Oké, in ieder geval bedankt voor je inzichten dat het vaccine niet gaat werken.quote:
Tsja als je niets wilt aannemen van de experts dan wordt het inderdaad emigreren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef hjansen82 het volgende:
Verder ben ik nog niet zo overtuigd dat het vaccin echt gaat werken. Het virus muteert en het vaccin zal dan wellicht niet werken. Ook blijven de ziekenhuizen dan volstromen. Als dit het geval is dan zijn we de komende 5 tot 10 jaar niet van dit probleem af. Ik denk steeds meer dat emigreren de enige optie is. Naar een land wat fatsoenlijke maatregelen instelt.
naar Antarctica.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tsja als je niets wilt aannemen van de experts dan wordt het inderdaad emigreren.
Cheers!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Nou jongens, ik ga aan de borrel.
Vast contract gekregen en verhoging salaris. En dat tijdens corona tijd!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Proost!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Van harte gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Dat zegt hij zo vaak als zoethoudertje, en tot nu toe komt er nooit wat van terecht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Scholen eventueel een week eerder open, aldus Rutte zojuist. Moeten de opnames wel zakken naar 10 of minder per dag denk ik.
Nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Scholen eventueel een week eerder open, aldus Rutte zojuist. Moeten de IC opnames wel zakken naar 10 of minder per dag denk ik.
Hoe haalbaar denken jullie dat het gaat worden om over 4 weken al echt klaar te zijn voor het aankondigen van versoepelingen?
Je doet net of dit de zoveelste keer is dat scholen dicht zijn..quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat zegt hij zo vaak als zoethoudertje, en tot nu toe komt er nooit wat van terecht.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Nee maar hij heeft de gewoonte om mooie praatjes te maken en die niet waar te maken. Beter zegt hij gewoon niks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je doet net of dit de zoveelste keer is dat scholen dicht zijn..
Rest van de samenleving? Onderwijs kunnen we niet oplossen met een financiële tegemoetkoming en bevat zeker 20% van je bevolking.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:40 schreef Noek het volgende:
Scholen als eerste open. Als ze dat net doen zoals nu begint het feest gelijk weer en krijgt de rest vd samenleving gewoon geen lucht.
Tsja, het is allemaal oneerlijk verdeeld zo. Bij ons is het niet normaal druk, en komende jaren komt er nog veel meer werk aan (Omgevingswet). We komen niet aan geschikt personeel, is heel schaars.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Proost!
Hoorde vandaag dat de bonus voor dit jaar ook grotendeels wordt uitgekeerd vanwege prima resultaten ondanks de crisis. Kan toch weer mooi in de zak.
Geniet er van. Zo kan het dus ook. Kwestie van juiste keuzes maken in het levenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Hebben we überhaupt op 10 IC opnames gezeten dit jaar?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Scholen eventueel een week eerder open, aldus Rutte zojuist. Moeten de IC opnames wel zakken naar 10 of minder per dag denk ik.
Hoe haalbaar denken jullie dat het gaat worden om over 4 weken al echt klaar te zijn voor het aankondigen van versoepelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |