Gelukkig heb je dan niet het lootje van Tink gekregenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:38 schreef Quoi het volgende:
Wij hebben trouwens de uiterste verzenddatum van 14 december toch niet geredAlles staat klaar, maar afgelopen dagen waren zo'n rollercoaster dat het pakket laten versturen niet meer is gelukt. Dat wordt dus toch maar weer even langs brengen @:MorganLeFay
Geen probleem. Maarre... mag ook volgende week hoor, als het dan rustiger is bij jullie. Het uitpakken is dan gewoon wat later, vinden we niet erg! Ik ben overigens gewoon thuis, maar na vandaag wel weer 4 dagen gaarquote:Op woensdag 16 december 2020 20:38 schreef Quoi het volgende:
Wij hebben trouwens de uiterste verzenddatum van 14 december toch niet geredAlles staat klaar, maar afgelopen dagen waren zo'n rollercoaster dat het pakket laten versturen niet meer is gelukt. Dat wordt dus toch maar weer even langs brengen @:MorganLeFay
Nee hoor, ik zorg ervoor dat het uitpakmomentje ook voor jullie op de 19e isquote:Op woensdag 16 december 2020 21:00 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Geen probleem. Maarre... mag ook volgende week hoor, als het dan rustiger is bij jullie. Het uitpakken is dan gewoon wat later, vinden we niet erg! Ik ben overigens gewoon thuis, maar na vandaag wel weer 4 dagen gaar
Dat het wat later is is helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 21:01 schreef MerryHilliemas het volgende:
Lieve @:hilliebillie, ik moet bekennen
Ik kon gisteren pas naar het postpunt rennen
De uiterste verzenddatum dus ook niet gered
Dat vind ik van mezelf best wel pet
Maar, maak je geen zorgen!
Volgens PostNL komt je pakje morgen!
En ik las dat je zelf ook veel drukte had
Dus ik voel me iets minder schuldig, schat
Het gaat niet lang meer durenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Geen zorgen, geen zorgen!
Ik kan zelfs wachten tot na morgen!
Doe maar rustig aan,
Die pakjes komen vanzelf wel een keer onder de kerstboom te staan![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zit ook te lachen hoor. Maar nu zie ik dat @:nanuke ook pas 1 kind heeft. Ik dacht dat die al was bevallen. Dus dat is nog een optie
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:35 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
3 keer scheepsrecht... ben jij mijn Santa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2020 08:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dan kan het niemand anders zijn dan @FlyingFish![]()
Ik hoop zo dat je/jullie het pakket leuk vinden.quote:
Ik denk dat je de prijs voor slechtste rader van dit jaar hebt verdiend, ik ben het ook nietquote:Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Godver
Oke dan kan het niemand anders zijn dan @:Flyingfish![]()
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:21 schreef lunapuella het volgende:
En ik maar denken dat het raden met zo'n klein groepje deelnemers wel snel zou gaan.
Nee, die niet, maar wel een tof gedichtquote:Op donderdag 17 december 2020 09:50 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je/jullie het pakket leuk vinden.![]()
Had ik je de 3S-code eigenlijk wel ook gestuurd?
Wil je een paar hints op een rij?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Godver
Oke dan kan het niemand anders zijn dan @:Flyingfish![]()
Oké na het hele lijstje opnieuw af te strepen,quote:Op donderdag 17 december 2020 12:13 schreef cranblij89 het volgende:
[..]
Wil je een paar hints op een rij?
Dit krijg je cadeau van mij:
In ons huis rent minstens één kind
Dat is natuurlijk al een kanjer van een hint
Posten in hetzelfde topic doen we nu niet
En jij keek naar topics in het verschiet
Ik ben overigens op het moment niet zo actief hier op het forum
Ik twijfelde ook nog lang of ik wel mee kon doen in deze vorm.
Tussen nu en half 7 mag je de deur open doen.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, die niet, maar wel een tof gedicht
Oohh en ik ben net thuis en er was nog geen briefje dus hij komt vast nogquote:Op donderdag 17 december 2020 16:42 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Tussen nu en half 7 mag je de deur open doen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 12:49 schreef Framblij89 het volgende:
Man ik schaam me diep hahaha
[..]
Oké na het hele lijstje opnieuw af te strepen,
Blijft er nu echt maar 1 over
Als dit niet goed is, kan je me echt wegslepen.
Dus ik raad nog 1 keer,
Daarna doe ik het nooit meer.
Lieve Santa ben jij @:cholula ?
HET IS ER!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2020 16:42 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Tussen nu en half 7 mag je de deur open doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |