Ja hoiquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat echt bergafwaarts met jullie. Iedereen is tegenwoordig een kantoorpik.
Wat gaat er gebeuren als hier een wijf mee gaat posten ? @Jojoortjequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DRT is meer een sauna vol viesdikke naakte mannen.
Als P0epzor er is wordt dat een bloedbad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als hier een wijf mee gaat posten ? @:jojoortje
Dan ben ik er even niet hoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als P0epzor er is wordt dat een bloedbad.
Dat trekt jou zeker aan dus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DRT is meer een sauna vol viesdikke naakte mannen.
Op Twitter zijn er wel een paar dartsmeisjes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bianca is wel leuk, die mag hier ook wel meeposten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Twitter zijn er wel een paar dartsmeisjes.
Ik geloof in @Momo, @DeLuna en die chick van Twitter die ook een bingo postte.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker van die Anca Zijlstrasquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ashton HYPEquote:
Merel de Asian darts kennerquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat jouw vriendin toevalligquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bianca is wel leuk, die mag hier ook wel meeposten.
Veilig kijken hoe Real Sociedad hopelijk Koeman de dolksteek brengt.quote:
Nee mijn vriendin is meer een dagjesmens, die kijkt alleen het WK.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat jouw vriendin toevallig
#dtv
Zijn Silva en Mikel er dan weer bij?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veilig kijken hoe Real Sociedad hopelijk Koeman de dolksteek brengt.
En Ajax tegen cupfighter Utrecht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veilig kijken hoe Real Sociedad hopelijk Koeman de dolksteek brengt.
In dit tempo kan je net zo goed vast de bingo voor na de kerst maken anders, kolerequote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geen Dikke van Darte promotie
Ik heb er geen problemen mee. Wel met dat extreme uitmelken en aandachtshoeren van OMG WAT SPECIAAL INTERESSANT GEWELDIGquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
willen jullie meer of minder wijven op dit WK?
MINDER MINDER MINDER
Silva niet, Mikkel wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn Silva en Mikel er dan weer bij?
Dit magquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
willen jullie meer of minder wijven op dit WK?
MINDER MINDER MINDER
Pas 6 van de 48 vakjes afgestreeptquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dit tempo kan je net zo goed vast de bingo voor na de kerst maken anders, kolere
Da's ook een matig programma om heel eerlijk te zijnquote:
Die bedriegt met haar profielfoto's.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Merel de Asian darts kenner
Verstandige meid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin is meer een dagjesmens, die kijkt alleen het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |