abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196820168
Dit is zo'n leuk topic op uitpakdag ~:)
pi_196820520
Mijnes is binnen *O* maar mijn kind ligt echt net op bed dus ik wacht nog even tot hij weer beneden is.
pi_196820691
Als het goed is doen de foto’s het nu O-)

Ik hoop dat het zo gaat lukken met de foto’s. Photobucket is niet meer wat het geweest is de laatste keer dat ik het gebuikt had. Anders ga ik later aanvullen met de juiste foto’s

De doos zoals hij aan kwam, lekker goed gevuld en wat rook het lekker O+
Iedereen was nieuwsgierig wat het zou zijn.

Dus na alle pakjes bekeken te hebben zijn we snel aan het uitpakken gegaan

Eerst waren de kinderen aan de beurt en allebei erg blij! Want de jongste houdt erg van knutselen en vooral van glitters :D en de oudste was helemaal blij met zn blinkende doos fortune cookies :Y het was net Gollum met zn ring zo liep hij er mee weg. Dat het voor een kind van 9 nog lastig is om even te wachten omdat ik eerst een foto wil maken van alles.. dat was ik niet meer gewend :P

Toen mocht het pakje open wat zo lekker rook..!
Heerlijke geurtjes voor in mijn waxbrander! Super daar ga ik vanmiddag de eerste van gebruiken O+
Verder zat er nog een koektrommel en een goed boek bij, dus daar ga ik komende week lekker in beginnen
En wat ik ook super vind! Een zelf gemaakte kerstster voor in de kerstboom, echt super lief!

En last but zeker not least, twee lekkere chocoladerepen met lekkere dingen er in! Daar gaan we zeker van genieten *O*

@lunapuella super dank voor je leuke gedichtjes en de lieve pakjes! We zijn hier erg blij mee!!
Ik had je eerder niet kunnen raden maar de hints in het gedicht in het pakje waren duidelijk!

Je was een leuke Santa :*

[ Bericht 4% gewijzigd door hilliebillie op 19-12-2020 14:42:00 ]
pi_196820774
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:09 schreef Aure het volgende:
Mijnes is binnen *O* maar mijn kind ligt echt net op bed dus ik wacht nog even tot hij weer beneden is.
Gelukkig maar, was al bang dat ie misschien te laat zou zijn. Veel plezier met uitpakken straks
pi_196820794
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:09 schreef Aure het volgende:
*O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196820801
Adrian4, het pakket is open en valt zeer in de smaak (de stickers zijn al op :D), ik kom er zo op terug met een wat uitgebreider verslagje, maar moet eerst nog wat dingen regelen voor ik uit kan zoeken waar ik foto’s kan uploaden!
pi_196820852
@hilliebillie, Photobucket werkt idd niet meer op Fok. Ik gebruik sindsdien imgur.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196821003
Zo, het uitgebreidere verslag :)

Ik kreeg een mooie doos:

Met daarin een mooi gedicht O+

Al was ik wel wat teleurgesteld dat m'n droomman niet in de doos zat.. :+

En natuurlijk ook mooie pakjes, en het rook ook zo lekker!:

En de katten kwamen uiteraard ook even snuffelen:

Ik ben echt super blij met alle lekkere thee, en het kookboek O+ en het poezenbeeldje en het speeltje voor als ik ooit m'n baby krijg O+ en tot dan vinden de katten hem ook buitengewoon interessant! En de mok met katten erop, waarvan de kat dacht, ah mooi die is dus van mij! O+

@SaskiaR echt een super tof pakket, dank je wel O+ O+ O+ O+

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 19-12-2020 15:08:45 ]
pi_196821218
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:27 schreef Phaidra het volgende:
@:hilliebillie, Photobucket werkt idd niet meer op Fok. Ik gebruik sindsdien imgur.
Thnx. Duurde even voor ik iets gevonden had. Mn andere optie die ik op mn telefoon had werkte ook niet namelijk. Toen even bij anderen gespiekt wat die hadden en zowaar het werkt :s)
pi_196821449
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, het uitgebreidere verslag :)

Ik kreeg een mooie doos:
[ link | afbeelding ]

Met daarin een mooi gedicht O+
[ link | afbeelding ]
Al was ik wel wat teleurgesteld dat m'n droomman niet in de doos zat.. :+

En natuurlijk ook mooie pakjes, en het rook ook zo lekker!:
[ link | afbeelding ]

En de katten kwamen uiteraard ook even snuffelen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Ik ben echt super blij met alle lekkere thee, en het kookboek O+ en het poezenbeeldje en het speeltje voor als ik ooit m'n baby krijg O+ en tot dan vinden de katten hem ook buitengewoon interessant! En de mok met katten erop, waarvan de kat dacht, ah mooi die is dus van mij! O+

@:SaskiaR echt een super tof pakket, dank je wel O+ O+ O+ O+
Graag gedaan! En die droomman komt vast wel O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_196821734
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 14:24 schreef FlyingFish het volgende:
Adrian4, het pakket is open en valt zeer in de smaak (de stickers zijn al op :D), ik kom er zo op terug met een wat uitgebreider verslagje, maar moet eerst nog wat dingen regelen voor ik uit kan zoeken waar ik foto’s kan uploaden!
Heel fijn om te lezen!! :)
(Tipje: Ik gebruik altijd postimages.org)

Ik word inderdaad echt blij van dit topic vandaag :Y ~:)

@Aure de biertjes liggen in de koelkast. Ik denk dat ik morgenvroeg kan posten hoe ze waren
pi_196821824
Ben benieuwd! Van brouwerij noordt ken ik veel biertjes, maar deze specifieke niet. En de maasgoud is ook nieuw voor mij. We zijn een hele tijd in de bierwinkel geweest om allemaal Rotterdamse biertjes uit te zoeken (ook voor een ander pakketje en voor onszelf :P) heerlijk vind ik dat O+ :D
pi_196821898
Phaidra wat fijn dat ze meteen aan de slag zijn! Na wat over je jongens gelezen te hebben in het HB topic, leek zo'n bouwvliegtuig me een leuke uitdaging voor ze.

Vlinder, je pakket is uitgepakt! Lily had een moeilijke nacht, dus vanochtend was de stemming er niet zo haha. Maar na haar slaapje is alles beter.

Zo kwamen de pakjes aan!
20201214_195943 by , on Flickr

Zoveel cadeautjes en met mooie zilveren sliertjes waar Lily de hele avond mee heeft gespeelt.
20201214_200248 by , on Flickr

De pakjes klaargelegd tijdens het slaapje en ze kwam ready to go beneden. Zo leuk ook dat plantenpapier!
20201219_124136 by , on Flickr

Meteen het pakje met het boekje te pakken haha.
20201219_124151 by , on Flickr

En wat een fijne cadeautjes allemaal! Lily is helemaal weg van het paardenboekje en zat meteen met haar handen in de bonbons. De eerste laag is al op en hebben we heel zoet telkens in drieen gehapt, zodat we allemaal konden proeven.
20201219_125506 by , on Flickr

Nu geen kind meer aan haar. :D
20201219_125212 by , on Flickr

Echt enorm bedankt voor de tijd en energie en het zorgvuldig uitkiezen van de cadeautjes! :*
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_196822684
Pakjesdag!

De postbode kwam dus nog wel gelukkig ;) met een doos vol pakjes!

Jip heeft meteen zijn pakjes uitgepakt: een siliconen bakvorm in de vorm van treintjes :D een kleurboek en stiften. Stiften - Jip: 1-0 :')

Een biertje voor mij en voor mijn vriend! Toevallig ligt die 0.0 versie hier standaard in de koelkast sinds ik zwanger ben, dus dat is top ^O^
En nog veel meer leuke dingen!

Morgen gaan we de muffinmix gebruiken in de bakvorm :9

Bedankt hilliebillie O+ O+
pi_196822843
@hilliebillie aaah wat fijn dat de kinderen er ook blij mee zijn! O+ Vond het stiekem nog best lastig inschatten wat die groten leuk vinden.

@Phaidra de krans hangt en de thee is heerlijk, heel erg blij mee! O+

pi_196823105
@lunapuella, superleuk geworden! O+ En fijn dat de thee in de smaak valt, het is volgens mij wel een love-or-hate dingetje :D.

@Rebubbled, de oudste had maar 1 mental breakdown toen hij een foutje had gemaakt in het vliegtuigje en het schroefje niet los kreeg. Nu is hij wel blij met het resultaat. De jongste heeft de triceratops en de pterosaurus al gemaakt, as we speak is hij bezig aan de T-rex :D. Helemaal in zijn nopjes. En het plan was om ook dino-koekjes te bakken vandaag, maar nu is de oudste buiten spelen met de overbuurjongen, dus dat komt morgen wel :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196823430
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:12 schreef Aure het volgende:
Pakjesdag!

De postbode kwam dus nog wel gelukkig ;) met een doos vol pakjes!

Jip heeft meteen zijn pakjes uitgepakt: een siliconen bakvorm in de vorm van treintjes :D een kleurboek en stiften. Stiften - Jip: 1-0 :')

Een biertje voor mij en voor mijn vriend! Toevallig ligt die 0.0 versie hier standaard in de koelkast sinds ik zwanger ben, dus dat is top ^O^
En nog veel meer leuke dingen!

Morgen gaan we de muffinmix gebruiken in de bakvorm :9

[ afbeelding ]

Bedankt hilliebillie O+ O+
Gelukkig is zijn het uitwasbare stiften :Y

Ben benieuwd of de treinencakes lukken, vond de vormen wel leuk!

Alcoholvrij biertje was weinig keus hier in de supermarkt. Heb er drie in mn hand gehad waar op stond alcoholvrij en dat je dan verder kijkt en dat er 0,4 in zit.

Geniet er van :*
pi_196823490
Wij kregen een grote doos. Vooral Lala was heel benieuwd en stond te springen om hem uit te pakken. Kleuter keek Mario en dat had dus prioriteit tot de doos open ging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196823545
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef Phaidra het volgende:
@:lunapuella, superleuk geworden! O+ En fijn dat de thee in de smaak valt, het is volgens mij wel een love-or-hate dingetje :D.

@:Rebubbled, de oudste had maar 1 mental breakdown toen hij een foutje had gemaakt in het vliegtuigje en het schroefje niet los kreeg. Nu is hij wel blij met het resultaat. De jongste heeft de triceratops en de pterosaurus al gemaakt, as we speak is hij bezig aan de T-rex :D. Helemaal in zijn nopjes. En het plan was om ook dino-koekjes te bakken vandaag, maar nu is de oudste buiten spelen met de overbuurjongen, dus dat komt morgen wel :P.
Als je het geheim van het koekjesdeeg goed uit die vormpjes krijgen weet, dan hoor ik het graag. Ik heb ze namelijk ook voor onszelf gehaald en de bottenstempel is wat lastig. Ik eindigde met een heleboel dinosaurussen met missende armen, benen en staarten haha. Ik heb olie, water en bloem op de vormpjes geprobeerd en geprobeerd het deeg een tijd te koelen. Het koelen had het meeste effect.
pi_196823724
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 15:26 schreef Rebubbled het volgende:
Vlinder, je pakket is uitgepakt! Lily had een moeilijke nacht, dus vanochtend was de stemming er niet zo haha. Maar na haar slaapje is alles beter.

Zo kwamen de pakjes aan!
[ link | afbeelding ]20201214_195943 by , on Flickr

Zoveel cadeautjes en met mooie zilveren sliertjes waar Lily de hele avond mee heeft gespeelt.
[ link | afbeelding ]20201214_200248 by , on Flickr

De pakjes klaargelegd tijdens het slaapje en ze kwam ready to go beneden. Zo leuk ook dat plantenpapier!
[ link | afbeelding ]20201219_124136 by , on Flickr

Meteen het pakje met het boekje te pakken haha.
[ link | afbeelding ]20201219_124151 by , on Flickr

En wat een fijne cadeautjes allemaal! Lily is helemaal weg van het paardenboekje en zat meteen met haar handen in de bonbons. De eerste laag is al op en hebben we heel zoet telkens in drieen gehapt, zodat we allemaal konden proeven.
[ link | afbeelding ]20201219_125506 by , on Flickr

Nu geen kind meer aan haar. :D
[ link | afbeelding ]20201219_125212 by , on Flickr

Echt enorm bedankt voor de tijd en energie en het zorgvuldig uitkiezen van de cadeautjes! :*
O+ zo leuk om te zien! Wat tof dat het boekje zo'n hit is :)
En sorry voor de sliertjeszooi :D :X hopelijk was het niet al teveel opruim werk haha. Gelukkig heeft Lily er in elk geval plezier van gehad :D

En heel graag gedaan, ik heb er zelf veel plezier in gehad en dat jullie er zo blij mee zijn maakt het extra leuk O+
pi_196823766
Ik vind dit hele topic zo leuk hè O+ zo leuk om te zien wat voor mooie pakketten er zijn gemaakt en hoe blij iedereen ermee is :)
pi_196823789
Mijn vriend vond het vreselijk die sliertjes, maar Lily en ik hebben de grootste lol gehad. Ik ben helemaal voorstander van sensory play en troep maken en daarna het samen ook weer opruimen. Mijn vriend vind dat wat moeilijker. :P Dus voor mij geen probleem hahaha :D
pi_196823949
De voorpret van dit hele Secret Santa gebeuren vind ik altijd leuk, maar de uitpakpret ook. Al die snoetjes van blije kinderen, de dankbaarheid van de OUD-ers... ik vind het tof!

Dit jaar heb ik overigens voor het eerst in de kringloop gewinkeld. Ik twijfelde daarover, maar vond er zulke toffe puzzels voor Max van @Quoi van de Efteling en Brandweerman Sam, dat ik ze maar gewoon mee heb genomen en in heb gepakt. En volgens mij maakt het Max helemaal niets uit, aan zijn glunderende gezicht te zien.
  zaterdag 19 december 2020 @ 17:34:59 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_196824092
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 17:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
De voorpret van dit hele Secret Santa gebeuren vind ik altijd leuk, maar de uitpakpret ook. Al die snoetjes van blije kinderen, de dankbaarheid van de OUD-ers... ik vind het tof!

Dit jaar heb ik overigens voor het eerst in de kringloop gewinkeld. Ik twijfelde daarover, maar vond er zulke toffe puzzels voor Max van @:Quoi van de Efteling en Brandweerman Sam, dat ik ze maar gewoon mee heb genomen en in heb gepakt. En volgens mij maakt het Max helemaal niets uit, aan zijn glunderende gezicht te zien.
Ik vind het een subliem idee! Er wordt al zoveel gekocht, veel liever circuleren ^O^

En de Max & Moritz magneet O+ Sinds hij daarin is geweest kijken we regelmatig "on ride" filmpjes van de achtbaan.
pi_196824133
@Quoi Die magneet moest natuurlijk toen ik las hoe leuk Max het had in de Efteling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')