quote:
Ik kon alleen deze. Maar ik loop achter, merk ikquote:Equity represents the shareholders' stake in the company, identified on a company's balance sheet. The calculation of equity is a company's total assets minus its total liabilities, and is used in several key financial ratios such as ROE.
Het ergste is natuurlijk dat niemand er meer van staat te kijken dat zo'n bericht wordt geretweet door de president.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is heel normaal.
In Noord-Korea.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:26 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch één van de standaard mantra's binnen de SJ religie.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is heel normaal.
In Noord-Korea.
Lachen, toch? Ik kom echt niet meer bij als ze het voor elkaar krijgen om hun eigen RNC Senatoren in Georgia te saboteren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:50 schreef Dutch_view het volgende:
#CocaineMitch trending
tis ook nooit goed bij de MAGA aanhang
Wat was er mis mee? Het ging over deze?quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:39 schreef AnneX het volgende:
Ongelooflijke misser. ( ik ben een beetje koortsig.)
Neuh...quote i.p.v. edit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat was er mis mee? Het ging over deze?
[ twitter ]
Het zal wellicht een kathartische waarde hebben.quote:
Gelijke kansen ben ik een groot voorstander van, gelijke uitkomsten (waar equity geregeld mee wordt gelinkt) niet. Dit is namelijk onhaalbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Het enige wat laakbaar is in je post is het woord religie dat je zelf plaatst. Om daarmee quasi grappig aan te geven dat je dergelijke gelijkwaardigheid maar onzin vind, ongetwijfeld.
'Gelijke uitkomsten' is dan ook conservatieve newspeak om verandering tegen te gaan. Koppel er verder dog whistles als SJW en communisme aan, en je hebt zo toch zeker de halve Amerikaanse bevolking al weer achter je staan. Dat, en zwaaien met de Bijbel uiteraard.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Gelijke kansen ben ik een groot voorstander van, gelijke uitkomsten (waar equity geregeld mee wordt gelinkt) niet. Dit is namelijk onhaalbaar.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Gelijke uitkomsten' is dan ook conservatieve newspeak om verandering tegen te gaan. Koppel er verder dog whistles als SJW en communisme aan, en je hebt zo toch zeker de halve Amerikaanse bevolking al weer achter je staan. Dat, en zwaaien met de Bijbel uiteraard.
Conservatieven zijn daar doorgaans dan ook niet zo voor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:26 schreef Monolith het volgende:
Gelijke kansen zijn dan ook vooral een ongedefinieerd concept waar iedereen zijn eigen invulling aan kan geven en het "mee eens" kan zijn. Zeggen dat je voor gelijke kansen bent zegt werkelijk geen zak.
Tja, zeggen dat het iedereen vrij staat om een ton per jaar op te hoesten voor exclusief en goed onderwijs kun je ook wel onder "gelijke kansen" gooien als je maar creatief genoeg interpreteert.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Conservatieven zijn daar doorgaans dan ook niet zo voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |