Beterschap! Jij hebt de bingokaart ondertussen wel vol.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:09 schreef Tink89 het volgende:
Jongens, ik heb corona en ben er inmiddels goed ziek van. Ik doe mijn best om gezellig mee te blijven posten, maar het lukt niet helemaal...sorry
Ja het gaat niet helemaal jofel bij de pakketdiensten weer geloof ikquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:51 schreef Cholula het volgende:
@:framblij89 volgens de bezorgmensen komen je cadeautjes vandaag echt... Zeggen ze...
Urgh, balen. Nou hopelijk dan wel morgen inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:47 schreef Aure het volgende:
Mijn pakket heeft vertragingze zeggen nu dat het morgen komt. Ben benieuwd
Heb de doos binnenquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:51 schreef Cholula het volgende:
@:framblij89 volgens de bezorgmensen komen je cadeautjes vandaag echt... Zeggen ze...
En met alle afhaalpunten die nu dicht zijn waardoor er ipv 100 pakketjes op één adres, het opeens één pakje voor 100 adressen is geworden. Ik ben heel blij dat we Sint al gehad hebben en wij niet aan kerstcadeau’s doen. Onder normale omstandigheden is deze periode al chaos...quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:09 schreef Aure het volgende:
Nee joh die trekken die drukte toch niet, zeker niet met alle online bestellingen die nog even gedaan worden nu de winkels dicht zijnmaar uiteindelijk komt het vast wel een keer aan
Lieve cholula,quote:Op donderdag 17 december 2020 21:28 schreef Cholula het volgende:
Lieve Santa,
Na mijn enthousiaste schreeuw
Van het pakket is er hier!
Ik riep het, kirrend van plezier.
Geen teken van leven, geen postduif, zelfs geen zeemeeuw
En ook op mijn misschien wat onhandige vraag
Kwam geen antwoord tot vandaag
Lieve Santa, hoe moet dat nou?
Vind je me niet zo leuk, santavrouw?
De doos staat nog rustig in hoek
Niet onder de boom
Dat is zo gewoon
Daarnaast is hij dan met die jongens snel zoek
Wil je alsjeblieft wat van je laten horen?
Of moet harder roepen, misschien van een toren
Je woont in het zuiden van het landquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:04 schreef Hohoholula het volgende:
[..]
Lieve cholula,
Sorry voor mijn late respons
Ik had m'n handen even vol
Da's geen excuus, ik was een spons
Maar ons huis was even horendol
Ik heb nog antwoord op je vragen
Al zijn ze dan van even terug
Over een dikke buik mag ik inderdaad klagen
Ons tweede kindje komt al best wel vlug
Nog één hint heb ik in petto
Voor mijn lieve ontvang mevrouw
Mijn oudste kindje is een meisje
Dus kom op, raad nu maar gauw!
Voor nu veel plezier met papier scheuren
Op ieder pakje staat vermeld
Wie het goed of af mag keuren
Hopelijk maakt mij dat een held
Voor je jongens zijn er gelijke pakjes
Ze kunnen dus mooi om en om
Voor jou zijn er wat meer flikflakjes
Want jij bent echt totaal da bomb!
Xx!
Zo dan, dit gedicht gaat over mijquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:46 schreef santanuke het volgende:
@:Nanuke
Goed, voor het uitpakken nog een hint
Er is hier een jongenskind
Dat weten is toch al best fijn?!
Ik post in een paar subforums; in OUD weet ik niet zo goed waar ik moet zijn
Chocolade lust ik graag, alcohol vind je hier niet in huis
Huisdieren heb ik twee, met een beetje pluis
Tover uit de doos maar pakjes en het gedicht, dan showt deze santa haar gezicht
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:37 schreef lunapuella het volgende:
Uitpakdag!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het mooie pakket van @:Phaidra, met strategische adresverhulling
[ afbeelding ]
Een toffe kaart met gedicht
[ afbeelding ]
Pakjes!
[ afbeelding ]
De inhoud! Een mooi pakketje met thee en chocolade, een zelfmaak-kerstkrans (heel tof!), eetstokjes, bodylotion, kaarsen en garen. De jongens kregen zelfgemaakte knuffeltjes, een boekje en een treintje (niet op de foto want werd al mee gespeeld).
Bedankt lieve @:Phaidra, het is echt een fijn pakket geworden! Ik ga vanmiddag denk ik een krans fröbelen onder het genot van een kopje thee.
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:52 schreef Cholula het volgende:
[..]
