Dat durf ik te claimen, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even
Zijn er meer users dan maximus die claimen een vriendin te hebben
wimderon lijkt me wel een type met een vrouwquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even
Zijn er meer users dan maximus die claimen een vriendin te hebben
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat durf ik te claimen, inderdaad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]Oh ik heb vergelijkbareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best prima dingenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
En er is natuurlijk @Wereldgozer met zijn BBWquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wimderon lijkt me wel een type met een vrouw
[..]die heb ik serieus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie toffels ja.U MAD?
[..]Oh valt mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Tot morgenavond!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er morgenmiddag NIET
- Einde dienstmededeling -
Ik kan ook niet kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
waar ben jij danquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond of nooit meer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk noemt Koert nog effe de bingo
Agile? Scrummen?quote:
Ik wil graag vloerverwarminggenot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon alleen sokken in huis, beetje glijden.
Genot.
Rechtsbovenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat echt bergafwaarts met jullie. Iedereen is tegenwoordig een kantoorpik.
We jagen allemaal na om Ian White te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een dag beetje hard werken en daarna rest van week rustig aan doen terwijl ze denken dat je heel hard werktquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat toevallig de dag dat je je rapportages in moet leveren?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een dag beetje hard werken en daarna rest van week rustig aan doen terwijl ze denken dat je heel hard werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |