Die geef je toch wel aan neem ik? Familietradities moet je in ere houden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zag tijdens m’n wandelingetje door het dorp dat naast de bloemist ook gewoon de gitaarwinkel open is.
Lekker essentieel hoor

Dit is niet nieuw. Wil ook niet zeggen dat er tot die tijd niets kan en mag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:42 schreef Bocaj het volgende:
Bill Gates: Normaliteit na zo'n beetje 12 tot 18 maanden...
Schrijf 2021 ook maar af... iig de 1e 6 maand en dan hopen dat je in de 2e helft van het jaar aan de beurt bent voor een vaccin!
Vanaf 9:30 minuten...

Geef ze even 3 dagen om te wennen en zaken te regelen. Waarschijnlijk ben jij geen lokale ondernemer met een zaak die dicht moet, dan is het makkelijk praten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zag tijdens m’n wandelingetje door het dorp dat naast de bloemist ook gewoon de gitaarwinkel open is.
Lekker essentieel hoor

Daar is zelfs een heel apart forum voor hier op Fokquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:45 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Kan er in dit forum niet gewoon een topic komen voor alle wappies.

Het zal je verbazen, maar ik heb zelfs een bloemetje gekocht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die geef je toch wel aan neem ik? Familietradities moet je in ere houden.

De voorzienigheid heeft gelukkig dat verhinderd. Redteam zijn imo vooral miskende mensen die boos zijn geen zitting te hebben gehad in het OMT. Rutte speelt verder een sentimentenspel en heeft zich vooral comfortabel geparkeerd achter deskundigen die hij waar hijzelf vond dat het wel kon negeren om vervolgens zich daarachter te verschuilen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:39 schreef Vasilevski het volgende:
Asscher zegt eigenlijk, zonder de naam te noemen, dat Rutte naar het RedTeam had moeten luisteren.

Zorg gewoon dat je voor 20u al lam ben en hou op met je gemekkerquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:44 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer wordt alcoholverkoop na 20u weer toegestaan? Waarom is die ridicule maatregel er nog?

Er is geen overtuigend bewijs. En de cijfers bevestigen het net zo hard. Sinds die mondkapjes zijn mensen elkaar nog net niet aan het knuffelen in de winkels.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heb jij 300x gepost ja en er is vaak genoeg op gereageerd met de nuance en werkelijke wetenschappelijke onderbouwing.

Het aantal positieve tests per capita ontloopt elkaar niet zoveel meer van regio tot regio tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:49 schreef Mondkapje het volgende:
Je hoort niets meer over dat het erg is in Brabant en niet in Groningen, ik kan me niet voorstellen dat het nu overal hetzelfde is.

Nou ik vind in deze tijd de oliebollenkraam wel essentieel!quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.parool.nl/nie(...)glymk7ximj%3Famp%3D1
Hopelijk gaan ze dit snel verduidelijken allemaal..

Het zou voor heel Nederland beter zijn wanneer Amsterdam per direct volledig achter slot en grendel gaat. Sowieso tot 19 januari 2050 ofzo...quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:

Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:51 schreef Vallon het volgende:
Tweede Kamer debat: geweldige PR schow aangaande belastingen, Rutte: we hebben een prima belastingsysteem dat voldoende solidariteit kent. "Bedrijven die hier geen winst maken betalen ook geen belasting."![]()
Natuurlijk hoor ik nu wat ik wil horen maar dat gladde verhaal "Koop bij de kaasboer" of je pen bij Akkerman te kopen is niet het eerlijke antwoord; komt mij ondertussen mijn strot uit. Dan wel die winkels sluiten incl Akkerman.

Afhaal mag sowieso.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ik vind in deze tijd de oliebollenkraam wel essentieel!
Je moet die dingen kunnen kopen in december.

Is ook niet zo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:49 schreef Mondkapje het volgende:
Je hoort niets meer over dat het erg is in Brabant en niet in Groningen, ik kan me niet voorstellen dat het nu overal hetzelfde is.

Dat zegt helaas niet zo heel veel want dat zijn ze nooit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas pindakaas......de cijfers zijn niet 100%

Hoe zo... debat over Corona in de Tweede kamer.... since when is daar een ander topic voor...quote:

quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:

Ik had het niet tegen jou...quote:

Vind het diep treurig, vooral die ondernemers die er ook nog heel trots op zijn dat ze de regeltjes omzeilen, wat mij betreft heel simpel, ook niet vanuit de deuropening verkopen, de winkel is dicht.quote:

Ondernemer met website gespot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind het diep treurig, vooral die ondernemers die er ook nog heel trots op zijn dat ze de regeltjes omzeilen, wat mij betreft heel simpel, ook niet vanuit de deuropening verkopen, de winkel is dicht.

Stemmingmakerij. Ik was vandaag in Amsterdamse Poort en daar was zeker de helft dicht. Viel me nu pas op hoeveel eet- en drinktenten daar zitten, maar ook die waren vrij rustig (behalve uiteraard de Macquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:

Afhaalrij ?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Ik was vandaag in Amsterdamse Poort en daar was zeker de helft dicht. Viel me nu pas op hoeveel eet- en drinktenten daar zitten, maar ook die waren vrij rustig (behalve uiteraard de Mac).

Ik heb daar een jaartje gewerkt, die zaken moeten het vooral van de grote kantoren van de banken en Vattenfall hebben, die zijn al meer dan een halfjaar dicht, en dan loont het nauwelijks om open te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Ik was vandaag in Amsterdamse Poort en daar was zeker de helft dicht. Viel me nu pas op hoeveel eet- en drinktenten daar zitten, maar ook die waren vrij rustig (behalve uiteraard de Mac).

Ja, maar bij de Mac staat al gedurende deze hele periode een rij buiten. Komt natuurlijk ook doordat de bestelschermen vrijwel bij de ingang staan.quote:

Eensch. Alleen nog met paspoort en injectie naar binnen om je wiet op te pikken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het zou voor heel Nederland beter zijn wanneer Amsterdam per direct volledig achter slot en grendel gaat. Sowieso tot 19 januari 2050 ofzo...

Klopt. Maar goed, de meeste horeca doet het sowieso belabberd op dit moment.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb daar een jaartje gewerkt, die zaken moeten het vooral van de grote kantoren van de banken en Vattenfall hebben, die zijn al meer dan een halfjaar dicht, en dan loont het nauwelijks om open te gaan.

Ja klopt, maar die zaakjes daar die hebben nauwelijks andere inkomsten als die kantoren dicht zijn, misschien op een paar uitgezonderd, de meeste zijn fors aan de prijs en niet echt gericht op het winkelpubliek daar, wel 1 van de leukste winkelgebieden van Amsterdam trouwens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, de meeste horeca doet het sowieso belabberd op dit moment.

Als alfa mannetje lult Rutte gewoon wat weg, niet gehinderd van enige kennis van zaken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:15 schreef Vallon het volgende:
Rutte gaat vervolgens weer de gevarenkaart spelen door andere mensen voor zijn sentimentenkarretje te spannen en geeft geen antwoord waarom basisscholen moeten worden gesloten. Hij is echt van het padje af en speelt de Dodo Jojo waar kinderen van/naar school worden gebracht. Drijfzand. En dan voljhouden dat het OMT dit niet kon adviseren en het daarom maar moest gebeuren.![]()
Dit is minachting van de Kamer.

Ja... dat was een andere situatie dan nu.... wat voegt dat hier toequote:Op dinsdag 15 december 2020 19:15 schreef MoreDakka het volgende:
Klaver was tijdens de eerste lockdown wel voor schoolsluiting, overigens.

Welnee. Dat ga je pas krijgen als deze situatie oneindig verlengd gaat worden na 19 januari. Dus laten we er voor nu maar het beste van maken met z'n allen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als alfa mannetje lult Rutte gewoon wat weg, niet gehinderd van enige kennis van zaken.
Maar ik vind eht perima dat scholen dicht zijn, dit gaat heel veel mensen irriteren en ophitsen tegen het systeeem.

Klaver weet niet waar hij over praat en is alleen maar bezig met opportunistische oppositievoering. Zoals de meeste Kamerleden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja... dat was een andere situatie dan nu.... wat voegt dat hier toe

De mening of iets voor jezelf OK is, staat daar wmb los van. Ik kan goed de mening van een ander volgen en zal die zelfs verdedigen als dat nodig is. Vrijheid van meningsuiting is een groot recht (en plicht).quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als alfa mannetje lult Rutte gewoon wat weg, niet gehinderd van enige kennis van zaken.
Maar ik vind eht perima dat scholen dicht zijn, dit gaat heel veel mensen irriteren en ophitsen tegen het systeeem.

Dan zullen mensen nog meer tot wanhoop gedreven worden inderdaad, maar nu ook jong-volwassenen geraakt worden omdat ze thuis moeten werken met jengelende kinderen zal dat zeker schade berokkenen aan het draagvlak.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Welnee. Dat ga je pas krijgen als deze situatie oneindig verlengd gaat worden na 19 januari. Dus laten we er voor nu maar het beste van maken met z'n allen.

Welke landen heb je in gedachte?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef hjansen82 het volgende:
Verder ben ik nog niet zo overtuigd dat het vaccin echt gaat werken. Het virus muteert en het vaccin zal dan wellicht niet werken. Ook blijven de ziekenhuizen dan volstromen. Als dit het geval is dan zijn we de komende 5 tot 10 jaar niet van dit probleem af. Ik denk steeds meer dat emigreren de enige optie is. Naar een land wat fatsoenlijke maatregelen instelt.

Dat ga ik hier niet vertellen.quote:

Ja maar heb het idee dat het zeker de eerstkomende 2 weken wel mee gaat vallen. Merendeel is vaak toch al vrij rond de kerst.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zullen mensen nog meer tot wanhoop gedreven worden inderdaad, maar nu ook jong-volwassenen geraakt worden omdat ze thuis moeten werken met jengelende kinderen zal dat zeker schade berokkenen aan het draagvlak.

Gisteren had je het nog over Zweden, dat je daar naartoe zou gaan emigrerenquote:

Oké, in ieder geval bedankt voor je inzichten dat het vaccine niet gaat werken.quote:

Tsja als je niets wilt aannemen van de experts dan wordt het inderdaad emigreren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef hjansen82 het volgende:
Verder ben ik nog niet zo overtuigd dat het vaccin echt gaat werken. Het virus muteert en het vaccin zal dan wellicht niet werken. Ook blijven de ziekenhuizen dan volstromen. Als dit het geval is dan zijn we de komende 5 tot 10 jaar niet van dit probleem af. Ik denk steeds meer dat emigreren de enige optie is. Naar een land wat fatsoenlijke maatregelen instelt.

naar Antarctica.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tsja als je niets wilt aannemen van de experts dan wordt het inderdaad emigreren.

Cheers!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Nou jongens, ik ga aan de borrel.
Vast contract gekregen en verhoging salaris. En dat tijdens corona tijd!

Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:

Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:

Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:

Proost!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:

Van harte gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:

Dat zegt hij zo vaak als zoethoudertje, en tot nu toe komt er nooit wat van terecht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Scholen eventueel een week eerder open, aldus Rutte zojuist. Moeten de opnames wel zakken naar 10 of minder per dag denk ik.

Nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Scholen eventueel een week eerder open, aldus Rutte zojuist. Moeten de IC opnames wel zakken naar 10 of minder per dag denk ik.
Hoe haalbaar denken jullie dat het gaat worden om over 4 weken al echt klaar te zijn voor het aankondigen van versoepelingen?

Je doet net of dit de zoveelste keer is dat scholen dicht zijn..quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat zegt hij zo vaak als zoethoudertje, en tot nu toe komt er nooit wat van terecht.

quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:

Nee maar hij heeft de gewoonte om mooie praatjes te maken en die niet waar te maken. Beter zegt hij gewoon niks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je doet net of dit de zoveelste keer is dat scholen dicht zijn..

Rest van de samenleving? Onderwijs kunnen we niet oplossen met een financiële tegemoetkoming en bevat zeker 20% van je bevolking.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:40 schreef Noek het volgende:
Scholen als eerste open. Als ze dat net doen zoals nu begint het feest gelijk weer en krijgt de rest vd samenleving gewoon geen lucht.

Tsja, het is allemaal oneerlijk verdeeld zo. Bij ons is het niet normaal druk, en komende jaren komt er nog veel meer werk aan (Omgevingswet). We komen niet aan geschikt personeel, is heel schaars.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Proost!
Hoorde vandaag dat de bonus voor dit jaar ook grotendeels wordt uitgekeerd vanwege prima resultaten ondanks de crisis. Kan toch weer mooi in de zak.

Geniet er van. Zo kan het dus ook. Kwestie van juiste keuzes maken in het levenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:

Hebben we überhaupt op 10 IC opnames gezeten dit jaar?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Scholen eventueel een week eerder open, aldus Rutte zojuist. Moeten de IC opnames wel zakken naar 10 of minder per dag denk ik.
Hoe haalbaar denken jullie dat het gaat worden om over 4 weken al echt klaar te zijn voor het aankondigen van versoepelingen?

Nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:

Je kunt gewoon onderwijs volgen met maatregelen en zonder aula’s met 300 leerlingen. Hou toch op met dat zwart/witte gedoe steeds.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Rest van de samenleving? Onderwijs kunnen we niet oplossen met een financiële tegemoetkoming en bevat zeker 20% van je bevolking.

En dan zeurt iedereen weer over het gebrek aan perspectief bieden..quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft de gewoonte om mooie praatjes te maken en die niet waar te maken. Beter zegt hij gewoon niks.
Of verwacht je zelf dat er over een paar weken opeens niemand meer naar de IC moet.

Tussen begin mei en eind september.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hebben we überhaupt op 10 IC opnames gezeten dit jaar?

Ja we kunnen ook online shoppen en thuiswerken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Je kunt gewoon onderwijs volgen met maatregelen en zonder aula’s met 300 leerlingen. Hou toch op met dat zwarte/witte gedoe steeds.

Big mitsquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
het zal zeker gaan dalen MITS mensen niet massaal tijdens Kerst en Oud en Nieuw de regels aan hun laars gaan lappen.

Ja zag het.quote:

Ga daar alvast maar vanuit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:46 schreef Jor_Dii het volgende:
MITS mensen niet massaal tijdens Kerst en Oud en Nieuw de regels aan hun laars gaan lappen.

Ik houd m’n hart vast, maar mocht het mis gaan dan moeten we iig niet zeuren dat het dus langer gaat duren (tot in februari)..quote:

Geniet er van! Ik ben ook al vanaf donderdagmiddag non stop aan het feestvieren (en drinken).quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:

Het enige voordeel is dat het aantal opnames nu lager is dan in maart, dus je bent ook weer eerder onder zo'n grenswaarde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja zag het.
Daar hebben we destijds dus 2 maanden over gedaan. Totaal niet haalbaar nu lijkt me.

Perspectief is lange termijn visie, niet speculeren over 2 weken eerder open dicht, dat misschien open, dat verbieden, dat half-half, etc. etc. Zinloze symboolregels, enkel reageren op dagcijfers en onderbuik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan zeurt iedereen weer over het gebrek aan perspectief bieden..
Persoonlijk denk ik ook dat 12 januari te vroeg komt, maar het zal zeker gaan dalen MITS mensen niet massaal tijdens Kerst en Oud en Nieuw de regels aan hun laars gaan lappen.

Als we in maart 2 maanden nodig hadden om dit punt te bereiken gaat het nu zeker niet lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik houd m’n hart vast, maar mocht het mis gaan dan moeten we iig niet zeuren dat het dus langer gaat duren (tot in februari)..

Ja, wij zitten ook op een bezettingsgraad van 15 procentpunt boven target, oftewel iedereen is heel hard aan het lopen voor klanten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:43 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Tsja, het is allemaal oneerlijk verdeeld zo. Bij ons is het niet normaal druk, en komende jaren komt er nog veel meer werk aan (Omgevingswet). We komen niet aan geschikt personeel, is heel schaars.
Moet komende weken nog 40 overuren opmaken die ik niet mee mag nemen omdat ik teveel vrije dagen over heb ..

Misschien eens in de spiegel kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Je kunt gewoon onderwijs volgen met maatregelen en zonder aula’s met 300 leerlingen. Hou toch op met dat zwarte/witte gedoe steeds.

Aan de andere kant vandaag wel weer het hoogst aantal opnames in ruim 6 weken en dat zal de komende 3 weken nog wel zo doorgaan..quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat het aantal opnames nu lager is dan in maart, dus je bent ook weer eerder onder zo'n grenswaarde.
Maar desalniettemin lijkt me half januari erg optimistisch.

En zo geschiedde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook online shoppen en thuiswerken.

Dan moet de horeca ook open want dit was ook de eis voor de horeca. Of zijn de doelpalen weer verschoven?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:

Geef die memo maar even door aan de scholen hier. Daar zitten ze nog knus met 300 man samen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien eens in de spiegel kijken.
Dat is namelijk precies wat alle scholen al doen.

De horeca heeft een ruimhartiger financieel steunpakket gekregen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:56 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Dan moet de horeca ook open want dit was ook de eis voor de horeca. Of zijn de doelpalen weer verschoven?

Aanzienlijk verschil tussen het belang van horeca en scholen, maar oke inderdaad wellicht de horeca dan weer open met max 30 gasten?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:56 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Dan moet de horeca ook open want dit was ook de eis voor de horeca. Of zijn de doelpalen weer verschoven?

Nuance ken je blijkbaar niet. Vandaar de spiegel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Geef die memo maar even door aan de scholen hier. Daar zitten ze nog knus met 300 man samen.
Maar nu even niet natuurlijk en ook handig om dat straks ook niet te doen. Met je spiegel.

Ja we gaan hier nog lang mee dooretteren. Mensen die denken dat het volgend jaar weer bij het oude is gaan nog teleurgesteld worden. Het virus gaat geheid muteren en ik denk ook niet dat de zorg ontlast wordt met het vaccin, helaas.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef hjansen82 het volgende:

Hoe komt het dan dat steeds meer horecaondernemers de handdoek in de ring gooien? Ik snap niet dat mensen denken dat dit voldoende is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
De horeca heeft een ruimhartiger financieel steunpakket gekregen.

De testresultaten zeggen wat anders.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:59 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat de zorg ontlast wordt met het vaccin, helaas.

Waarschijnlijk omdat ze doorhebben we nog wel even met deze pandemie zitten opgezadeld. Ik zou ook wat anders gaan doen als ik een horecazaak had.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:00 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat steeds meer horecaondernemers de handdoek in de ring gooien?

Dat zal wel gebeuren, maar daarnaast zullen best veel mensen denk ik voor of na de kerst ook wat vakantie nemen. De hoeveelheid besmettingen op het werk zullen dus ook wel afnemen en misschien merken een grotere groep mensen dus al op dat ze ziek zijn voordat ze met anderen in aanraking komen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan zeurt iedereen weer over het gebrek aan perspectief bieden..
Persoonlijk denk ik ook dat 12 januari te vroeg komt, maar het zal zeker gaan dalen MITS mensen niet massaal tijdens Kerst en Oud en Nieuw de regels aan hun laars gaan lappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |