SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hm effe wennenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: om 19.00 uur beginnen is kut.
Ja, daar ga je al op een forum voor autisten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm effe wennen
Op doordeweekse dagen vind ik dit niet zo erg
Verdorie, daar heb je mequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, daar ga je al op een forum voor autisten.
Prima tijdquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: om 19.00 uur beginnen is kut.
Normaal ben je uurtje of elf klaar denk ikquote:
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Normaal ben je uurtje of elf klaar denk ik
Prima wel voor doordeweeks
Met het thuiswerken maakt het mij niet zoveel uit als ik wat minder alert ben de eerste uurtjes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Morgen gaat het wekkertje in huize Tagliano gewoon weer om half zeven
Maar het is coronatijd. Mijn baas kan het niets schelen hoe laat ik beginquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Normaal ben je uurtje of elf klaar denk ik
Prima wel voor doordeweeks
Ik heb veel middagsessies vrij in combinatie met dat een hele hoop lui opeens wat van me moetenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met het thuiswerken maakt het mij niet zoveel uit als ik wat minder alert ben de eerste uurtjes.
Waar wil je heen danquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Weten ze bij Amnesty International van deze mensenrechtenschending?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Ja buiten de sociale werkplaats ligt dat anders ouwe reusquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het is coronatijd. Mijn baas kan het niets schelen hoe laat ik begin
Gisterenavond leesbevestiging ontvangenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Weten ze bij Amnesty International van deze mensenrechtenschending?
Pieter hep overigens een ribblessure.quote:Wright, who will open against Steve West or Amit Gilitwala, comes into the tournament with a slight rib injury, suffered when he jumped over a fence.
Thornton is veel beter geweestquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:31 schreef Tagliano het volgende:
Verschilt West nou eigenlijk veel van een Thornton
Ja ik bedoelde meer qua instelling als het effe niet looptquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Thornton is veel beter geweest
uh?quote:
Ja beetje wel. In ieder geval niet midden in een beurt nee staan schudden als je 1x de in de 1 gooitquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer qua instelling als het effe niet loopt
Ik zag al een aantal micro-analyses op den twitter dat hij aan zijn rug zat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pieter hep overigens een ribblessure.
Het lijkt alsof het niet mag van RTL7quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Alweer een gemiste kans om de Dikke van Darte te promoten
Ja ik voelde m echt aankomen, de opbouw was perfect en dan toch BAM anticlimax..quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Dartbord boven je tv hangenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kan je nou darten en kijken tegelijk?
Mijn vriendin vroeg mij gister (gelukkig niet heel subtiel) of ik dat ook een leuk kerstcadeautje zou vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Beter cadeau dan die sloffen zeker.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin vroeg mij gister (gelukkig niet heel subtiel) of ik dat ook een leuk kerstcadeautje zou vinden.
Die zijn erg praktisch.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter cadeau dan die sloffen zeker.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Twitter is net als Barney een beetje boos op Wright
Maar als het een Nederlander was geweest..
Ik ook ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik had 3-1 voorspeld
Dit gaat zo niet goed
Ik heb van die instapsloffen gekregen. Erg content mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter cadeau dan die sloffen zeker.
Wacht evenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb van die instapsloffen gekregen. Erg content mee.
Pics?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb van die instapsloffen gekregen. Erg content mee.
Dat durf ik te claimen, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even
Zijn er meer users dan maximus die claimen een vriendin te hebben
wimderon lijkt me wel een type met een vrouwquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even
Zijn er meer users dan maximus die claimen een vriendin te hebben
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat durf ik te claimen, inderdaad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]Oh ik heb vergelijkbareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best prima dingenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
En er is natuurlijk @Wereldgozer met zijn BBWquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wimderon lijkt me wel een type met een vrouw
[..]die heb ik serieus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie toffels ja.U MAD?
[..]Oh valt mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Tot morgenavond!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er morgenmiddag NIET
- Einde dienstmededeling -
Ik kan ook niet kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
waar ben jij danquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond of nooit meer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk noemt Koert nog effe de bingo
Agile? Scrummen?quote:
Ik wil graag vloerverwarminggenot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon alleen sokken in huis, beetje glijden.
Genot.
Rechtsbovenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat echt bergafwaarts met jullie. Iedereen is tegenwoordig een kantoorpik.
We jagen allemaal na om Ian White te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een dag beetje hard werken en daarna rest van week rustig aan doen terwijl ze denken dat je heel hard werktquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat toevallig de dag dat je je rapportages in moet leveren?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een dag beetje hard werken en daarna rest van week rustig aan doen terwijl ze denken dat je heel hard werkt
Ja hoiquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als hier een wijf mee gaat posten ? @Jojoortjequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DRT is meer een sauna vol viesdikke naakte mannen.
Als P0epzor er is wordt dat een bloedbad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als hier een wijf mee gaat posten ? @:jojoortje
Dan ben ik er even niet hoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als P0epzor er is wordt dat een bloedbad.
Dat trekt jou zeker aan dus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DRT is meer een sauna vol viesdikke naakte mannen.
Op Twitter zijn er wel een paar dartsmeisjes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bianca is wel leuk, die mag hier ook wel meeposten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Twitter zijn er wel een paar dartsmeisjes.
Ik geloof in @Momo, @DeLuna en die chick van Twitter die ook een bingo postte.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker van die Anca Zijlstrasquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ashton HYPEquote:
Merel de Asian darts kennerquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat jouw vriendin toevalligquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bianca is wel leuk, die mag hier ook wel meeposten.
Veilig kijken hoe Real Sociedad hopelijk Koeman de dolksteek brengt.quote:
Nee mijn vriendin is meer een dagjesmens, die kijkt alleen het WK.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat jouw vriendin toevallig
#dtv
Zijn Silva en Mikel er dan weer bij?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veilig kijken hoe Real Sociedad hopelijk Koeman de dolksteek brengt.
En Ajax tegen cupfighter Utrecht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veilig kijken hoe Real Sociedad hopelijk Koeman de dolksteek brengt.
In dit tempo kan je net zo goed vast de bingo voor na de kerst maken anders, kolerequote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geen Dikke van Darte promotie
Ik heb er geen problemen mee. Wel met dat extreme uitmelken en aandachtshoeren van OMG WAT SPECIAAL INTERESSANT GEWELDIGquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
willen jullie meer of minder wijven op dit WK?
MINDER MINDER MINDER
Silva niet, Mikkel wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn Silva en Mikel er dan weer bij?
Dit magquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
willen jullie meer of minder wijven op dit WK?
MINDER MINDER MINDER
Pas 6 van de 48 vakjes afgestreeptquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dit tempo kan je net zo goed vast de bingo voor na de kerst maken anders, kolere
Da's ook een matig programma om heel eerlijk te zijnquote:
Die bedriegt met haar profielfoto's.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Merel de Asian darts kenner
Verstandige meid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin is meer een dagjesmens, die kijkt alleen het WK.
Op een avond zonder Maijer lijkt me dat meer dan verwachtquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Pas 6 van de 48 vakjes afgestreept
Hopelijk arresteren ze Alvarez nog even snel morgenochtend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's ook een matig programma om heel eerlijk te zijn
Tenzij er opeens allerlei fitte spelers zijn
Oh ja jeetjequote:Op dinsdag 15 december 2020 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano ranglijst aub incl spelers
Wobbert ten Brink is ook aids.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Beker is aids, Barcelona is aids, darts is matig morgenavond, ik denk dat ik naar het kersthuisjesprogramma op RTL4 ga kijken
Wtfquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Beker is aids, Barcelona is aids, darts is matig morgenavond, ik denk dat ik naar het kersthuisjesprogramma op RTL4 ga kijken
https://www.rtvoost.nl/tv/programma/543/De-Bijrijder/gemistquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Dan kijk ik nog liever naar een MAX-programma zoals Nederland in Beweging met Olga Commandeur of Geheugentrainer met immer boze Slagterquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Ah, ook jij hebt kennis gemaakt met WilbertGod.quote:
Stukje Prinsquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker van die Anca Zijlstras
Max Geheugentrainer is puur genot. Boodschappenlijstje onthouden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar een MAX-programma zoals Nederland in Beweging met Olga Commandeur of Geheugentrainer met immer boze Slagter
Bruine rommel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vijf dochters genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
#2quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vijf dochters genot.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Darts van 15-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 216 Tagliano Michael van Gerwen
02 153 SlechteWoordgrappen Peter Wright
03 111 Szura Gerwyn Price
04 101 El-Stinho Michael Smith
05 097 JR-Style-93 Rob Cross
06 080 Doevelaer Nathan Aspinall
07 078 maxi-mus James Wade
08 075 Frozen-assassin Dave Chisnall
09 072 Dr_Flash Dimitri Van den Bergh
09 072 Kopiko Ian White
11 066 de_boswachter Daryl Gurney
12 060 De_Kraam Glen Durrant
13 050 wimderon Gary Anderson
13 050 heywoodu José de Sousa
15 049 Immerdebestebob Krzysztof Ratajski
16 047 Pino112 Joe Cullen
16 047 Zipportal Jonny Clayton
18 044 WheeledWarrior Simon Whitlock
19 040 Mani89 Mervyn King
20 038 Slobeend Mensur SuljovicDit is gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit van gehoord, maar klinkt zeer interessantquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf
Benieuwd of dat een programma is wat user @:Bluedisplay ook kijkt.
Samen met Fons Spooren de mocro maffia uitroeien met de pielquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pijltje slijpen in het Anne Frank Plantsoen.
De winnaars zijn de mensen die Diogo Portela kozenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een potentiële topdag in de pick em.
Jammer dat iedereen West koos.
Nee, wel 1 grote Portela fan die Beaton heeft gekozen, apart!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De winnaars zijn de mensen die Diogo Portela kozen
Zijn die er?
Wat is het voordeel t.o.v. West?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De winnaars zijn de mensen die Diogo Portela kozen
Zijn die er?
Volgens mij is het juist een voordeel om West gekozen te hebben, want die ligt nu uit het toernooiquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is het voordeel t.o.v. West?
Zo dacht ik ook ja, maar misschien mis ik wat. Niet dat iemand Portela gaat kiezen maar toch.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist een voordeel om West gekozen te hebben, want die ligt nu uit het toernooi
SpoorenGod lost het Marokkanenprobleem wel op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pijltje slijpen in het Anne Frank Plantsoen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee, wel 1 grote Portela fan die Beaton heeft gekozen, apart!
Kan altijd nog kerona krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wie weet verslaapt @:tagliano zich morgen
Ik was toch wel in de veronderstelling dat de gemiddelde dart-fan op de IC terecht komt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan meld ik me ziek en zit ik hier nog meer
Daar ben ik te ecto voor vrees ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was toch wel in de veronderstelling dat de gemiddelde dart-fan op de IC terecht komt.
West is inderdaad meest ideale keuze. Maximale score deze ronde en meeste (serieuze) opties over voor volgende rondes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook ja, maar misschien mis ik wat. Niet dat iemand Portela gaat kiezen maar toch.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Darts van 15-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 216 Tagliano Michael van Gerwen
02 153 SlechteWoordgrappen Peter Wright
03 111 Szura Gerwyn Price
04 101 El-Stinho Michael Smith
05 097 JR-Style-93 Rob Cross
06 080 Doevelaer Nathan Aspinall
07 078 maxi-mus James Wade
08 075 Frozen-assassin Dave Chisnall
09 072 Dr_Flash Dimitri Van den Bergh
09 072 Kopiko Ian White
11 066 de_boswachter Daryl Gurney
12 060 De_Kraam Glen Durrant
13 050 wimderon Gary Anderson
13 050 heywoodu José de Sousa
15 049 Immerdebestebob Krzysztof Ratajski
16 047 Pino112 Joe Cullen
16 047 Zipportal Jonny Clayton
18 044 WheeledWarrior Simon Whitlock
19 040 Mani89 Mervyn King
20 038 Slobeend Mensur SuljovicDit gaat fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Er wordt hier flink gezaagd aan iemands stoelpotenquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mods van DRT zouden eigenlijk wel aan bepaalde criteria moeten voldoen
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:46 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
£50 voor een half uurtje op Zoom, koekoek.
De enige die er leuk uitziet is zwanger.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vijf dochters genot.
Goed adres dat lekker simpel te onthouden is en verder totaal geen verwarring op kan leveren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:46 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid:quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:46 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
TV schermen met publiek of iets dergelijks. En Berry zal vast en zeker wel iets commercieels hebben bedacht.quote:Op woensdag 16 december 2020 06:55 schreef Platinumgoat het volgende:
Benieuwd hoe ze het vandaag gaan fixen zonder publiek. Lege zaal of metersgrote reclameschermen oid achter de darters?
Hadden een truck vol met geweldige oplossingen.quote:Op woensdag 16 december 2020 06:55 schreef Platinumgoat het volgende:
Benieuwd hoe ze het vandaag gaan fixen zonder publiek. Lege zaal of metersgrote reclameschermen oid achter de darters?
Voor dat geld heeft @de_boswachter genoeg adresjes waar je een half uur hele andere dingen kan zien.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:46 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
dat is anno 2020 zo makkelijk nog nietquote:Op woensdag 16 december 2020 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor dat geld heeft @:de_boswachter genoeg adresjes waar je een half uur hele andere dingen kan zien.
Komt door je ondertitelquote:Op woensdag 16 december 2020 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat is anno 2020 zo makkelijk nog niet
Gouden jurkje vind ik toch wel de leukste hoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
De enige die er leuk uitziet is zwanger.
Juich je ook voor Evil Charlie, zo?quote:
Duitsersquote:Op woensdag 16 december 2020 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stop! Politie goden.
Beelden uit 1995. Toen Nederland nog niet bedorven was.
Toen er nog politie op straat was...quote:Op woensdag 16 december 2020 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stop! Politie goden.
Soms komen dingen gewoon terug na 25 jaar zoals met een paar OG sneakers.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Stop! Politie goden.
Altijd tegen ons?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:00 schreef wimderon het volgende:
Ook nog Zijtaids en zo te zien Teun de Boer.
Wat een godquote:Op woensdag 16 december 2020 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kleermakert heeft geen sponsors
Ja leuk, ik kijk nu tijdens mijn lunch.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:01 schreef Tagliano het volgende:
Zo dan
RTL pakt even uit met de maximale aids
Genotquote:Op woensdag 16 december 2020 13:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja leuk, ik kijk nu tijdens mijn lunch.
Wat een ellendequote:Op woensdag 16 december 2020 12:58 schreef El-Stinho het volgende:
Simon Zijlemans, even een laag raampje opzoeken.
Idem.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja leuk, ik kijk nu tijdens mijn lunch.
Haal dan Zijlemans maar gewoon weg.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou er nog een chagrijnige inspecteur langskomen die even afstand tussen Zijleaids en Kleermaker gaat meten? Want dat is geen anderhalve meter.
Gareth Bale kan er ook niks meer van sinds ie dat knotje heeft.quote:
lijkt op een badjas.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wel een mooie imitatie van Mike zijn nette pak toch?
Die heeft geen jasjequote:Op woensdag 16 december 2020 13:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wel een mooie imitatie van Mike zijn nette pak toch?
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:08 schreef Tagliano het volgende:
Hey Portela vanavond weer
Wat gezellig
Sowieso jankenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:08 schreef Tagliano het volgende:
Wat gezellig
Jammer, twee dagen later en ik had hier niet alleen hoeven supporteren.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:08 schreef Tagliano het volgende:
Wat gezellig
Ik ga juichen voor Portela.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:08 schreef Tagliano het volgende:
Wat gezellig
Gelukkig kun je dan hele andere dingen doen dan supporterenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, twee dagen later en ik had hier niet alleen hoeven supporteren.
Sunfieldquote:Op woensdag 16 december 2020 13:09 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Thijs Zonneveld wint van de altijd enge seriemoordenaar W O’Connor
Ja, als ik even een snelle blik op de planning werp staat dan schansspringen kijken op het schema. En dartsen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig kun je dan hele andere dingen doen dan supporteren
We geven het door.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef Tagliano het volgende:
Die schaduwlijn op het gezicht van Kleermaker is vrij irritant
Een ware eindredacteur sportquote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als ik even een snelle blik op de planning werp staat dan schansspringen kijken op het schema. En dartsen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |