Haha, ik stond net op het punt dat ook te doen, tot ik dacht toch maar even in OUD kijken of hij daar ook echt niet staatquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:03 schreef lunapuella het volgende:
Oh shit, ik zag geen nieuwe in MyAT dus ik heb ook een nieuwe geopend
Ja, ik opende dus ook een nieuwe. Oeps!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:47 schreef Aure het volgende:
Haha iedereen is druk nieuwe topics aan het makenmisschien kan @:SQ deze koppelen aan die hiervoor?
Ik woon in het echte zuiden tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:53 schreef FlyingFish het volgende:
Lastig, wie mijn Santa is. Tink was naar het echte zuiden verhuisd dacht ik, maar in het profiel staat nog Tilburg, dus die staat nog steeds op twijfel. Van een aantal anderen weet ik dat ze elders in het land wonen of dat ik ze op Facebook heb.
Dus Adrian4, Tink of hupje... hupje niet denk ik, dat zou te toevallig zijn (na vorig jaar). Datzelfde geldt ook voor Tink maar daar zit al meer tijd tussen. Ik hoop voor de Santa dat ze Adrian4 is omdat een nieuw lootje hebben vast leuker is, maar ik vermoed toch Tink.
Heeft niemand Adrian4 al als zijn Santa geraden?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:17 schreef FlyingFish het volgende:
Oke, dan ga ik een echte gok doen.
@:Adrian4, ben jij mijn Santa?
Haha, de doos was een beetje groot uitgevallenquote:Op woensdag 16 december 2020 09:13 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Er is net ook een grote doos bezorgd, dus ik ben heel benieuwd!
Jeuj, dank je! Dan zijn er nog maar 4 over.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:04 schreef Phaidra het volgende:
Rububbled is mijn Santa! @:MevrouwCactus
Wat fijn dat het pakket ontvangen is!quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:36 schreef lunapuella het volgende:
@:SantaLaLuna het pakket kwam vandaag binnen!
Ik kan niet wachten met uitpakken te beginnen
Voor speuren naar je identiteit
Had ik vooralsnog geen tijd
Maar ik beloof die deze week te maken
Dat je maar snel bekend mag raken!
Ik ben er vandaag eens voor gaan zittenquote:Op woensdag 16 december 2020 11:35 schreef SantaLaLuna het volgende:
[..]
Wat fijn dat het pakket ontvangen is!
In deze tijd zeker geen muizenis.
Nog een extra hint speciaal voor jou
Ik laat je niet staan in de kou
Mijn username bevat geen getal
Dusssss weet je het al?
Er zijn er nog zeker 3 ontmaskerd op jouw lijstjequote:Op woensdag 16 december 2020 11:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jeuj, dank je! Dan zijn er nog maar 4 over.
Dan is de OP niet bijgewerktquote:Op woensdag 16 december 2020 11:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Er zijn er nog zeker 3 ontmaskerd op jouw lijstje
Morgan is mijn santa, dus dan blijft er echt niet veel meer over ;-)quote:Op woensdag 16 december 2020 12:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan is de OP niet bijgewerkt
Oeh je bent bijna daarquote:Op woensdag 16 december 2020 11:53 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag eens voor gaan zitten
Om door alle hints te spitten
Op mijn shortlist staan nu nog twee, geen drie
@:Hupje of @:Phaidra, wie o wie?
Heb je misschien nog een hintje klein?
Zodat ik weet wie mijn Santa mag zijn?
@Phaidra is mijn Santa!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef SantaLaLuna het volgende:
[..]
Oeh je bent bijna daar
Nog even speuren en de zoektocht is klaar!!
Er is nog een hint verstopt in een gedicht
Zet de beginletters op een rij en je ziet mijn gezicht
JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 16 december 2020 13:47 schreef lunapuella het volgende:
[..]
@:Phaidra is mijn Santa!Wat leuk, jij was als ik het goed onthouden heb mijn lootje bij mijn eerste Secret Santa in 2015.
Mooi zo, kan ik makkelijk raden na het uitpakkenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Morgan is mijn santa, dus dan blijft er echt niet veel meer over ;-)
(lees dit met mij op een aangevallen toontje): De laatste lijst die ik zag was dan niet bijgewerkt, hoor!quote:Op woensdag 16 december 2020 12:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan is de OP niet bijgewerkt
Ik heb jou nog nooit op een aangevallen toontje gehoordquote:Op woensdag 16 december 2020 17:09 schreef Cholula het volgende:
[..]
(lees dit met mij op een aangevallen toontje): De laatste lijst die ik zag was dan niet bijgewerkt, hoor!
Ha! Nu wel!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit op een aangevallen toontje gehoord
Jaahaa!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maar is die OP nu al aangepast?
Ik (snik) doe (snik) het ook nooohooit goehoehoed.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:43 schreef Aure het volgende:
Dit lijstje klopt geloof ik nog net iets meer:
Adrian4 – Sandriana - Aure
Aure – Aureslee - hilliebillie
Cholula - Hohoholula -
FlyingFish - Xmas-FlyingFish-Stew - Adrian4
Framblij89 - Cranblij89 -
hilliebillie - MerryHilliemas -
Hupje - HoHoHoHupje-
lunapuella - SantaLaLuna - Phaidra
MevrouwCactus -
MorganLeFay - MorganLeFayLovsky - Quoi
Nanuke - santanuke -
Phaidra - Sleedra - Rebubbled
Quoi - Jungle_all_the_Quoi -
Rebubbled - Santabubbled - vlindertje89
SaskiaR - SassyReindeer - Framblij89
Tink89 - kerstinkopen - MorganLeFay
vlindertje89 - Vlinderklaas - SaskiaR
@Tink89 Ben jij mijn Santa??quote:Op woensdag 16 december 2020 09:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn pakket is onderweg
Lieve Santa, ik ben heel slecht in raden, dus ik ga mijn best doen.
Adrian4
Aure
Cholula
FlyingFish
Framblij89
hilliebillie
Hupje
lunapuella
MevrouwCactus
MorganLeFay
Nanuke
Phaidra
Quoi
Rebubbled
SaskiaR
Tink89
vlindertje89
Van Hilliebillie weet ik eigenlijk niets, dus daarom sta je nog op mijn lijstje. Verder is het iemand met 1 kind en volgens mij zwanger (of de wens voor een tweede kindje). Van Rebubbled weet ik ook te weinig helaas.
Briljant ditquote:Op woensdag 16 december 2020 17:43 schreef Aure het volgende:
Dit lijstje klopt geloof ik nog net iets meer:
Adrian4 – Sandriana - Aure
Aure – Aureslee - hilliebillie
Cholula - Hohoholula -
FlyingFish - Xmas-FlyingFish-Stew - Adrian4
Framblij89 - Cranblij89 -
hilliebillie - MerryHilliemas -
Hupje - HoHoHoHupje-
lunapuella - SantaLaLuna - Phaidra
MevrouwCactus -
MorganLeFay - MorganLeFayLovsky - Quoi
Nanuke - santanuke -
Phaidra - Sleedra - Rebubbled
Quoi - Jungle_all_the_Quoi -
Rebubbled - Santabubbled - vlindertje89
SaskiaR - SassyReindeer - Framblij89
Tink89 - kerstinkopen - MorganLeFay
vlindertje89 - Vlinderklaas - SaskiaR
Neequote:Op woensdag 16 december 2020 18:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
@:tink89 Ben jij mijn Santa??
Nou, dit is duidelijk dusquote:Op woensdag 16 december 2020 09:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn pakket is onderweg
Lieve Santa, ik ben heel slecht in raden, dus ik ga mijn best doen.
Adrian4
Aure
Cholula
FlyingFish
Framblij89
hilliebillie
Hupje
lunapuella
MevrouwCactus
MorganLeFay
Nanuke
Phaidra
Quoi
Rebubbled
SaskiaR
Tink89
vlindertje89
Van Hilliebillie weet ik eigenlijk niets, dus daarom sta je nog op mijn lijstje. Verder is het iemand met 1 kind en volgens mij zwanger (of de wens voor een tweede kindje). Van Rebubbled weet ik ook te weinig helaas.
Misschien kan mijn lijstje je wat helpen?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Quoi het volgende:
Yoehoeeeeeee @:Jingle_all_the_Quoi wie ben je?![]()
Ik zit ook te lachen hoor. Maar nu zie ik dat @Nanuke ook pas 1 kind heeft. Ik dacht dat die al was bevallen. Dus dat is nog een optiequote:Op woensdag 16 december 2020 19:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik moest hardop lachen mevrouwcactus, maar ik ben het echt niet...
Dat lijstje met al die streepjes door alle namen zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Misschien kan mijn lijstje je wat helpen?
Gelukkig heb je dan niet het lootje van Tink gekregenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:38 schreef Quoi het volgende:
Wij hebben trouwens de uiterste verzenddatum van 14 december toch niet geredAlles staat klaar, maar afgelopen dagen waren zo'n rollercoaster dat het pakket laten versturen niet meer is gelukt. Dat wordt dus toch maar weer even langs brengen @:MorganLeFay
Geen probleem. Maarre... mag ook volgende week hoor, als het dan rustiger is bij jullie. Het uitpakken is dan gewoon wat later, vinden we niet erg! Ik ben overigens gewoon thuis, maar na vandaag wel weer 4 dagen gaarquote:Op woensdag 16 december 2020 20:38 schreef Quoi het volgende:
Wij hebben trouwens de uiterste verzenddatum van 14 december toch niet geredAlles staat klaar, maar afgelopen dagen waren zo'n rollercoaster dat het pakket laten versturen niet meer is gelukt. Dat wordt dus toch maar weer even langs brengen @:MorganLeFay
Nee hoor, ik zorg ervoor dat het uitpakmomentje ook voor jullie op de 19e isquote:Op woensdag 16 december 2020 21:00 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Geen probleem. Maarre... mag ook volgende week hoor, als het dan rustiger is bij jullie. Het uitpakken is dan gewoon wat later, vinden we niet erg! Ik ben overigens gewoon thuis, maar na vandaag wel weer 4 dagen gaar
Dat het wat later is is helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 21:01 schreef MerryHilliemas het volgende:
Lieve @:hilliebillie, ik moet bekennen
Ik kon gisteren pas naar het postpunt rennen
De uiterste verzenddatum dus ook niet gered
Dat vind ik van mezelf best wel pet
Maar, maak je geen zorgen!
Volgens PostNL komt je pakje morgen!
En ik las dat je zelf ook veel drukte had
Dus ik voel me iets minder schuldig, schat
Het gaat niet lang meer durenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Geen zorgen, geen zorgen!
Ik kan zelfs wachten tot na morgen!
Doe maar rustig aan,
Die pakjes komen vanzelf wel een keer onder de kerstboom te staan![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zit ook te lachen hoor. Maar nu zie ik dat @:nanuke ook pas 1 kind heeft. Ik dacht dat die al was bevallen. Dus dat is nog een optie
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:35 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
3 keer scheepsrecht... ben jij mijn Santa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dan kan het niemand anders zijn dan @FlyingFish![]()
Ik hoop zo dat je/jullie het pakket leuk vinden.quote:
Ik denk dat je de prijs voor slechtste rader van dit jaar hebt verdiend, ik ben het ook nietquote:Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Godver
Oke dan kan het niemand anders zijn dan @:Flyingfish![]()
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:21 schreef lunapuella het volgende:
En ik maar denken dat het raden met zo'n klein groepje deelnemers wel snel zou gaan.
Nee, die niet, maar wel een tof gedichtquote:Op donderdag 17 december 2020 09:50 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je/jullie het pakket leuk vinden.![]()
Had ik je de 3S-code eigenlijk wel ook gestuurd?
Wil je een paar hints op een rij?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Godver
Oke dan kan het niemand anders zijn dan @:Flyingfish![]()
Oké na het hele lijstje opnieuw af te strepen,quote:Op donderdag 17 december 2020 12:13 schreef cranblij89 het volgende:
[..]
Wil je een paar hints op een rij?
Dit krijg je cadeau van mij:
In ons huis rent minstens één kind
Dat is natuurlijk al een kanjer van een hint
Posten in hetzelfde topic doen we nu niet
En jij keek naar topics in het verschiet
Ik ben overigens op het moment niet zo actief hier op het forum
Ik twijfelde ook nog lang of ik wel mee kon doen in deze vorm.
Tussen nu en half 7 mag je de deur open doen.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, die niet, maar wel een tof gedicht
Oohh en ik ben net thuis en er was nog geen briefje dus hij komt vast nogquote:Op donderdag 17 december 2020 16:42 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Tussen nu en half 7 mag je de deur open doen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 12:49 schreef Framblij89 het volgende:
Man ik schaam me diep hahaha
[..]
Oké na het hele lijstje opnieuw af te strepen,
Blijft er nu echt maar 1 over
Als dit niet goed is, kan je me echt wegslepen.
Dus ik raad nog 1 keer,
Daarna doe ik het nooit meer.
Lieve Santa ben jij @:cholula ?
HET IS ER!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2020 16:42 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Tussen nu en half 7 mag je de deur open doen.
Ik heb erg mijn best gedaan op je pakketje...hoop dat het bevalt!quote:Op donderdag 17 december 2020 18:51 schreef Tink89 het volgende:
Oooh jongens ik wil zo graag de rest uitpakken. Is het al zaterdag?
Het ziet er iig allemaal prachtig uit en de eerste twee pakjes waren een grote hit, dus ik maak me daar in de verste verte geen zorgen over.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:24 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik heb erg mijn best gedaan op je pakketje...hoop dat het bevalt!
Morgen komt de postbode langs heb ik vernomen..quote:Op woensdag 16 december 2020 21:54 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Het gaat niet lang meer duren
Dan ga ik je pakket versturen
Nu met aangepaste openingstijden
Had ik me nog niet van het pakket kunnen bevrijden
En let ook niet te veel op de doos
Die is een beetje troosteloos
Ik had deze van een kerstpapiertje willen voorzien
Maar toen werd het te glad bovendien
En wist ik niet zeker of dat zou blijven zitten tot aan je adres
Dus het ik het er maar afgelaten expres
Anders zit er geen verzendlabel meer op de doos
En dat was dan wel hopeloos
Als je de doos dan binnen hebt
Door jou bij de postbode onderschept
Mag je kiezen pakjes in of uit de doos
Het is waar jij dan zelf voor koos.
Nanuke was al geraden toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:16 schreef Quoi het volgende:
@:Jingle_all_the_Quoi nog steeds tast ik in het duister!
Je bent een snelle, dat is een zekerheid
52 dagen en 1 uur geleden was je hier het laatst, en luister
niet snel erna ontving ik jouw pakket, lekker op tijd.
Kan ik je lokken door deze post misschien?
Of blijf je de geest in de fles?
Ik ben radeloos en kan het niet goed zien,
Strepend door het lijstje kom tot slechts deze zes:
FlyingFish
Hupje
lunapuella
MevrouwCactus
Nanuke
Tink89
![]()
Tink89, MevrouwCactus en FlyingFish zie ik hier te vaak
en streep ik weg van deze shortlist.
Toe dan kloontje, vertel me, zijn mijn gokken raak?
Of heb ik echt ergens anders iets gemist?
Haha, dat was geen bewuste actie, ik heb dat gewoon gemist geloof ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Nanuke was al geraden toch?
Zou wel een stunt zijn als luna je SS is. Die zei heel sneaky () helemaal niks toen ik op haar gokte en jij dit bevestigde.
Maar spannend mysterie dit
Lastig he... Misschien kan je de tactiek van @Framblij89 proberen en gewoon alle namen noemen?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:16 schreef Quoi het volgende:
Strepend door het lijstje kom tot slechts deze zes:
FlyingFish
Hupje
lunapuella
MevrouwCactus
Nanuke
Tink89
![]()
Ja idd!quote:Op donderdag 17 december 2020 20:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Nanuke was al geraden toch?
Zou wel een stunt zijn als luna je SS is. Die zei heel sneaky () helemaal niks toen ik op haar gokte en jij dit bevestigde.
Maar spannend mysterie dit
Nou moet ik eerlijk zeggen,quote:FlyingFish
Hupje
lunapuella
MevrouwCactus
Tink89
Ik vind het wel een beetje raar om mij weg te strepen omdat ik hier te vaak ben. Dat zegt niets over hoe vaak ik met mijn kloon (als ik die al heb) inlog natuurlijk, dus ik zou mij gewoon weer op het lijstje erbij zetten, net als MevrouwCactus en Tink89quote:Op donderdag 17 december 2020 20:16 schreef Quoi het volgende:
Strepend door het lijstje kom tot slechts deze zes vijf:
FlyingFish
Hupje
lunapuella
MevrouwCactus
Tink89
![]()
Sterkte Tinkquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:09 schreef Tink89 het volgende:
Jongens, ik heb corona en ben er inmiddels goed ziek van. Ik doe mijn best om gezellig mee te blijven posten, maar het lukt niet helemaal...sorry
Ik hoop dat je nog wat van je Santa hoort. Had je je pakket al wel ontvangen?quote:
Ik zeg ook niet dat ik heel behulpzaam ben natuurlijkquote:
Dank je lieve Santa, het pakketje is binnenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:01 schreef MerryHilliemas het volgende:
Lieve @:hilliebillie, ik moet bekennen
Ik kon gisteren pas naar het postpunt rennen
De uiterste verzenddatum dus ook niet gered
Dat vind ik van mezelf best wel pet
Maar, maak je geen zorgen!
Volgens PostNL komt je pakje morgen!
En ik las dat je zelf ook veel drukte had
Dus ik voel me iets minder schuldig, schat
En het is nog wel zo'n leuke doosquote:Op donderdag 17 december 2020 22:58 schreef Adrian4 het volgende:
Het pakket hier onder de boom wordt vooralsnog genegeerd door de medebewoners.
Maar ik denk dat als ik zeg dat we gaan uitpakken het nog al snel gepiept is.
Beterschap! Jij hebt de bingokaart ondertussen wel vol.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:09 schreef Tink89 het volgende:
Jongens, ik heb corona en ben er inmiddels goed ziek van. Ik doe mijn best om gezellig mee te blijven posten, maar het lukt niet helemaal...sorry
Ja het gaat niet helemaal jofel bij de pakketdiensten weer geloof ikquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:51 schreef Cholula het volgende:
@:framblij89 volgens de bezorgmensen komen je cadeautjes vandaag echt... Zeggen ze...
Urgh, balen. Nou hopelijk dan wel morgen inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:47 schreef Aure het volgende:
Mijn pakket heeft vertragingze zeggen nu dat het morgen komt. Ben benieuwd
Heb de doos binnenquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:51 schreef Cholula het volgende:
@:framblij89 volgens de bezorgmensen komen je cadeautjes vandaag echt... Zeggen ze...
En met alle afhaalpunten die nu dicht zijn waardoor er ipv 100 pakketjes op één adres, het opeens één pakje voor 100 adressen is geworden. Ik ben heel blij dat we Sint al gehad hebben en wij niet aan kerstcadeau’s doen. Onder normale omstandigheden is deze periode al chaos...quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:09 schreef Aure het volgende:
Nee joh die trekken die drukte toch niet, zeker niet met alle online bestellingen die nog even gedaan worden nu de winkels dicht zijnmaar uiteindelijk komt het vast wel een keer aan
Lieve cholula,quote:Op donderdag 17 december 2020 21:28 schreef Cholula het volgende:
Lieve Santa,
Na mijn enthousiaste schreeuw
Van het pakket is er hier!
Ik riep het, kirrend van plezier.
Geen teken van leven, geen postduif, zelfs geen zeemeeuw
En ook op mijn misschien wat onhandige vraag
Kwam geen antwoord tot vandaag
Lieve Santa, hoe moet dat nou?
Vind je me niet zo leuk, santavrouw?
De doos staat nog rustig in hoek
Niet onder de boom
Dat is zo gewoon
Daarnaast is hij dan met die jongens snel zoek
Wil je alsjeblieft wat van je laten horen?
Of moet harder roepen, misschien van een toren
Je woont in het zuiden van het landquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:04 schreef Hohoholula het volgende:
[..]
Lieve cholula,
Sorry voor mijn late respons
Ik had m'n handen even vol
Da's geen excuus, ik was een spons
Maar ons huis was even horendol
Ik heb nog antwoord op je vragen
Al zijn ze dan van even terug
Over een dikke buik mag ik inderdaad klagen
Ons tweede kindje komt al best wel vlug
Nog één hint heb ik in petto
Voor mijn lieve ontvang mevrouw
Mijn oudste kindje is een meisje
Dus kom op, raad nu maar gauw!
Voor nu veel plezier met papier scheuren
Op ieder pakje staat vermeld
Wie het goed of af mag keuren
Hopelijk maakt mij dat een held
Voor je jongens zijn er gelijke pakjes
Ze kunnen dus mooi om en om
Voor jou zijn er wat meer flikflakjes
Want jij bent echt totaal da bomb!
Xx!
Zo dan, dit gedicht gaat over mijquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:46 schreef santanuke het volgende:
@:Nanuke
Goed, voor het uitpakken nog een hint
Er is hier een jongenskind
Dat weten is toch al best fijn?!
Ik post in een paar subforums; in OUD weet ik niet zo goed waar ik moet zijn
Chocolade lust ik graag, alcohol vind je hier niet in huis
Huisdieren heb ik twee, met een beetje pluis
Tover uit de doos maar pakjes en het gedicht, dan showt deze santa haar gezicht
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:37 schreef lunapuella het volgende:
Uitpakdag!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het mooie pakket van @:Phaidra, met strategische adresverhulling
[ afbeelding ]
Een toffe kaart met gedicht
[ afbeelding ]
Pakjes!
[ afbeelding ]
De inhoud! Een mooi pakketje met thee en chocolade, een zelfmaak-kerstkrans (heel tof!), eetstokjes, bodylotion, kaarsen en garen. De jongens kregen zelfgemaakte knuffeltjes, een boekje en een treintje (niet op de foto want werd al mee gespeeld).
Bedankt lieve @:Phaidra, het is echt een fijn pakket geworden! Ik ga vanmiddag denk ik een krans fröbelen onder het genot van een kopje thee.
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:52 schreef Cholula het volgende:
[..]
Je woont in het zuiden van het land
En na mijn eerste misgok heb ik nog maar één kaart in mijn hand
Lieve santavrouw
Vond covid-19 ook jou?
Gaat je zwangerschap niet over rozen?
En heeft je buikbaby voor maart gekozen?
Ik denk dat ik dat ik het weet
Kan het zijn dat je Tink89 heet?
Ja, dat komt zeker goed! Ik brei ook graag kleine projectjes dus ik vind er vast wel een bestemming voor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn dat je het leuk vindt! Ik bedacht me alleen vannacht ineens (ja really
) dat je voor veel dingen meer dan 1 bol garen nodig hebt. Hopelijk kan je er toch iets leuks mee doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dank je wel lieve @:nanuke, we zijn super blij
Er zijn niet genoeg hartjes![]()
![]()
“Deze smaak had ik van de week nog in mijn handen en ik twijfelde of ik hem mee ging nemen, maar heb hem toch terug gelegd”, was het commentaar bij 1 van de smakenquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:09 schreef Nanuke het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zo blij dat het in de smaak valt. Ik heb het met veel plezier bij elkaar gezocht, al vond ik het een uitdaging om ondanks corona nog wel wat origineels te zoeken.
Voor je vrouw heb ik mijn favoriete verse thee erbij gedaan, ik hoop dat zij ze net zo waardeert.
Dat is wel echt extreem toevallig, wat leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
“Deze smaak had ik van de week nog in mijn handen en ik twijfelde of ik hem mee ging nemen, maar heb hem toch terug gelegd”, was het commentaar bij 1 van de smaken
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:04 schreef Nanuke het volgende:
@:Hupje, wat een leuk pakket! Ik had na het lezen van het gedicht icm je laatste post hier al sterke vermoedens, maar had toch nog de laatste hint nodig.Dankjewel, ik voel me echt intens verwend.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:20 schreef MorganLeFay het volgende:
Vanochtend stond Quoi voor de deur![]()
Met wederom een supertof pakket!
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de pakjes voor Skye mogen open hoor! De tekst op het papier is niet letterlijk zo bedoeld
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Straks uitgebreider en met foto's, maar m'n ouders komen zo lunchen en ik moet m'n huis nog toonbaar makenmaar @:SaskiaR wat een tof gedicht en ik ben zooo blij met alle kadootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel lieve Rebubbled, het was een feestje!![]()
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik had het van tevoren ook een beetje onderschat. Met een plan en een lijstje en wat combineren bij eenzelfde winkel kom ik een heel eind dacht ik... Maar dan moet je wel gelijk vinden wat je zoekt en geen tegenslagen hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:30 schreef Hupje het volgende:
[..]Fijn dat jullie het leuk vinden. Wat jij ook al schreef, het was lastig om te struinen voor leuke dingetjes zonder onnodig naar de winkel te gaan.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:35 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, dat komt zeker goed! Ik brei ook graag kleine projectjes dus ik vind er vast wel een bestemming voor.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:31 schreef Quoi het volgende:
En.... @:MevrouwCactus !!!![]()
![]()
verslagje volgt, echt heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat superleuk, de doos met de puzzels en de Efteling spulletjesEr wordt hier al druk gepuzzeld. De (013!) biertjes en lekkere spulletjes voor in bad/onder de douche zijn ook een schot in de roos. Evenals de sokken. Ik heb AL-TIJD koude voeten!
En dan de hint!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel, lieve @MevrouwCactus voor de hele mooie kadootjes!
quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:07 schreef hilliebillie het volgende:
@:lunapuella volgens mij ben jij mijn secret Santa![]()
Even op pad voor de lunch en even zoeken waar ik foto’s de foto’s kan uploaden. Maar ik wou vast zeggen dat wel heel blij en verrast zijn
quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:27 schreef Tink89 het volgende:
@:MorganLeFay heel erg bedankt! Prul wilde haar 'ottejas' meteen aan, ook al is hij veel te groot nog (wat fijn is, haar huidige maat en de volgende hebben we al liggen, dus ideaal!) en heeft de puzzel al een keer of zes gemaakt...nadat we de klei getest was natuurlijk![]()
Ik ga zo een lekker kopje thee zetten en daarna spruitjes prachtige pakje (echt precies onze stijl!) in de kast hangen op de kleerhangers, die zijn volgens prul namelijk voor de baby![]()
Wat een feestje, we zijn echt enorm verwend. Dat konden we goed gebruiken. Txs en een enorm fijne kerst voor jullie. Hopelijk ben je niet al te beroerd.
Foto's volgen, daarvoor moet ik de laptop aanslingeren.
Gelukkig maar, was al bang dat ie misschien te laat zou zijn. Veel plezier met uitpakken straksquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:09 schreef Aure het volgende:
Mijnes is binnenmaar mijn kind ligt echt net op bed dus ik wacht nog even tot hij weer beneden is.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:09 schreef Aure het volgende:
Mijnes is binnenmaar mijn kind ligt echt net op bed dus ik wacht nog even tot hij weer beneden is.
Thnx. Duurde even voor ik iets gevonden had. Mn andere optie die ik op mn telefoon had werkte ook niet namelijk. Toen even bij anderen gespiekt wat die hadden en zowaar het werktquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:27 schreef Phaidra het volgende:
@:hilliebillie, Photobucket werkt idd niet meer op Fok. Ik gebruik sindsdien imgur.
Graag gedaan! En die droomman komt vast welquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, het uitgebreidere verslag
Ik kreeg een mooie doos:
[ link | afbeelding ]
Met daarin een mooi gedicht
[ link | afbeelding ]
Al was ik wel wat teleurgesteld dat m'n droomman niet in de doos zat..![]()
En natuurlijk ook mooie pakjes, en het rook ook zo lekker!:
[ link | afbeelding ]
En de katten kwamen uiteraard ook even snuffelen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben echt super blij met alle lekkere thee, en het kookboeken het poezenbeeldje en het speeltje voor als ik ooit m'n baby krijg
en tot dan vinden de katten hem ook buitengewoon interessant! En de mok met katten erop, waarvan de kat dacht, ah mooi die is dus van mij!
@:SaskiaR echt een super tof pakket, dank je wel![]()
![]()
![]()
Heel fijn om te lezen!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:24 schreef FlyingFish het volgende:
Adrian4, het pakket is open en valt zeer in de smaak (de stickers zijn al op), ik kom er zo op terug met een wat uitgebreider verslagje, maar moet eerst nog wat dingen regelen voor ik uit kan zoeken waar ik foto’s kan uploaden!
Gelukkig is zijn het uitwasbare stiftenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:12 schreef Aure het volgende:
Pakjesdag!
De postbode kwam dus nog wel gelukkigmet een doos vol pakjes!
Jip heeft meteen zijn pakjes uitgepakt: een siliconen bakvorm in de vorm van treintjeseen kleurboek en stiften. Stiften - Jip: 1-0
Een biertje voor mij en voor mijn vriend! Toevallig ligt die 0.0 versie hier standaard in de koelkast sinds ik zwanger ben, dus dat is top
En nog veel meer leuke dingen!
Morgen gaan we de muffinmix gebruiken in de bakvorm
[ afbeelding ]
Bedankt hilliebillie![]()
Als je het geheim van het koekjesdeeg goed uit die vormpjes krijgen weet, dan hoor ik het graag. Ik heb ze namelijk ook voor onszelf gehaald en de bottenstempel is wat lastig. Ik eindigde met een heleboel dinosaurussen met missende armen, benen en staarten haha. Ik heb olie, water en bloem op de vormpjes geprobeerd en geprobeerd het deeg een tijd te koelen. Het koelen had het meeste effect.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef Phaidra het volgende:
@:lunapuella, superleuk geworden!En fijn dat de thee in de smaak valt, het is volgens mij wel een love-or-hate dingetje
.
@:Rebubbled, de oudste had maar 1 mental breakdown toen hij een foutje had gemaakt in het vliegtuigje en het schroefje niet los kreeg. Nu is hij wel blij met het resultaat. De jongste heeft de triceratops en de pterosaurus al gemaakt, as we speak is hij bezig aan de T-rex. Helemaal in zijn nopjes. En het plan was om ook dino-koekjes te bakken vandaag, maar nu is de oudste buiten spelen met de overbuurjongen, dus dat komt morgen wel
.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:26 schreef Rebubbled het volgende:
Vlinder, je pakket is uitgepakt! Lily had een moeilijke nacht, dus vanochtend was de stemming er niet zo haha. Maar na haar slaapje is alles beter.
Zo kwamen de pakjes aan!
[ link | afbeelding ]20201214_195943 by , on Flickr
Zoveel cadeautjes en met mooie zilveren sliertjes waar Lily de hele avond mee heeft gespeelt.
[ link | afbeelding ]20201214_200248 by , on Flickr
De pakjes klaargelegd tijdens het slaapje en ze kwam ready to go beneden. Zo leuk ook dat plantenpapier!
[ link | afbeelding ]20201219_124136 by , on Flickr
Meteen het pakje met het boekje te pakken haha.
[ link | afbeelding ]20201219_124151 by , on Flickr
En wat een fijne cadeautjes allemaal! Lily is helemaal weg van het paardenboekje en zat meteen met haar handen in de bonbons. De eerste laag is al op en hebben we heel zoet telkens in drieen gehapt, zodat we allemaal konden proeven.
[ link | afbeelding ]20201219_125506 by , on Flickr
Nu geen kind meer aan haar.
[ link | afbeelding ]20201219_125212 by , on Flickr
Echt enorm bedankt voor de tijd en energie en het zorgvuldig uitkiezen van de cadeautjes!
Ik vind het een subliem idee! Er wordt al zoveel gekocht, veel liever circulerenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
De voorpret van dit hele Secret Santa gebeuren vind ik altijd leuk, maar de uitpakpret ook. Al die snoetjes van blije kinderen, de dankbaarheid van de OUD-ers... ik vind het tof!
Dit jaar heb ik overigens voor het eerst in de kringloop gewinkeld. Ik twijfelde daarover, maar vond er zulke toffe puzzels voor Max van @:Quoi van de Efteling en Brandweerman Sam, dat ik ze maar gewoon mee heb genomen en in heb gepakt. En volgens mij maakt het Max helemaal niets uit, aan zijn glunderende gezicht te zien.
Bedankt voor de waarschuwing! I’ll keep you postedquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als je het geheim van het koekjesdeeg goed uit die vormpjes krijgen weet, dan hoor ik het graag. Ik heb ze namelijk ook voor onszelf gehaald en de bottenstempel is wat lastig. Ik eindigde met een heleboel dinosaurussen met missende armen, benen en staarten haha. Ik heb olie, water en bloem op de vormpjes geprobeerd en geprobeerd het deeg een tijd te koelen. Het koelen had het meeste effect.
Ik vind het heel fijn om te lezen. Graag gedaan! En ik vind het tof dat ik jullie blij kon maken met spullen die wij hier niet meer gebruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wij kregen een grote doos. Vooral Lala was heel benieuwd en stond te springen om hem uit te pakken. Kleuter keek Mario en dat had dus prioriteit tot de doos open ging.
Ik zal morgen wel even een foto posten!quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Gelukkig is zijn het uitwasbare stiften![]()
Ben benieuwd of de treinencakes lukken, vond de vormen wel leuk!
Alcoholvrij biertje was weinig keus hier in de supermarkt. Heb er drie in mn hand gehad waar op stond alcoholvrij en dat je dan verder kijkt en dat er 0,4 in zit.
Geniet er van
Hehe ik heb ook tot deze secret santa gedacht dat je gewoon Adriana zou hetenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn om te lezen. Graag gedaan! En ik vind het tof dat ik jullie blij kon maken met spullen die wij hier niet meer gebruiken.
En... had je niet verwacht dat ik heet zoals ik heet? Of de jongens?
Dat jij heet zoals je heet. Van de jongens had ik ooit op een foto van een taart oid wel de naam zien staan, die kwamen me iig wel bekend voor, maar ik dacht dat jouw username jouw naam was. Volgens mij had je ooit iets dergelijks gezegdquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn om te lezen. Graag gedaan! En ik vind het tof dat ik jullie blij kon maken met spullen die wij hier niet meer gebruiken.
En... had je niet verwacht dat ik heet zoals ik heet? Of de jongens?
Hoera! Wat fijn dat jullie er blij mee zijn. Ik vond het kraspapier wel een gokje, dus dat is extra leuk om te lezenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:43 schreef Cholula het volgende:
Uitpakdag!
We sliepen vannacht elders en daarna was het hier in chaos, maar zojuist konden we dan eindelijk aan uitpakken. Wat zijn wij schandalig verwend! Dank je wel, lieve @:tink89
Mijn jongens zijn enorm verguld met hun kerstborden en -bekers. "Mama, mag ik zo van mijn nieuwe bord eten en uit mijn nieuwe beker drinken?" De koekjesuitstekers en de versiersels komen heel goed van pas de komende weken. Frits, de kleuter, is al aan het kleuren en ook Fred heeft zijn best gedaan op het versieren van de doos met zijn kleurtjes. Er is een beetje stress over hoe en waar de dinostickers gebruikt gaan worden, want ze hebben OOK GLITTERS!
De chocoladeballen hangen in de boom, tot grote spijt van mijn chocolademonster. "Waarom mogen we die niet meteen allemaal opeten? Het is toch kerstvakantie?"
Ik ben ontzettend blij met de aquarelpotloden, de houtskoolpotloden, de pastelkrijtjes en het supertoffe magische zwarte kraspapier (meteen uit het zicht van Frits gelegd, want hij claimde het als een zeemeeuw in Finding Nemo. "Mine!)
Ook een echte superhit uit het pakket: de gele veer. Ik heb tijdens het typen constant een veer onder en in mijn neus.
Oh, ik wist niet dat ik dat ooit gezegd heb!quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat jij heet zoals je heet. Van de jongens had ik ooit op een foto van een taart oid wel de naam zien staan, die kwamen me iig wel bekend voor, maar ik dacht dat jouw username jouw naam was. Volgens mij had je ooit iets dergelijks gezegd
Heel fijn en leuk om dit te zienquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:00 schreef SaskiaR het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een fijn pakket @:Framblij!
Cupcakemix, koekjesmix, lekker olie, kruiden, koekvormpjes, twee gardes, chocola en voor N. Frozen-sokken, Frozen-potloden, een Elsa-schilderijtje en Frozen-gummetjes![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Heel fijn en leuk om dit te zien![]()
!!
Graag gedaan, vond het echt leuk en moeilijk tegelijk om alles bij elkaar te zoeken haha.
@:cholula
[ afbeelding ]
Dankjewel voor dit hele leuke pakket![]()
de kleine was gelijk aan het plakken geslagen, en ging met de mok in de weer
Die koude koekjes zien er wel heel strak uit! Mooi gedaan. Altijd jammer dat ze dan bij het bakken uitlopen... maar dat maakt ze vast niet minder lekker!quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:49 schreef Phaidra het volgende:
@:Rebubbled, fotoverslag van de dinokoekjes!
Stap 1 - deeg uitgestoken met de vormpjes. Inderdaad best lastig, maar met de tip van goed koud deeg was het resultaat echt goed! Altijd veel bloem op het aanrecht en deegroller en het deeg best dik gelaten voor een mooi resultaat.
[ afbeelding ]
Stap 2 - bakken. De mooie vormpjes van de botten zijn helaas grotendeels verdwenen.
[ afbeelding ]
Stap 3 - decoreren met glazuur. Omdat de botjes niet meer zo goed te zien waren, was het een beetje improviseren. Maar zeker niet ontevreden over deze eerste poging!![]()
[ afbeelding ]
De kinderen vonden het echt heel gaaf (en ik stiekem ook), geslaagde ochtend! Stap 4 is opeten, dat doen we straks bij de thee
.
Gave vormpjes!quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Stap 2 - bakken. De mooie vormpjes van de botten zijn helaas grotendeels verdwenen.
https://www.24kitchen.nl/recepten/zandkoekjes Deze. Wellicht dat een recept met ei beter werkt idd. En met poedersuiker kreeg ik wel een prachtig egaal deeg, maar wellicht is basterdsuiker beter om ze in vorm te houden? In ieder geval, bedankt! Gaan we nog eens uitproberen. De kinderen wilden iig meer deeg de volgende keerquote:Op woensdag 23 december 2020 17:02 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gave vormpjes!
Welk recept heb je gebruikt? Voor koekjes die in vorm moeten blijven, vind ik dit recept heel goed werken: https://www.laurasbakery.nl/recept-suikerkoekjes/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de liefhebbers van koekjes bakken, dit is mijn ultieme recept:
https://www.zoetrecepten.(...)koekjes-met-glazuur/K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Lekker he! Ik had maar gewoon gekozen wat ik zelf lekker vindquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:30 schreef vlindertje89 het volgende:
@:SaskiaR ik heb inmiddels alle theesmaken geprobeerd, en ze zijn allemaal lekker. Maar de sterrenmixis
ZO
lekker
!
Ja ik vind hem echt de allerlekkerstequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Lekker he! Ik had maar gewoon gekozen wat ik zelf lekker vind![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |