Ik zag al een aantal micro-analyses op den twitter dat hij aan zijn rug zat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pieter hep overigens een ribblessure.
Het lijkt alsof het niet mag van RTL7quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Alweer een gemiste kans om de Dikke van Darte te promoten
Ja ik voelde m echt aankomen, de opbouw was perfect en dan toch BAM anticlimax..quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Dartbord boven je tv hangenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kan je nou darten en kijken tegelijk?
Mijn vriendin vroeg mij gister (gelukkig niet heel subtiel) of ik dat ook een leuk kerstcadeautje zou vinden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
Beter cadeau dan die sloffen zeker.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin vroeg mij gister (gelukkig niet heel subtiel) of ik dat ook een leuk kerstcadeautje zou vinden.
Die zijn erg praktisch.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter cadeau dan die sloffen zeker.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Twitter is net als Barney een beetje boos op Wright
Maar als het een Nederlander was geweest..
Ik ook ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik had 3-1 voorspeld
Dit gaat zo niet goed
Ik heb van die instapsloffen gekregen. Erg content mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter cadeau dan die sloffen zeker.
Wacht evenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb van die instapsloffen gekregen. Erg content mee.
Pics?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb van die instapsloffen gekregen. Erg content mee.
Dat durf ik te claimen, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even
Zijn er meer users dan maximus die claimen een vriendin te hebben
wimderon lijkt me wel een type met een vrouwquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even
Zijn er meer users dan maximus die claimen een vriendin te hebben
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat durf ik te claimen, inderdaad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]Oh ik heb vergelijkbareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best prima dingenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
En er is natuurlijk @Wereldgozer met zijn BBWquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wimderon lijkt me wel een type met een vrouw
[..]die heb ik serieus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie toffels ja.U MAD?
[..]Oh valt mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Tot morgenavond!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er morgenmiddag NIET
- Einde dienstmededeling -
Ik kan ook niet kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er morgenmiddag NIET
- Einde dienstmededeling -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |