Naar verluidt hebben 2 mensen daar al een dagtaak aan omdat Trump alles door de shredder gooit of het verhaal waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:12 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, al die staffers die gescheurde documenten weer aan elkaar aan het plakken zijn.![]()
Voor veel conservatieven is dat er natuurlijk met de paplepel ingegoten dat je waanbeelden echter lijken als ze door veel meer mensen worden gedeeld.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Hier gaat het ook lekker. Ook onderling tussen de cie leden. 😉
Er zullen toch ook wel wat intelligente senatoren te vinden zijn, hoop ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Hij moet de senaat winnen. Anders wordt het niks.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja mooi te zien hoe Biden alleleri muurtjes aan het omver werpen is door Buttigieg aan te stellen als Minister van Verkeer.
Net als toen Harris werd aangesteld kon ik een klein traantje niet tegenhouden dat nu werkelijk allerlei absurde barrières off the table zijn. Mooi te zien. Nu nog een moslim o zo, en ze zijn compleet breaking egalitair.
Geweldig hoe Biden vooralsnog bezig is. Hoew
el ik bang ben dat ze daar een soort van Green Deal kunnen gaan verwachten die menigeen zal doen stuiteren. Straks/later (deze week?) gaat Biden ook nog live zich het vaccin laten toedienen om zo mensen te overtuigen zonder dat ik het idee hebt dat hij het daarom alleen doet. Vooralsnog komt Biden mij presidentieel en integer over.
"As detailed in a recently filed complaint, the President has shown an utter disregard forquote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:48 schreef Ulx het volgende:
Winning! MAGA!
En wie beweerde dat Trump niets wist te presteren? Nou, huh?
[ twitter ]
No turd left behind!
Eens, vandaar:”En ook al deze stemmers wiens stem in feite in hun eigen staat teniet zijn gedaan door winner takes all.”quote:Op woensdag 16 december 2020 23:50 schreef Janneke141 het volgende:
Het is gewoon een baggersysteem. Uiteindelijk bepalen een paar mensen in een paar staten wat de uitkomst wordt.
Als je in California woont is stemmen eigenlijk volkomen zinloos. Of je nu democraat of republikein bent.
Nog minder? Zo'n 43.000quote:Op woensdag 16 december 2020 23:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
En andere treffende constatering vond ik dat de marge in aantal stemmers die het uiteindelijk bepaalden kleiner was voor Biden met zo’n 60k dan voor Trump in 2016 met zo’n 70k, ondanks de miljoenen stemmen meer voor Biden dit jaar. (Het uiteindelijk aantal stemmen in het electoral college dan wel weer hoger.)
Dat was vorig jaar toch ook de redenering van die excuusallochtoon van het FVD?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar staat ze liever in de schijnwerpers dan dat ze haar verstand gebruikt.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:11 schreef AnneX het volgende:
Langzamerhand ga ik toch twijfelen aan haar verstand, met Oxford en een Harvard Law school degree.
Bron: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kayleigh_McEnany
Inmiddels hoort de VS meer thuis in hetzelfde rijtje als Rusland en Chinaquote:Op donderdag 17 december 2020 01:20 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Eén van de struikelblokken bij de onderhandelingen over de corona relief bill is nu al maanden dat Republikeinen kost wat kost willen dat bedrijven nooit aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de infecties die hun personeel heeft opgelopen binnen het bedrijf.
En hoe beschamend is dit als 'westers' land:
[ twitter ]
How Many Americans Have Lost Jobs with Employer Health Coverage During the Pandemic?
Ergens kan ik deze maatregel van de Republikeinen wel begrijpen.quote:Op donderdag 17 december 2020 01:20 schreef Kijkertje het volgende:
Eén van de struikelblokken bij de onderhandelingen over de corona relief bill is nu al maanden dat Republikeinen kost wat kost willen dat bedrijven nooit aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de infecties die hun personeel heeft opgelopen binnen het bedrijf.
Daar kan je rekening mee houden. Het gaat hier natuurlijk veel meer om de grote bedrijven (zoals Tyson Foods in mijn post) die aanpassingen in hun bedrijf te duur vinden (veelal lopende-bandwerk) te dwingen zich aan bepaalde regels te houden.quote:Op donderdag 17 december 2020 02:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ergens kan ik deze maatregel van de Republikeinen wel begrijpen.
Grotendeels eigen schuld van de Amerikanen zelf, door hun doorgeslagen "I'll sue you, I need the money" cultuur![]()
Als je als bijv. een eigenaar van een klein restaurant wordt aangeklaagd door een werknemer met Covid dat je de tafels te dicht op elkaar had staan of het spatscherm 10cm te ver naar links stond, dan kun je de zaak wel sluiten.
Kijkend door een Amerikaanse bril, snap ik het wel
Eens voor grote bedrijven, die moeten geen misbruik gaan maken van hun positie. Hoewel geen fijne bepaling van de Reps, ik ben van mening dat de Dems in dit geval het maar moeten slikken want zonder deze "Bill" gaan er miljoenen mensen een groot probleem krijgen. Of nog een groter probleem dan die ze al hadden.quote:Op donderdag 17 december 2020 02:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar kan je rekening mee houden. Het gaat hier natuurlijk veel meer om de grote bedrijven (zoals Tyson Foods in mijn post) die aanpassingen in hun bedrijf te duur vinden (veelal lopende-bandwerk) te dwingen zich aan bepaalde regels te houden.
Nee hieraan moet je niet toegeven juist in het belang de àlle werknemers. Bedenk wel dat als je als werknemer ziek wordt je niet alleen je inkomen verliest maar vaak ook je verzekering. Dat kan je gewoon niet accepteren als blijkt dat er bedrijven zijn die regels gewoon aan hun laars lappen. Wat ze makkelijk kunnen doen omdat onder Trump het CDC qua regels alleen maar aanbevelingen doet en niks werkelijk als maatregel EIST wat onder Obama wel gebeurde.quote:Op donderdag 17 december 2020 02:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Eens voor grote bedrijven, die moeten geen misbruik gaan maken van hun positie. Hoewel geen fijne bepaling van de Reps, ik ben van mening dat de Dems in dit geval het maar moeten slikken want zonder deze "Bill" gaan er miljoenen mensen een groot probleem krijgen. Of nog een groter probleem dan die ze al hadden.
Wat dat betreft is het een 3e wereldland hoe het er aan toe gaat qua werkloosheiduitkering en geld voor eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |