Dat heb jij 300x gepost ja en er is vaak genoeg op gereageerd met de nuance en werkelijke wetenschappelijke onderbouwing.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk al 300x gezegd hier. Die mondkapje zorgen vermoedelijk voor een toename van het aantal besmettingen. Terugdraaien is echter geen optie meer, dat zou de geloofwaardigheid van Hugo en kornuiten tot onder het nulpunt laten dalen.

Die geef je toch wel aan neem ik? Familietradities moet je in ere houden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zag tijdens m’n wandelingetje door het dorp dat naast de bloemist ook gewoon de gitaarwinkel open is.
Lekker essentieel hoor

Dit is niet nieuw. Wil ook niet zeggen dat er tot die tijd niets kan en mag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:42 schreef Bocaj het volgende:
Bill Gates: Normaliteit na zo'n beetje 12 tot 18 maanden...
Schrijf 2021 ook maar af... iig de 1e 6 maand en dan hopen dat je in de 2e helft van het jaar aan de beurt bent voor een vaccin!
Vanaf 9:30 minuten...

Geef ze even 3 dagen om te wennen en zaken te regelen. Waarschijnlijk ben jij geen lokale ondernemer met een zaak die dicht moet, dan is het makkelijk praten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zag tijdens m’n wandelingetje door het dorp dat naast de bloemist ook gewoon de gitaarwinkel open is.
Lekker essentieel hoor

Daar is zelfs een heel apart forum voor hier op Fokquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:45 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Kan er in dit forum niet gewoon een topic komen voor alle wappies.

Het zal je verbazen, maar ik heb zelfs een bloemetje gekocht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die geef je toch wel aan neem ik? Familietradities moet je in ere houden.

De voorzienigheid heeft gelukkig dat verhinderd. Redteam zijn imo vooral miskende mensen die boos zijn geen zitting te hebben gehad in het OMT. Rutte speelt verder een sentimentenspel en heeft zich vooral comfortabel geparkeerd achter deskundigen die hij waar hijzelf vond dat het wel kon negeren om vervolgens zich daarachter te verschuilen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:39 schreef Vasilevski het volgende:
Asscher zegt eigenlijk, zonder de naam te noemen, dat Rutte naar het RedTeam had moeten luisteren.

Zorg gewoon dat je voor 20u al lam ben en hou op met je gemekkerquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:44 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer wordt alcoholverkoop na 20u weer toegestaan? Waarom is die ridicule maatregel er nog?

Er is geen overtuigend bewijs. En de cijfers bevestigen het net zo hard. Sinds die mondkapjes zijn mensen elkaar nog net niet aan het knuffelen in de winkels.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heb jij 300x gepost ja en er is vaak genoeg op gereageerd met de nuance en werkelijke wetenschappelijke onderbouwing.

Het aantal positieve tests per capita ontloopt elkaar niet zoveel meer van regio tot regio tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:49 schreef Mondkapje het volgende:
Je hoort niets meer over dat het erg is in Brabant en niet in Groningen, ik kan me niet voorstellen dat het nu overal hetzelfde is.

Nou ik vind in deze tijd de oliebollenkraam wel essentieel!quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.parool.nl/nie(...)glymk7ximj%3Famp%3D1
Hopelijk gaan ze dit snel verduidelijken allemaal..

Het zou voor heel Nederland beter zijn wanneer Amsterdam per direct volledig achter slot en grendel gaat. Sowieso tot 19 januari 2050 ofzo...quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:

Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:51 schreef Vallon het volgende:
Tweede Kamer debat: geweldige PR schow aangaande belastingen, Rutte: we hebben een prima belastingsysteem dat voldoende solidariteit kent. "Bedrijven die hier geen winst maken betalen ook geen belasting."![]()
Natuurlijk hoor ik nu wat ik wil horen maar dat gladde verhaal "Koop bij de kaasboer" of je pen bij Akkerman te kopen is niet het eerlijke antwoord; komt mij ondertussen mijn strot uit. Dan wel die winkels sluiten incl Akkerman.

Afhaal mag sowieso.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ik vind in deze tijd de oliebollenkraam wel essentieel!
Je moet die dingen kunnen kopen in december.

Is ook niet zo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:49 schreef Mondkapje het volgende:
Je hoort niets meer over dat het erg is in Brabant en niet in Groningen, ik kan me niet voorstellen dat het nu overal hetzelfde is.

Dat zegt helaas niet zo heel veel want dat zijn ze nooit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas pindakaas......de cijfers zijn niet 100%

Hoe zo... debat over Corona in de Tweede kamer.... since when is daar een ander topic voor...quote:

quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:47 schreef Jor_Dii het volgende:

Ik had het niet tegen jou...quote:

Vind het diep treurig, vooral die ondernemers die er ook nog heel trots op zijn dat ze de regeltjes omzeilen, wat mij betreft heel simpel, ook niet vanuit de deuropening verkopen, de winkel is dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |