Goed puntquote:Op woensdag 16 december 2020 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou hij echt de eerste zijn? De eerste die er voor uitkomt wel.
Ik denk dat er meer presidenten zijn geweest die niet gelovig waren. Trump heeft volgens mij ook alleen de kerk van binnen gezien voor Doop/Trouw/Rouwquote:Op woensdag 16 december 2020 15:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Goed punt
Er zijn ook nogal wat mensen die denken dat bijvoorbeeld Obama helemaal niet zo gelovig was.
Waar ik me ook zorgen om maak, wat gebeurd er met die 200 miljoen van Trumps 'Save America' groep. Het zou mij niets verbazen wanneer hiermee ook dergelijke genoemde acties worden bekostigt om valse claims van verkiezingsfraude 'aan te tonen' .quote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vaak noemen deze mensen zichzelf nog "kritische denkers" ook.![]()
![]()
![]()
Hij steekt het grootste deel gewoon in zijn eigen zak. Kan hij mooi schulden van aflossen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Waar ik me ook zorgen om maak, wat gebeurd er met die 200 miljoen van Trumps 'Save America' groep. Het zou mij niets verbazen wanneer hiermee ook dergelijke genoemde acties worden bekostigt om valse claims van verkiezingsfraude 'aan te tonen' .
Ik verwacht dat Trump zeker deze eeuw nog de meest onchristelijke president zal blijven.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer presidenten zijn geweest die niet gelovig waren. Trump heeft volgens mij ook alleen de kerk van binnen gezien voor Doop/Trouw/Rouw
De minuut dat Biden is ingezworen alle rechten ontnemen op intel etc etc.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij steekt het grootste deel gewoon in zijn eigen zak. Kan hij mooi schulden van aflossen.
Maar niet zijn proceskosten, daar letten ze namelijk op.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij steekt het grootste deel gewoon in zijn eigen zak. Kan hij mooi schulden van aflossen.
En wat zijn die proceskosten? Laag, want elke zaak is afgewezen. En Trumpanzees maar lappen. Kassa!quote:Op woensdag 16 december 2020 16:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Maar niet zijn proceskosten, daar letten ze namelijk op.
Dat wist ik al een tijdje, maar zijn gristelijke volgelingen niet., die laten zich maar al te makkelijk bedotten door deze pussygraaier.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:48 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Trump zeker deze eeuw nog de meest onchristelijke president zal blijven.
Met "christelijk" heeft die smeerlap van een Fallwell ook niks te maken natuurlijk. Zelfs ik ben christelijker dan hem. En ik ben overtuigd atheist.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat wist ik al een tijdje, maar zijn gristelijke volgelingen niet., die laten zich maar al te makkelijk bedotten door deze pussygraaier.
[ afbeelding ]
hier poseert hij met de Christelijke kerkleider Jerry Fallwell met zijn playboy cover in de achtergrond.
...dat was ze even ontgaan.
Dat roept de vraag op; in hoeverre mag Fox news de kiescomissie beïnvloeden?quote:
hij weet ze wel uit te zoeken..quote:Op woensdag 16 december 2020 16:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met "christelijk" heeft die smeerlap van een Fallwell ook niks te maken natuurlijk. Zelfs ik ben christelijker dan hem. En ik ben overtuigd atheist.
als je een overwinning uitroept terwijl het tellen nog aan de gang is, dan mag je rekening houden met een deceptie, Trump stond compleet voor lul op de verkiezingsavond. En ik wacht met smart op de gebruikelijke Trump fanboys die hier de laatste jaren rondhingen om ze daar even aan te herinneren.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Biden ging van 0 naar 81 miljoen, lijkt me toch een groter record.
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
En wat zijn die proceskosten? Laag, want elke zaak is afgewezen. En Trumpanzees maar lappen. Kassa!
Zou Trump zijn douchekop-obsessie afgekeken hebben van Lyndon B. Johnson?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:48 schreef Ulx het volgende:
Winning! MAGA!
En wie beweerde dat Trump niets wist te presteren? Nou, huh?
[ twitter ]
No turd left behind!
Dat was natuurlijk gewoon een tactiek. Hij had voor de verkiezingen al bepaald dat ie alles zou doen om de uitslag niet legitiem te verklaren en dat was een stap in die strategie. Hij hoopte waarschijnlijk dat zijn horde fans te bedreigend zouden zijn en hij met valse voorwendselen een 2e termijn zou kunnen afdwingen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
als je een overwinning uitroept terwijl het tellen nog aan de gang is, dan mag je rekening houden met een deceptie, Trump stond compleet voor lul op de verkiezingsavond. En ik wacht met smart op de gebruikelijke Trump fanboys die hier de laatste jaren rondhingen om ze daar even aan te herinneren.
Eh, als verliezende partij moet je normaliter alle proceskosten, inclusief de advocatenkosten van de tegenpartij, betalen, volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
En wat zijn die proceskosten? Laag, want elke zaak is afgewezen. En Trumpanzees maar lappen. Kassa!
Soort zoekt soort. Als je even rondkijkt in de Trump regering zie je dit soort figuren, de grifters, overal opduiken.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:32 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
hij weet ze wel uit te zoeken..
Dat chickie ziet er veel te katholiek uit om gristelijk te kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat wist ik al een tijdje, maar zijn gristelijke volgelingen niet., die laten zich maar al te makkelijk bedotten door deze pussygraaier.
[ afbeelding ]
hier poseert hij met de Christelijke kerkleider Jerry Fallwell met zijn playboy cover in de achtergrond.
...dat was ze even ontgaan.
Da's de dame die zich sexueel met de poolboy bezig hield terwijl Meneer Falwell toekeek. Op zich prima, natuurlijk, ware het niet dat de poolboy met geld van de christlijke universiteit tot zwijgen werd gemaand.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat chickie ziet er veel te katholiek uit om gristelijk te kunnen zijn.
Zóveel lagen hypocrietquote:Op woensdag 16 december 2020 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's de dame die zich sexueel met de poolboy bezig hield terwijl Meneer Falwell toekeek. Op zich prima, natuurlijk, ware het niet dat de poolboy met geld van de christlijke universiteit tot zwijgen werd gemaand.
Notabene, op die Uni mogen vrouwelijke studenten bepaalde kleding niet dragen omdat het aanstootgevend is.
Maar de rechters namen de zaken niet aan.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, als verliezende partij moet je normaliter alle proceskosten, inclusief de advocatenkosten van de tegenpartij, betalen, volgens mij.
Niet echt ongebruikelijk in die kringen, natuurlijk, mega church pastoor Osteen heeft het handje opgehouden voor covid bailout fondsen ter waarde van 5 miljoen dollar. Dat is de kerk die de deuren dicht hield voor daklozen op het hoogtepunt van covid in Houston.quote:
Dat gold alleen voor het SC, volgens mij. Als er een rechterlijke uitspraak is, in de lagere rechtbanken, dan is er een kostprijs.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar de rechters namen de zaken niet aan.
Maar geen 200 miljoen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gold alleen voor het SC, volgens mij. Als er een rechterlijke uitspraak is, in de lagere rechtbanken, dan is er een kostprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |