Haha, ik stond net op het punt dat ook te doen, tot ik dacht toch maar even in OUD kijken of hij daar ook echt niet staatquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:03 schreef lunapuella het volgende:
Oh shit, ik zag geen nieuwe in MyAT dus ik heb ook een nieuwe geopend
Ja, ik opende dus ook een nieuwe. Oeps!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:47 schreef Aure het volgende:
Haha iedereen is druk nieuwe topics aan het makenmisschien kan @:SQ deze koppelen aan die hiervoor?
Ik woon in het echte zuiden tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:53 schreef FlyingFish het volgende:
Lastig, wie mijn Santa is. Tink was naar het echte zuiden verhuisd dacht ik, maar in het profiel staat nog Tilburg, dus die staat nog steeds op twijfel. Van een aantal anderen weet ik dat ze elders in het land wonen of dat ik ze op Facebook heb.
Dus Adrian4, Tink of hupje... hupje niet denk ik, dat zou te toevallig zijn (na vorig jaar). Datzelfde geldt ook voor Tink maar daar zit al meer tijd tussen. Ik hoop voor de Santa dat ze Adrian4 is omdat een nieuw lootje hebben vast leuker is, maar ik vermoed toch Tink.
Heeft niemand Adrian4 al als zijn Santa geraden?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:17 schreef FlyingFish het volgende:
Oke, dan ga ik een echte gok doen.
@:Adrian4, ben jij mijn Santa?
Haha, de doos was een beetje groot uitgevallenquote:Op woensdag 16 december 2020 09:13 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Er is net ook een grote doos bezorgd, dus ik ben heel benieuwd!
Jeuj, dank je! Dan zijn er nog maar 4 over.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:04 schreef Phaidra het volgende:
Rububbled is mijn Santa! @:MevrouwCactus
Wat fijn dat het pakket ontvangen is!quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:36 schreef lunapuella het volgende:
@:SantaLaLuna het pakket kwam vandaag binnen!
Ik kan niet wachten met uitpakken te beginnen
Voor speuren naar je identiteit
Had ik vooralsnog geen tijd
Maar ik beloof die deze week te maken
Dat je maar snel bekend mag raken!
Ik ben er vandaag eens voor gaan zittenquote:Op woensdag 16 december 2020 11:35 schreef SantaLaLuna het volgende:
[..]
Wat fijn dat het pakket ontvangen is!
In deze tijd zeker geen muizenis.
Nog een extra hint speciaal voor jou
Ik laat je niet staan in de kou
Mijn username bevat geen getal
Dusssss weet je het al?
Er zijn er nog zeker 3 ontmaskerd op jouw lijstjequote:Op woensdag 16 december 2020 11:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jeuj, dank je! Dan zijn er nog maar 4 over.
Dan is de OP niet bijgewerktquote:Op woensdag 16 december 2020 11:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Er zijn er nog zeker 3 ontmaskerd op jouw lijstje
Morgan is mijn santa, dus dan blijft er echt niet veel meer over ;-)quote:Op woensdag 16 december 2020 12:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan is de OP niet bijgewerkt
Oeh je bent bijna daarquote:Op woensdag 16 december 2020 11:53 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag eens voor gaan zitten
Om door alle hints te spitten
Op mijn shortlist staan nu nog twee, geen drie
@:Hupje of @:Phaidra, wie o wie?
Heb je misschien nog een hintje klein?
Zodat ik weet wie mijn Santa mag zijn?
@Phaidra is mijn Santa!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef SantaLaLuna het volgende:
[..]
Oeh je bent bijna daar
Nog even speuren en de zoektocht is klaar!!
Er is nog een hint verstopt in een gedicht
Zet de beginletters op een rij en je ziet mijn gezicht
JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 16 december 2020 13:47 schreef lunapuella het volgende:
[..]
@:Phaidra is mijn Santa!Wat leuk, jij was als ik het goed onthouden heb mijn lootje bij mijn eerste Secret Santa in 2015.
Mooi zo, kan ik makkelijk raden na het uitpakkenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Morgan is mijn santa, dus dan blijft er echt niet veel meer over ;-)
(lees dit met mij op een aangevallen toontje): De laatste lijst die ik zag was dan niet bijgewerkt, hoor!quote:Op woensdag 16 december 2020 12:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan is de OP niet bijgewerkt
Ik heb jou nog nooit op een aangevallen toontje gehoordquote:Op woensdag 16 december 2020 17:09 schreef Cholula het volgende:
[..]
(lees dit met mij op een aangevallen toontje): De laatste lijst die ik zag was dan niet bijgewerkt, hoor!
Ha! Nu wel!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit op een aangevallen toontje gehoord
Jaahaa!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maar is die OP nu al aangepast?
Ik (snik) doe (snik) het ook nooohooit goehoehoed.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:43 schreef Aure het volgende:
Dit lijstje klopt geloof ik nog net iets meer:
Adrian4 – Sandriana - Aure
Aure – Aureslee - hilliebillie
Cholula - Hohoholula -
FlyingFish - Xmas-FlyingFish-Stew - Adrian4
Framblij89 - Cranblij89 -
hilliebillie - MerryHilliemas -
Hupje - HoHoHoHupje-
lunapuella - SantaLaLuna - Phaidra
MevrouwCactus -
MorganLeFay - MorganLeFayLovsky - Quoi
Nanuke - santanuke -
Phaidra - Sleedra - Rebubbled
Quoi - Jungle_all_the_Quoi -
Rebubbled - Santabubbled - vlindertje89
SaskiaR - SassyReindeer - Framblij89
Tink89 - kerstinkopen - MorganLeFay
vlindertje89 - Vlinderklaas - SaskiaR
@Tink89 Ben jij mijn Santa??quote:Op woensdag 16 december 2020 09:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn pakket is onderweg
Lieve Santa, ik ben heel slecht in raden, dus ik ga mijn best doen.
Adrian4
Aure
Cholula
FlyingFish
Framblij89
hilliebillie
Hupje
lunapuella
MevrouwCactus
MorganLeFay
Nanuke
Phaidra
Quoi
Rebubbled
SaskiaR
Tink89
vlindertje89
Van Hilliebillie weet ik eigenlijk niets, dus daarom sta je nog op mijn lijstje. Verder is het iemand met 1 kind en volgens mij zwanger (of de wens voor een tweede kindje). Van Rebubbled weet ik ook te weinig helaas.
Briljant ditquote:Op woensdag 16 december 2020 17:43 schreef Aure het volgende:
Dit lijstje klopt geloof ik nog net iets meer:
Adrian4 – Sandriana - Aure
Aure – Aureslee - hilliebillie
Cholula - Hohoholula -
FlyingFish - Xmas-FlyingFish-Stew - Adrian4
Framblij89 - Cranblij89 -
hilliebillie - MerryHilliemas -
Hupje - HoHoHoHupje-
lunapuella - SantaLaLuna - Phaidra
MevrouwCactus -
MorganLeFay - MorganLeFayLovsky - Quoi
Nanuke - santanuke -
Phaidra - Sleedra - Rebubbled
Quoi - Jungle_all_the_Quoi -
Rebubbled - Santabubbled - vlindertje89
SaskiaR - SassyReindeer - Framblij89
Tink89 - kerstinkopen - MorganLeFay
vlindertje89 - Vlinderklaas - SaskiaR
Neequote:Op woensdag 16 december 2020 18:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
@:tink89 Ben jij mijn Santa??
Nou, dit is duidelijk dusquote:Op woensdag 16 december 2020 09:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn pakket is onderweg
Lieve Santa, ik ben heel slecht in raden, dus ik ga mijn best doen.
Adrian4
Aure
Cholula
FlyingFish
Framblij89
hilliebillie
Hupje
lunapuella
MevrouwCactus
MorganLeFay
Nanuke
Phaidra
Quoi
Rebubbled
SaskiaR
Tink89
vlindertje89
Van Hilliebillie weet ik eigenlijk niets, dus daarom sta je nog op mijn lijstje. Verder is het iemand met 1 kind en volgens mij zwanger (of de wens voor een tweede kindje). Van Rebubbled weet ik ook te weinig helaas.
Misschien kan mijn lijstje je wat helpen?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef Quoi het volgende:
Yoehoeeeeeee @:Jingle_all_the_Quoi wie ben je?![]()
Ik zit ook te lachen hoor. Maar nu zie ik dat @Nanuke ook pas 1 kind heeft. Ik dacht dat die al was bevallen. Dus dat is nog een optiequote:Op woensdag 16 december 2020 19:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik moest hardop lachen mevrouwcactus, maar ik ben het echt niet...
Dat lijstje met al die streepjes door alle namen zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Misschien kan mijn lijstje je wat helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |