abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2020 @ 18:59:36 #126
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196750663
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vind het diep treurig, vooral die ondernemers die er ook nog heel trots op zijn dat ze de regeltjes omzeilen, wat mij betreft heel simpel, ook niet vanuit de deuropening verkopen, de winkel is dicht.
Ondernemer met website gespot.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196750688
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.parool.nl/nie(...)glymk7ximj%3Famp%3D1

Hopelijk gaan ze dit snel verduidelijken allemaal..
Stemmingmakerij. Ik was vandaag in Amsterdamse Poort en daar was zeker de helft dicht. Viel me nu pas op hoeveel eet- en drinktenten daar zitten, maar ook die waren vrij rustig (behalve uiteraard de Mac :')).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:01:14 #128
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196750710
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Stemmingmakerij. Ik was vandaag in Amsterdamse Poort en daar was zeker de helft dicht. Viel me nu pas op hoeveel eet- en drinktenten daar zitten, maar ook die waren vrij rustig (behalve uiteraard de Mac :')).
Afhaalrij ?
pi_196750729
Cda snapt ook niet hoe Schiphol werkt he met hun sluiting :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196750771
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik heb daar een jaartje gewerkt, die zaken moeten het vooral van de grote kantoren van de banken en Vattenfall hebben, die zijn al meer dan een halfjaar dicht, en dan loont het nauwelijks om open te gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196750796
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:01 schreef Vallon het volgende:

[..]

Afhaalrij ?
Ja, maar bij de Mac staat al gedurende deze hele periode een rij buiten. Komt natuurlijk ook doordat de bestelschermen vrijwel bij de ingang staan.

Bij de Lidl staat trouwens ook vrijwel altijd een rij tot buiten...
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:04:46 #132
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196750818
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:53 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Het zou voor heel Nederland beter zijn wanneer Amsterdam per direct volledig achter slot en grendel gaat. Sowieso tot 19 januari 2050 ofzo...
Eensch. Alleen nog met paspoort en injectie naar binnen om je wiet op te pikken.
Wordt het eindelijk ś rustiger dan al die pretzijkers. Bvk iedereen die er niet is geboren of is opgegroeid, de ring uit flikkeren.
pi_196750826
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb daar een jaartje gewerkt, die zaken moeten het vooral van de grote kantoren van de banken en Vattenfall hebben, die zijn al meer dan een halfjaar dicht, en dan loont het nauwelijks om open te gaan.
Klopt. Maar goed, de meeste horeca doet het sowieso belabberd op dit moment.
pi_196750899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Klopt. Maar goed, de meeste horeca doet het sowieso belabberd op dit moment.
Ja klopt, maar die zaakjes daar die hebben nauwelijks andere inkomsten als die kantoren dicht zijn, misschien op een paar uitgezonderd, de meeste zijn fors aan de prijs en niet echt gericht op het winkelpubliek daar, wel 1 van de leukste winkelgebieden van Amsterdam trouwens.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:08:27 #135
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196750910
Tweede Kamer debat Corona Jessias@Rutte: Wat is de onderbouwing om de basisscholen te sluiten.....?

In het OMT staat niets dat zij het eens zijn en dat is wat anders dan je dat voorstellen... Rutte!!!
Een klinkklare leugen Pak'm Jesse.
Rutte gaat vervolgens op de stoel zitten van deskundigen door zelf te bedenken, zonder doorrekening, dat je dus het PO moet sluiten. Ik snap het niet.
pi_196750995
Haha Jesse heeft hier wel beet.
pi_196751075
Klaver was tijdens de eerste lockdown wel voor schoolsluiting, overigens.
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:15:18 #138
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196751077
Rutte gaat vervolgens weer de gevarenkaart spelen door andere mensen voor zijn sentimentenkarretje te spannen en geeft geen antwoord waarom basisscholen moeten worden gesloten. Hij is echt van het padje af en speelt de Dodo Jojo waar kinderen van/naar school worden gebracht. Drijfzand. En dan voljhouden dat het OMT dit niet kon adviseren en het daarom maar moest gebeuren. 8)7

Dit is minachting van de Kamer.
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:17:37 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196751154
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:15 schreef Vallon het volgende:
Rutte gaat vervolgens weer de gevarenkaart spelen door andere mensen voor zijn sentimentenkarretje te spannen en geeft geen antwoord waarom basisscholen moeten worden gesloten. Hij is echt van het padje af en speelt de Dodo Jojo waar kinderen van/naar school worden gebracht. Drijfzand. En dan voljhouden dat het OMT dit niet kon adviseren en het daarom maar moest gebeuren. 8)7

Dit is minachting van de Kamer.
Als alfa mannetje lult Rutte gewoon wat weg, niet gehinderd van enige kennis van zaken.

Maar ik vind eht perima dat scholen dicht zijn, dit gaat heel veel mensen irriteren en ophitsen tegen het systeeem.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:19:21 #140
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196751206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:15 schreef MoreDakka het volgende:
Klaver was tijdens de eerste lockdown wel voor schoolsluiting, overigens.
Ja... dat was een andere situatie dan nu.... wat voegt dat hier toe
Geen zaken vermixen wat steeds weer gebeurd. In 1870 hadden we bier en nu niet.
Rutte neemt een beslissing zonder onderbouwing, sluit de basisscholen zonder dat daar enige grondslag voor is anders dan een eigen vermoeden.
Jesse zegt ook als het nodig is, is het nodig en Rutte geeft simpelweg geen antwoord en rekent op Arib - die haast heeft - om in de 3slag, uit te gaan spelen.
pi_196751219
Verder ben ik nog niet zo overtuigd dat het vaccin echt gaat werken. Het virus muteert en het vaccin zal dan wellicht niet werken. Ook blijven de ziekenhuizen dan volstromen. Als dit het geval is dan zijn we de komende 5 tot 10 jaar niet van dit probleem af. Ik denk steeds meer dat emigreren de enige optie is. Naar een land wat fatsoenlijke maatregelen instelt.
Check it out
pi_196751223
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als alfa mannetje lult Rutte gewoon wat weg, niet gehinderd van enige kennis van zaken.

Maar ik vind eht perima dat scholen dicht zijn, dit gaat heel veel mensen irriteren en ophitsen tegen het systeeem.
Welnee. Dat ga je pas krijgen als deze situatie oneindig verlengd gaat worden na 19 januari. Dus laten we er voor nu maar het beste van maken met z'n allen.
Zonder wrijving geen glans
pi_196751230
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ja... dat was een andere situatie dan nu.... wat voegt dat hier toe
Klaver weet niet waar hij over praat en is alleen maar bezig met opportunistische oppositievoering. Zoals de meeste Kamerleden.
pi_196751248
Dit is de hamer 🔨 van Rutte he.
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:22:36 #145
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196751308
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De mening of iets voor jezelf OK is, staat daar wmb los van. Ik kan goed de mening van een ander volgen en zal die zelfs verdedigen als dat nodig is. Vrijheid van meningsuiting is een groot recht (en plicht).
Rutte liegt, draait en heeft duidelijk schijt aan de Kamer, is niet van plan zich te verantwoorden en dus aan mij.
Vervolgens en-publique met Hugo een dealtje maken of dat het heel moeilijk is om er nog 's naar te kijken.
Het is een charade.
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:23:18 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196751327
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef Haags het volgende:

[..]

Welnee. Dat ga je pas krijgen als deze situatie oneindig verlengd gaat worden na 19 januari. Dus laten we er voor nu maar het beste van maken met z'n allen.
Dan zullen mensen nog meer tot wanhoop gedreven worden inderdaad, maar nu ook jong-volwassenen geraakt worden omdat ze thuis moeten werken met jengelende kinderen zal dat zeker schade berokkenen aan het draagvlak.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196751348
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef hjansen82 het volgende:
Verder ben ik nog niet zo overtuigd dat het vaccin echt gaat werken. Het virus muteert en het vaccin zal dan wellicht niet werken. Ook blijven de ziekenhuizen dan volstromen. Als dit het geval is dan zijn we de komende 5 tot 10 jaar niet van dit probleem af. Ik denk steeds meer dat emigreren de enige optie is. Naar een land wat fatsoenlijke maatregelen instelt.
Welke landen heb je in gedachte?
- verwijderd door admin -
pi_196751361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:24 schreef groenen het volgende:

[..]

Welke landen heb je in gedachte?
Dat ga ik hier niet vertellen.

[ Bericht 16% gewijzigd door hjansen82 op 15-12-2020 19:24:54 (fout) ]
Check it out
pi_196751387
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan zullen mensen nog meer tot wanhoop gedreven worden inderdaad, maar nu ook jong-volwassenen geraakt worden omdat ze thuis moeten werken met jengelende kinderen zal dat zeker schade berokkenen aan het draagvlak.
Ja maar heb het idee dat het zeker de eerstkomende 2 weken wel mee gaat vallen. Merendeel is vaak toch al vrij rond de kerst.

Enfin, we zien het wel. Heb me erbij neergelegd en we gaan er het beste van maken.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:26:11 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196751402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:24 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dat ga ik hier niet vertellen.
Gisteren had je het nog over Zweden, dat je daar naartoe zou gaan emigreren :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')