Je woont in het zuiden van het land
En na mijn eerste misgok heb ik nog maar één kaart in mijn hand
Lieve santavrouw
Vond covid-19 ook jou?
Gaat je zwangerschap niet over rozen?
En heeft je buikbaby voor maart gekozen?
Ik denk dat ik dat ik het weet
Kan het zijn dat je Tink89 heet?
Ja, dat komt zeker goed! Ik brei ook graag kleine projectjes dus ik vind er vast wel een bestemming voor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn dat je het leuk vindt! Ik bedacht me alleen vannacht ineens (ja really
) dat je voor veel dingen meer dan 1 bol garen nodig hebt. Hopelijk kan je er toch iets leuks mee doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dank je wel lieve @:nanuke, we zijn super blij
Er zijn niet genoeg hartjes![]()
![]()
“Deze smaak had ik van de week nog in mijn handen en ik twijfelde of ik hem mee ging nemen, maar heb hem toch terug gelegd”, was het commentaar bij 1 van de smakenquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:09 schreef Nanuke het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zo blij dat het in de smaak valt. Ik heb het met veel plezier bij elkaar gezocht, al vond ik het een uitdaging om ondanks corona nog wel wat origineels te zoeken.
Voor je vrouw heb ik mijn favoriete verse thee erbij gedaan, ik hoop dat zij ze net zo waardeert.
Dat is wel echt extreem toevallig, wat leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
“Deze smaak had ik van de week nog in mijn handen en ik twijfelde of ik hem mee ging nemen, maar heb hem toch terug gelegd”, was het commentaar bij 1 van de smaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:04 schreef Nanuke het volgende:
@:Hupje, wat een leuk pakket! Ik had na het lezen van het gedicht icm je laatste post hier al sterke vermoedens, maar had toch nog de laatste hint nodig.Dankjewel, ik voel me echt intens verwend.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:20 schreef MorganLeFay het volgende:
Vanochtend stond Quoi voor de deur![]()
Met wederom een supertof pakket!
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de pakjes voor Skye mogen open hoor! De tekst op het papier is niet letterlijk zo bedoeld
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Straks uitgebreider en met foto's, maar m'n ouders komen zo lunchen en ik moet m'n huis nog toonbaar makenmaar @:SaskiaR wat een tof gedicht en ik ben zooo blij met alle kadootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel lieve Rebubbled, het was een feestje!![]()
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik had het van tevoren ook een beetje onderschat. Met een plan en een lijstje en wat combineren bij eenzelfde winkel kom ik een heel eind dacht ik... Maar dan moet je wel gelijk vinden wat je zoekt en geen tegenslagen hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:30 schreef Hupje het volgende:
[..]Fijn dat jullie het leuk vinden. Wat jij ook al schreef, het was lastig om te struinen voor leuke dingetjes zonder onnodig naar de winkel te gaan.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:35 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, dat komt zeker goed! Ik brei ook graag kleine projectjes dus ik vind er vast wel een bestemming voor.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:31 schreef Quoi het volgende:
En.... @:MevrouwCactus !!!![]()
![]()
verslagje volgt, echt heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat superleuk, de doos met de puzzels en de Efteling spulletjesEr wordt hier al druk gepuzzeld. De (013!) biertjes en lekkere spulletjes voor in bad/onder de douche zijn ook een schot in de roos. Evenals de sokken. Ik heb AL-TIJD koude voeten!
En dan de hint!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel, lieve @MevrouwCactus voor de hele mooie kadootjes!
quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:07 schreef hilliebillie het volgende:
@:lunapuella volgens mij ben jij mijn secret Santa![]()
Even op pad voor de lunch en even zoeken waar ik foto’s de foto’s kan uploaden. Maar ik wou vast zeggen dat wel heel blij en verrast zijn
quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:27 schreef Tink89 het volgende:
@:MorganLeFay heel erg bedankt! Prul wilde haar 'ottejas' meteen aan, ook al is hij veel te groot nog (wat fijn is, haar huidige maat en de volgende hebben we al liggen, dus ideaal!) en heeft de puzzel al een keer of zes gemaakt...nadat we de klei getest was natuurlijk![]()
Ik ga zo een lekker kopje thee zetten en daarna spruitjes prachtige pakje (echt precies onze stijl!) in de kast hangen op de kleerhangers, die zijn volgens prul namelijk voor de baby![]()
Wat een feestje, we zijn echt enorm verwend. Dat konden we goed gebruiken. Txs en een enorm fijne kerst voor jullie. Hopelijk ben je niet al te beroerd.
Foto's volgen, daarvoor moet ik de laptop aanslingeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |