Gelukkig maar, was al bang dat ie misschien te laat zou zijn. Veel plezier met uitpakken straksquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:09 schreef Aure het volgende:
Mijnes is binnenmaar mijn kind ligt echt net op bed dus ik wacht nog even tot hij weer beneden is.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:09 schreef Aure het volgende:
Mijnes is binnenmaar mijn kind ligt echt net op bed dus ik wacht nog even tot hij weer beneden is.
Thnx. Duurde even voor ik iets gevonden had. Mn andere optie die ik op mn telefoon had werkte ook niet namelijk. Toen even bij anderen gespiekt wat die hadden en zowaar het werktquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:27 schreef Phaidra het volgende:
@:hilliebillie, Photobucket werkt idd niet meer op Fok. Ik gebruik sindsdien imgur.
Graag gedaan! En die droomman komt vast welquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, het uitgebreidere verslag
Ik kreeg een mooie doos:
[ link | afbeelding ]
Met daarin een mooi gedicht
[ link | afbeelding ]
Al was ik wel wat teleurgesteld dat m'n droomman niet in de doos zat..![]()
En natuurlijk ook mooie pakjes, en het rook ook zo lekker!:
[ link | afbeelding ]
En de katten kwamen uiteraard ook even snuffelen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben echt super blij met alle lekkere thee, en het kookboeken het poezenbeeldje en het speeltje voor als ik ooit m'n baby krijg
en tot dan vinden de katten hem ook buitengewoon interessant! En de mok met katten erop, waarvan de kat dacht, ah mooi die is dus van mij!
@:SaskiaR echt een super tof pakket, dank je wel![]()
![]()
![]()
Heel fijn om te lezen!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:24 schreef FlyingFish het volgende:
Adrian4, het pakket is open en valt zeer in de smaak (de stickers zijn al op), ik kom er zo op terug met een wat uitgebreider verslagje, maar moet eerst nog wat dingen regelen voor ik uit kan zoeken waar ik foto’s kan uploaden!
Gelukkig is zijn het uitwasbare stiftenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:12 schreef Aure het volgende:
Pakjesdag!
De postbode kwam dus nog wel gelukkigmet een doos vol pakjes!
Jip heeft meteen zijn pakjes uitgepakt: een siliconen bakvorm in de vorm van treintjeseen kleurboek en stiften. Stiften - Jip: 1-0
Een biertje voor mij en voor mijn vriend! Toevallig ligt die 0.0 versie hier standaard in de koelkast sinds ik zwanger ben, dus dat is top
En nog veel meer leuke dingen!
Morgen gaan we de muffinmix gebruiken in de bakvorm
[ afbeelding ]
Bedankt hilliebillie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het geheim van het koekjesdeeg goed uit die vormpjes krijgen weet, dan hoor ik het graag. Ik heb ze namelijk ook voor onszelf gehaald en de bottenstempel is wat lastig. Ik eindigde met een heleboel dinosaurussen met missende armen, benen en staarten haha. Ik heb olie, water en bloem op de vormpjes geprobeerd en geprobeerd het deeg een tijd te koelen. Het koelen had het meeste effect.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef Phaidra het volgende:
@:lunapuella, superleuk geworden!En fijn dat de thee in de smaak valt, het is volgens mij wel een love-or-hate dingetje
.
@:Rebubbled, de oudste had maar 1 mental breakdown toen hij een foutje had gemaakt in het vliegtuigje en het schroefje niet los kreeg. Nu is hij wel blij met het resultaat. De jongste heeft de triceratops en de pterosaurus al gemaakt, as we speak is hij bezig aan de T-rex. Helemaal in zijn nopjes. En het plan was om ook dino-koekjes te bakken vandaag, maar nu is de oudste buiten spelen met de overbuurjongen, dus dat komt morgen wel
.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:26 schreef Rebubbled het volgende:
Vlinder, je pakket is uitgepakt! Lily had een moeilijke nacht, dus vanochtend was de stemming er niet zo haha. Maar na haar slaapje is alles beter.
Zo kwamen de pakjes aan!
[ link | afbeelding ]20201214_195943 by , on Flickr
Zoveel cadeautjes en met mooie zilveren sliertjes waar Lily de hele avond mee heeft gespeelt.
[ link | afbeelding ]20201214_200248 by , on Flickr
De pakjes klaargelegd tijdens het slaapje en ze kwam ready to go beneden. Zo leuk ook dat plantenpapier!
[ link | afbeelding ]20201219_124136 by , on Flickr
Meteen het pakje met het boekje te pakken haha.
[ link | afbeelding ]20201219_124151 by , on Flickr
En wat een fijne cadeautjes allemaal! Lily is helemaal weg van het paardenboekje en zat meteen met haar handen in de bonbons. De eerste laag is al op en hebben we heel zoet telkens in drieen gehapt, zodat we allemaal konden proeven.
[ link | afbeelding ]20201219_125506 by , on Flickr
Nu geen kind meer aan haar.
[ link | afbeelding ]20201219_125212 by , on Flickr
Echt enorm bedankt voor de tijd en energie en het zorgvuldig uitkiezen van de cadeautjes!
Ik vind het een subliem idee! Er wordt al zoveel gekocht, veel liever circulerenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
De voorpret van dit hele Secret Santa gebeuren vind ik altijd leuk, maar de uitpakpret ook. Al die snoetjes van blije kinderen, de dankbaarheid van de OUD-ers... ik vind het tof!
Dit jaar heb ik overigens voor het eerst in de kringloop gewinkeld. Ik twijfelde daarover, maar vond er zulke toffe puzzels voor Max van @:Quoi van de Efteling en Brandweerman Sam, dat ik ze maar gewoon mee heb genomen en in heb gepakt. En volgens mij maakt het Max helemaal niets uit, aan zijn glunderende gezicht te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |