Ik heb er geen problemen mee. Wel met dat extreme uitmelken en aandachtshoeren van OMG WAT SPECIAAL INTERESSANT GEWELDIGquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
willen jullie meer of minder wijven op dit WK?
MINDER MINDER MINDER
Silva niet, Mikkel wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn Silva en Mikel er dan weer bij?
Dit magquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
willen jullie meer of minder wijven op dit WK?
MINDER MINDER MINDER
Pas 6 van de 48 vakjes afgestreeptquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dit tempo kan je net zo goed vast de bingo voor na de kerst maken anders, kolere
Da's ook een matig programma om heel eerlijk te zijnquote:
Die bedriegt met haar profielfoto's.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Merel de Asian darts kenner
Verstandige meid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin is meer een dagjesmens, die kijkt alleen het WK.
Op een avond zonder Maijer lijkt me dat meer dan verwachtquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Pas 6 van de 48 vakjes afgestreept
Hopelijk arresteren ze Alvarez nog even snel morgenochtend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's ook een matig programma om heel eerlijk te zijn
Tenzij er opeens allerlei fitte spelers zijn
Oh ja jeetjequote:Op dinsdag 15 december 2020 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano ranglijst aub incl spelers
Wobbert ten Brink is ook aids.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Beker is aids, Barcelona is aids, darts is matig morgenavond, ik denk dat ik naar het kersthuisjesprogramma op RTL4 ga kijken
Wtfquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Beker is aids, Barcelona is aids, darts is matig morgenavond, ik denk dat ik naar het kersthuisjesprogramma op RTL4 ga kijken
https://www.rtvoost.nl/tv/programma/543/De-Bijrijder/gemistquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Dan kijk ik nog liever naar een MAX-programma zoals Nederland in Beweging met Olga Commandeur of Geheugentrainer met immer boze Slagterquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef Szura het volgende:
Ah, ook jij hebt kennis gemaakt met WilbertGod.quote:
Stukje Prinsquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker van die Anca Zijlstras
Max Geheugentrainer is puur genot. Boodschappenlijstje onthouden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar een MAX-programma zoals Nederland in Beweging met Olga Commandeur of Geheugentrainer met immer boze Slagter
Bruine rommel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vijf dochters genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |