Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:26 schreef VoMy het volgende:
Fietsenmakers en garagisten, blijven die wel open?
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:26 schreef VoMy het volgende:
bron?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat bloemisten nog gewoon open mogen blijven. mAaR dAt Is HeLeMaAl nIeT zO eSsEnTiEel!1!!
Nederland gaat op slot !quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:25 schreef Benny het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)s-het-niet~a8a373ed/
Hema's blijven dus wel (gedeeltelijk) open
Zeker.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:26 schreef VoMy het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:25 schreef Benny het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)s-het-niet~a8a373ed/
Hema's blijven dus wel (gedeeltelijk) open
Frederike heeft uitstekend opgelet tijdens haar merketingklasjes.quote:,,We verkopen ook veel verzorgingsproducten. De verkoop daarvan werkt ontlastend voor de supermarkten en drogisterijen in de omgeving.”
Zeker wel. Ik ben volgende week jarig en dan verwacht ik toch zeker een aantal bossen bloemen. Hartstikke essentieel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat bloemisten nog gewoon open mogen blijven. mAaR dAt Is HeLeMaAl nIeT zO eSsEnTiEel!1!!
Ik meen ook dat ze willen gaan voorkomen dat supermarkten opeens halve kleding en cadeauzaken worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:26 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Benieuwd hoe de week(zaterdag) markten er nu uit gaan zien. Zal ook wel een stormloop worden? Een polier die besluit kerstbomen erbij te verkopen?
Kunnen we het effect van de verplichting tot mondkapjes al terugzien in de cijfers?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is overigens dat het wel echt omhoog loopt (waarom zouden wij zo anders zijn dan bv. Belgiė en Duitsland?), zie ook de stijging in de ziekenhuizen. Naar verwachting zal het dan dus vanaf 20 december (flink) naar beneden moeten lopen.
Alleen winkels buiten, in de praktijk zal zo'n bloemist waarschijnlijk een paar tafels/rekken voor de ingang zetten. Winkel zelf zal nog steeds afgesloten zijn voor klanten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:22 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)els-tijdens-lockdownquote:Winkels buiten voor kerstbomen en bloemenverkoop;
Werd vanmorgen wel gezegd dat de hoeveelheid telefoontjes naar 113 schrikbarend opliep, vooral van ondernemers. Ik hoop het niet in elk geval.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:16 schreef deedeetee het volgende:
Ik zou er niet van opkijken als het aantal zelfmoorden flink de pan uit gaan rijzen de komende tijd.
Als al die begravenissen dan 100 gasten trekken zal dat de afname van besmettingen niet ten goede komen.
Dat zijn vaak niet de mensen die 100 gasten op de uitvaart trekken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:16 schreef deedeetee het volgende:
Ik zou er niet van opkijken als het aantal zelfmoorden flink de pan uit gaan rijzen de komende tijd.
Als al die begravenissen dan 100 gasten trekken zal dat de afname van besmettingen niet ten goede komen.
Sorry dat ik het zeg, maar jij bent wel echt zuur. Terwijl heel Nederland nog na zit te trillen over het olifantenpakket dat gisteren afgekondigd is sta jij alweer op de barricade om te roepen dat het nog altijd niet streng genoeg is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Nederland gaat op slot !
alle grenzen nog open
geen aanpassing quarantaine regels
bijna alle winkels nog open.
en nog steeds allemaal dringende adviezen....
![]()
'vaak" wat weet jij daar nu van...quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat zijn vaak niet de mensen die 100 gasten op de uitvaart trekken.
Ikea ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Dan heeft de Action ook recht om gedeeltelijk open te blijven, is hier dicht overigens.
Ja als iemand het over op straat heeft denk ik idd gewoon aan het straatbeeld en niet aan de snelweg. Dat noem ik gewoon minder verkeer op de weg en niet rustiger op straat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal te maken hebben met je referentiekader.
Ik reed net over de A1 langs station Amsterdam Zuid omdat ik m'n ouders ff wat boodschappen ben gaan brengen daar was het vorige week op dit exacte tijdstip bijna filerijden. Vooral richting die XL shopping zooi wat daar allemaal zit.
https://www.rijksoverheid(...)els-tijdens-lockdownquote:
quote:Winkels buiten voor kerstbomen en bloemenverkoop;
Ik ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:30 schreef _serial_ het volgende:
Het debat begint vandaag om 14:00 en duurt tot 22:00
Ik heb wel zin in wat knallende discussies.
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2020A06743
Lijkt mij uitermate verstandig om įls je winkels openlaat voor essentiėle zaken, je dat dan ook toestaat ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Dan heeft de Action ook recht om gedeeltelijk open te blijven, is hier dicht overigens.
ah shit net te laat voor mijn eiersnijderquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |