abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196773861
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 21:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik zie het voor me, al die staffers die gescheurde documenten weer aan elkaar aan het plakken zijn. :D :P
Naar verluidt hebben 2 mensen daar al een dagtaak aan omdat Trump alles door de shredder gooit of het verhaal waar is weet ik niet.
pi_196774211
twitter

Hier gaat het ook lekker. Ook onderling tussen de cie leden. 😉
  woensdag 16 december 2020 @ 21:46:37 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196774466
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Voor veel conservatieven is dat er natuurlijk met de paplepel ingegoten dat je waanbeelden echter lijken als ze door veel meer mensen worden gedeeld.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 16 december 2020 @ 21:46:59 #54
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_196774478
quote:
[ twitter ]
Er zullen toch ook wel wat intelligente senatoren te vinden zijn, hoop ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 16 december 2020 @ 23:01:22 #55
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196776585
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ja mooi te zien hoe Biden alleleri muurtjes aan het omver werpen is door Buttigieg aan te stellen als Minister van Verkeer.
Net als toen Harris werd aangesteld kon ik een klein traantje niet tegenhouden dat nu werkelijk allerlei absurde barrières off the table zijn. Mooi te zien. Nu nog een moslim o zo, en ze zijn compleet breaking egalitair.

Geweldig hoe Biden vooralsnog bezig is. Hoew
el ik bang ben dat ze daar een soort van Green Deal kunnen gaan verwachten die menigeen zal doen stuiteren. Straks/later (deze week?) gaat Biden ook nog live zich het vaccin laten toedienen om zo mensen te overtuigen zonder dat ik het idee hebt dat hij het daarom alleen doet. Vooralsnog komt Biden mij presidentieel en integer over.
Hij moet de senaat winnen. Anders wordt het niks.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:01 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

}>
"As detailed in a recently filed complaint, the President has shown an utter disregard for
his recordkeeping obligations under the Presidential Records Act throughout his presidency.4

This includes, for example, President Trump's practice of ripping up notes at the close of
meetings, his practice of tweeting and then deleting his tweets, and his obstruction of notetaking.5 Additionally, it has been widely reported that Senior Advisor Jared Kushner
communicates with other administration officials as well as foreign officials through WhatsApp
and that Advisor to the President Ivanka Trump has used a personal email account to send emails
concerning White House business.
6 In light of these and other news reports, we have serious
concerns about compliance by White House personnel with their Presidential Records Act
obligations, including preservation of records and proper use of non-official electronic message
accounts."

Oeps. Dat is nogal serieus.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_196776821
Ja, ‘wij’ wisten dat al lang, de donerende kiezersmassa leest dat niet.
Goed dat het nog eens genoemd wordt, komt vast op de één van de lokale en regionale sufferdjes naast de prijs voor 1000 koeien in Red States en Cities.

Oh ja, kan de tolk alsnog worden gehoord, die van de gesprekken met Putin?
pi_196777183
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:48 schreef Ulx het volgende:
Winning! MAGA!

En wie beweerde dat Trump niets wist te presteren? Nou, huh?

[ twitter ]

No turd left behind!
_O-

Wat een mijlpaal ook weer dat douches met meer dan 1 douchekop meer druk mogen hebben :')

Ik begin behoorlijk benieuwd te worden naar de waterdruk daar. Weet iemand hier daar meer over?
Spoilers!
pi_196777227
twitter

Ik liep hier tegenaan en vond dat inderdaad wel treffend. Zo denk je er niet vaak over. En ook al deze stemmers wiens stem in feite in hun eigen staat teniet zijn gedaan door winner takes all.
pi_196777267
En andere treffende constatering vond ik dat de marge in aantal stemmers die het uiteindelijk bepaalden kleiner was voor Biden met zo’n 60k dan voor Trump in 2016 met zo’n 70k, ondanks de miljoenen stemmen meer voor Biden dit jaar. (Het uiteindelijk aantal stemmen in het electoral college dan wel weer hoger.)
  woensdag 16 december 2020 @ 23:50:55 #60
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196777299
Het is gewoon een baggersysteem. Uiteindelijk bepalen een paar mensen in een paar staten wat de uitkomst wordt.

Als je in California woont is stemmen eigenlijk volkomen zinloos. Of je nu democraat of republikein bent.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196777314
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 23:50 schreef Janneke141 het volgende:
Het is gewoon een baggersysteem. Uiteindelijk bepalen een paar mensen in een paar staten wat de uitkomst wordt.

Als je in California woont is stemmen eigenlijk volkomen zinloos. Of je nu democraat of republikein bent.
Eens, vandaar:”En ook al deze stemmers wiens stem in feite in hun eigen staat teniet zijn gedaan door winner takes all.”
pi_196777339
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 23:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
En andere treffende constatering vond ik dat de marge in aantal stemmers die het uiteindelijk bepaalden kleiner was voor Biden met zo’n 60k dan voor Trump in 2016 met zo’n 70k, ondanks de miljoenen stemmen meer voor Biden dit jaar. (Het uiteindelijk aantal stemmen in het electoral college dan wel weer hoger.)
Nog minder? Zo'n 43.000 :X

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196777360
In dit ene geval mag Amerika en de rest van de wereld de goden danken voor dit belachelijke systeem.
#naarderatsmodee🇺🇸
pi_196777416
quote:
[ twitter ]
Dat was vorig jaar toch ook de redenering van die excuusallochtoon van het FVD?
Eerst plaatste hij een nepbericht over een hogeschool die geen kerstboom wilde plaatsen en toen hij erop gewezen werd dat hij de kluit (no pun intended) belazerde zich verdedigde met dat uit het feit dat zijn al net zo domme achterban hem blind geloofde bleek dat er toch wel een kern van waarheid in zou zitten.
pi_196777607
Het Barbiepopje dat tijdens de press briefings bij lastige vragen verwijst naar de Trump-campagne en vervolgens op Fox News verschijnt als de woordvoerder van diezelfde campagne :')

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 17-12-2020 01:03:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196777683
Volgens CNN zou Trump tegen een aantal van zijn adviseurs hebben gezegd The White House niet te zullen gaan verlaten op 20 januari. Hij is volgens mij zijn eigen leugens gaan geloven van een rigged election.
pi_196777684
Langzamerhand ga ik toch twijfelen aan haar verstand, met Oxford en een Harvard Law school degree.
Bron: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kayleigh_McEnany
pi_196777698
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 01:11 schreef AnneX het volgende:
Langzamerhand ga ik toch twijfelen aan haar verstand, met Oxford en een Harvard Law school degree.
Bron: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kayleigh_McEnany
Blijkbaar staat ze liever in de schijnwerpers dan dat ze haar verstand gebruikt.
pi_196777725
Het was dus stiekem gewoon beleid want publiekelijk zeiden ze dit natuurlijk niet: "We want them infected!"

twitter

'We want them infected': Trump appointee demanded 'herd immunity' strategy, emails reveal

Then-HHS science adviser Paul Alexander called for millions of Americans to be infected as means of fighting Covid-19.

twitter

Eén van de struikelblokken bij de onderhandelingen over de corona relief bill is nu al maanden dat Republikeinen kost wat kost willen dat bedrijven nooit aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de infecties die hun personeel heeft opgelopen binnen het bedrijf.

En hoe beschamend is dit als 'westers' land:

twitter

How Many Americans Have Lost Jobs with Employer Health Coverage During the Pandemic?

En intussen was Pompeo dus allerlei kerstfeesten aan het organiseren waarvan er overigens bij het Ministerie minder dan 70 kwamen opdagen van de 900 genodigden. Echt een geniaal idee als er een pandemie heerst :')

twitter

En dat met vandaag weer een record aantal doden ;(

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 17-12-2020 05:16:46 ]
  donderdag 17 december 2020 @ 02:12:24 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196777909
quote:
86s.gif Op donderdag 17 december 2020 01:20 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Eén van de struikelblokken bij de onderhandelingen over de corona relief bill is nu al maanden dat Republikeinen kost wat kost willen dat bedrijven nooit aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de infecties die hun personeel heeft opgelopen binnen het bedrijf.

En hoe beschamend is dit als 'westers' land:

[ twitter ]

How Many Americans Have Lost Jobs with Employer Health Coverage During the Pandemic?
Inmiddels hoort de VS meer thuis in hetzelfde rijtje als Rusland en China :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196777933
quote:
86s.gif Op donderdag 17 december 2020 01:20 schreef Kijkertje het volgende:
Ergens kan ik deze maatregel van de Republikeinen wel begrijpen.
Grotendeels eigen schuld van de Amerikanen zelf, door hun doorgeslagen "I'll sue you, I need the money" cultuur :X
Als je als bijv. een eigenaar van een klein restaurant wordt aangeklaagd door een werknemer met Covid dat je de tafels te dicht op elkaar had staan of het spatscherm 10cm te ver naar links stond, dan kun je de zaak wel sluiten.

Kijkend door een Amerikaanse bril, snap ik het wel
pi_196777971
Volgens CNN zouden de hoeveelheid "Pardon" verzoeken bij Trump gigantisch zijn. "Above and Beyond" volgens insiders. Er zou zelfs een excel lijst bijgehouden worden om alle verzoeken te administreren. _O-

Weet iemand of het verplicht is om deze pardon-verzoeken openbaar te maken door het Witte Huis?
pi_196777972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 02:18 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Ergens kan ik deze maatregel van de Republikeinen wel begrijpen.
Grotendeels eigen schuld van de Amerikanen zelf, door hun doorgeslagen "I'll sue you, I need the money" cultuur :X
Als je als bijv. een eigenaar van een klein restaurant wordt aangeklaagd door een werknemer met Covid dat je de tafels te dicht op elkaar had staan of het spatscherm 10cm te ver naar links stond, dan kun je de zaak wel sluiten.

Kijkend door een Amerikaanse bril, snap ik het wel
Daar kan je rekening mee houden. Het gaat hier natuurlijk veel meer om de grote bedrijven (zoals Tyson Foods in mijn post) die aanpassingen in hun bedrijf te duur vinden (veelal lopende-bandwerk) te dwingen zich aan bepaalde regels te houden.
pi_196778001
quote:
6s.gif Op donderdag 17 december 2020 02:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Daar kan je rekening mee houden. Het gaat hier natuurlijk veel meer om de grote bedrijven (zoals Tyson Foods in mijn post) die aanpassingen in hun bedrijf te duur vinden (veelal lopende-bandwerk) te dwingen zich aan bepaalde regels te houden.
Eens voor grote bedrijven, die moeten geen misbruik gaan maken van hun positie. Hoewel geen fijne bepaling van de Reps, ik ben van mening dat de Dems in dit geval het maar moeten slikken want zonder deze "Bill" gaan er miljoenen mensen een groot probleem krijgen. Of nog een groter probleem dan die ze al hadden.
Wat dat betreft is het een 3e wereldland hoe het er aan toe gaat qua werkloosheiduitkering en geld voor eten.
pi_196778017
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 02:45 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Eens voor grote bedrijven, die moeten geen misbruik gaan maken van hun positie. Hoewel geen fijne bepaling van de Reps, ik ben van mening dat de Dems in dit geval het maar moeten slikken want zonder deze "Bill" gaan er miljoenen mensen een groot probleem krijgen. Of nog een groter probleem dan die ze al hadden.
Wat dat betreft is het een 3e wereldland hoe het er aan toe gaat qua werkloosheiduitkering en geld voor eten.
Nee hieraan moet je niet toegeven juist in het belang de àlle werknemers. Bedenk wel dat als je als werknemer ziek wordt je niet alleen je inkomen verliest maar vaak ook je verzekering. Dat kan je gewoon niet accepteren als blijkt dat er bedrijven zijn die regels gewoon aan hun laars lappen. Wat ze makkelijk kunnen doen omdat onder Trump het CDC qua regels alleen maar aanbevelingen doet en niks werkelijk als maatregel EIST wat onder Obama wel gebeurde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')