Bedankt voor de waarschuwing! I’ll keep you postedquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als je het geheim van het koekjesdeeg goed uit die vormpjes krijgen weet, dan hoor ik het graag. Ik heb ze namelijk ook voor onszelf gehaald en de bottenstempel is wat lastig. Ik eindigde met een heleboel dinosaurussen met missende armen, benen en staarten haha. Ik heb olie, water en bloem op de vormpjes geprobeerd en geprobeerd het deeg een tijd te koelen. Het koelen had het meeste effect.
Ik vind het heel fijn om te lezen. Graag gedaan! En ik vind het tof dat ik jullie blij kon maken met spullen die wij hier niet meer gebruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wij kregen een grote doos. Vooral Lala was heel benieuwd en stond te springen om hem uit te pakken. Kleuter keek Mario en dat had dus prioriteit tot de doos open ging.
Ik zal morgen wel even een foto posten!quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Gelukkig is zijn het uitwasbare stiften![]()
Ben benieuwd of de treinencakes lukken, vond de vormen wel leuk!
Alcoholvrij biertje was weinig keus hier in de supermarkt. Heb er drie in mn hand gehad waar op stond alcoholvrij en dat je dan verder kijkt en dat er 0,4 in zit.
Geniet er van
Hehe ik heb ook tot deze secret santa gedacht dat je gewoon Adriana zou hetenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn om te lezen. Graag gedaan! En ik vind het tof dat ik jullie blij kon maken met spullen die wij hier niet meer gebruiken.
En... had je niet verwacht dat ik heet zoals ik heet? Of de jongens?
Dat jij heet zoals je heet. Van de jongens had ik ooit op een foto van een taart oid wel de naam zien staan, die kwamen me iig wel bekend voor, maar ik dacht dat jouw username jouw naam was. Volgens mij had je ooit iets dergelijks gezegdquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn om te lezen. Graag gedaan! En ik vind het tof dat ik jullie blij kon maken met spullen die wij hier niet meer gebruiken.
En... had je niet verwacht dat ik heet zoals ik heet? Of de jongens?
Hoera! Wat fijn dat jullie er blij mee zijn. Ik vond het kraspapier wel een gokje, dus dat is extra leuk om te lezenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:43 schreef Cholula het volgende:
Uitpakdag!
We sliepen vannacht elders en daarna was het hier in chaos, maar zojuist konden we dan eindelijk aan uitpakken. Wat zijn wij schandalig verwend! Dank je wel, lieve @:tink89
Mijn jongens zijn enorm verguld met hun kerstborden en -bekers. "Mama, mag ik zo van mijn nieuwe bord eten en uit mijn nieuwe beker drinken?" De koekjesuitstekers en de versiersels komen heel goed van pas de komende weken. Frits, de kleuter, is al aan het kleuren en ook Fred heeft zijn best gedaan op het versieren van de doos met zijn kleurtjes. Er is een beetje stress over hoe en waar de dinostickers gebruikt gaan worden, want ze hebben OOK GLITTERS!
De chocoladeballen hangen in de boom, tot grote spijt van mijn chocolademonster. "Waarom mogen we die niet meteen allemaal opeten? Het is toch kerstvakantie?"
Ik ben ontzettend blij met de aquarelpotloden, de houtskoolpotloden, de pastelkrijtjes en het supertoffe magische zwarte kraspapier (meteen uit het zicht van Frits gelegd, want hij claimde het als een zeemeeuw in Finding Nemo. "Mine!)
Ook een echte superhit uit het pakket: de gele veer. Ik heb tijdens het typen constant een veer onder en in mijn neus.
Oh, ik wist niet dat ik dat ooit gezegd heb!quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat jij heet zoals je heet. Van de jongens had ik ooit op een foto van een taart oid wel de naam zien staan, die kwamen me iig wel bekend voor, maar ik dacht dat jouw username jouw naam was. Volgens mij had je ooit iets dergelijks gezegd
Heel fijn en leuk om dit te zienquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:00 schreef SaskiaR het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een fijn pakket @:Framblij!
Cupcakemix, koekjesmix, lekker olie, kruiden, koekvormpjes, twee gardes, chocola en voor N. Frozen-sokken, Frozen-potloden, een Elsa-schilderijtje en Frozen-gummetjes![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Heel fijn en leuk om dit te zien![]()
!!
Graag gedaan, vond het echt leuk en moeilijk tegelijk om alles bij elkaar te zoeken haha.
@:cholula
[ afbeelding ]
Dankjewel voor dit hele leuke pakket![]()
de kleine was gelijk aan het plakken geslagen, en ging met de mok in de weer
Die koude koekjes zien er wel heel strak uit! Mooi gedaan. Altijd jammer dat ze dan bij het bakken uitlopen... maar dat maakt ze vast niet minder lekker!quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:49 schreef Phaidra het volgende:
@:Rebubbled, fotoverslag van de dinokoekjes!
Stap 1 - deeg uitgestoken met de vormpjes. Inderdaad best lastig, maar met de tip van goed koud deeg was het resultaat echt goed! Altijd veel bloem op het aanrecht en deegroller en het deeg best dik gelaten voor een mooi resultaat.
[ afbeelding ]
Stap 2 - bakken. De mooie vormpjes van de botten zijn helaas grotendeels verdwenen.
[ afbeelding ]
Stap 3 - decoreren met glazuur. Omdat de botjes niet meer zo goed te zien waren, was het een beetje improviseren. Maar zeker niet ontevreden over deze eerste poging!![]()
[ afbeelding ]
De kinderen vonden het echt heel gaaf (en ik stiekem ook), geslaagde ochtend! Stap 4 is opeten, dat doen we straks bij de thee
.
Gave vormpjes!quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Stap 2 - bakken. De mooie vormpjes van de botten zijn helaas grotendeels verdwenen.
https://www.24kitchen.nl/recepten/zandkoekjes Deze. Wellicht dat een recept met ei beter werkt idd. En met poedersuiker kreeg ik wel een prachtig egaal deeg, maar wellicht is basterdsuiker beter om ze in vorm te houden? In ieder geval, bedankt! Gaan we nog eens uitproberen. De kinderen wilden iig meer deeg de volgende keerquote:Op woensdag 23 december 2020 17:02 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gave vormpjes!
Welk recept heb je gebruikt? Voor koekjes die in vorm moeten blijven, vind ik dit recept heel goed werken: https://www.laurasbakery.nl/recept-suikerkoekjes/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de liefhebbers van koekjes bakken, dit is mijn ultieme recept:
https://www.zoetrecepten.(...)koekjes-met-glazuur/K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Lekker he! Ik had maar gewoon gekozen wat ik zelf lekker vindquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:30 schreef vlindertje89 het volgende:
@:SaskiaR ik heb inmiddels alle theesmaken geprobeerd, en ze zijn allemaal lekker. Maar de sterrenmixis
ZO
lekker
!
Ja ik vind hem echt de allerlekkerstequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:05 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Lekker he! Ik had maar gewoon gekozen wat ik zelf lekker vind![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |