klagen dat ongefundeerde beschuldigingen zogenaamd niet mogen
Niet helemaal ongefundeerd natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2020 12:44 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Door de onophoudende stroom aan ongefundeerde beschuldigingen. Dat 50% de uitslag niet vertrouwd is geen bewijs he (iets met causaliteit en correlatie enzo) maar dat snap jij heel goed, alleen hou je je van de domme om hier lekker te kunnen blijven zuigen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:32 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ongefundeerde beschuldigingen. 50% van de US vertrouwt de uitslag niet.
Idd. Dat is zoiets als de tuin van de buren volschijten en dan bij de buren gaan klagen dat hun tuin zo stinkt.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef cynicus het volgende:
[..]
Door de onophoudende stroom aan ongefundeerde beschuldigingen. Dat 50% de uitslag niet vertrouwd is geen bewijs he (iets met causaliteit en correlatie enzo) maar dat snap jij heel goed, alleen hou je je van de domme om hier lekker te kunnen blijven zuigen.
59-1
Tja, als je alleen 59-1 kunt herhalen en niet mee neemt dat de zaken niet eens inhoudelijk behandeld worden?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:38 schreef cynicus het volgende:
[..]
Door de onophoudende stroom aan ongefundeerde beschuldigingen. Dat 50% de uitslag niet vertrouwd is geen bewijs he (iets met causaliteit en correlatie enzo) maar dat snap jij heel goed, alleen hou je je van de domme om hier lekker te kunnen blijven zuigen.
59-1
Ehm, waarom een plaatje en geen link?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:32 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ongefundeerde beschuldigingen. 50% van de US vertrouwt de uitslag niet.
De zaken zijn niet inhoudelijk afgewezen, niet eens bekeken in de meeste gevallen. Er lopen er nog steeds
Dan is er nog dit:
[ afbeelding ]
en het uitgestelde CISA rapport hierdoor.
En niet te vergeten gisteravond de presentatie van amistad project gisteravond die onderzoek doet naar prive investeringen in de verkiezingen die dit jaar over de top zijn gegaan en (bewezen) invloed hebben gehad op de manier van kiezen.
(sowieso een presentatie die door die man goed gebracht wordt en duidelijk uitlegt wat er dit jaar anders is en op het spel staat)
Ik heb hier steeds bronnen gebracht en zaken onderbouwd dus kom bij mij niet aan met "ongefundeerd"
geen idee, ik heb youtube embed gekozen, klik de tekst, dat is de link zo te zien?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ehm, waarom een plaatje en geen link?
Je hoort een link te plaatsen. Daarnaast is Right Side Broadcasting hier niet toegestaan. En jij wilt het hebben over ongefundeerde beschuldigingen?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:54 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
geen idee, ik heb youtube embed gekozen, klik de tekst, dat is de link zo te zien?
Kom op niet net doen alsof je dom bent. Jij plaatst een artikel (van het ongelooflijk neutrale thedonald.win), terwijl je geen link naar het stuk post. Daarna vraag ik je twee keer om het waarom en doe je net alsof je dom bent.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik link naar youtube
je bedoelt een foto van het fisa rapport? ik ga hem linken moment
Edit: https://www.cisa.gov/news(...)y-and-infrastructure
maar kijk de youtube link, pak tijdstip 45:27. DAT is waarheid, of je het er nou wel of niet mee eens bent. Maar zover zijn we al, dat we dat moeten uitleggen.
Die site is een echokamer vol fake news en complotten. De meest idiote complotwappies komen daar bij elkaar om elkaar te troosten en voor de gek te houden dat de verkiezingen gestolen zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:23 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Die site is nieuws voor het nieuws wordt.
Plus ik heb er saved topics waardoor ik niet hoef te zoeken. Maar bedankt voor het derailen van de discussie. Wie interesseert dit? Ik link er niet heen. fuck de image host?
Maar ga vooral niet inhoudelijk op mijn punt in en kijk vooral niet mijn gelinkte tijdstip in het amistad filmpje. Ziende blind.
Betaalt het lekker?
En wanneer uit die onderzoeken blijkt dat er geen sprake was van grootschalige fraude, blijven Trump en zijn medestanders alsnog roepen dat de uitslag niet deugt. Zo ging dat immers ook in de staten waar de uitslagen tegen het licht zijn gehouden.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Tja, als je alleen 59-1 kunt herhalen en niet mee neemt dat de zaken niet eens inhoudelijk behandeld worden?
Maar goed, laten we dat even terzijde laten.
Ik heb een mooi stukje voor je uit de amistad video.
bekijk dit eens vanaf dit punt. Deze man heeft gewoon gelijk en het gaat mijn pet te boven dat mensen gewoon de ogen sluiten om alleen al ONDERZOEK te doen of zaken te bekijken.
hoe kun je er tegen zijn om zaken te onderzoeken en te bekijken. Alleen omdat het voor diegene nu de gewenste uitkomst heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |